امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۵:۰۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۸ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10564
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مایکل میز با شکست دادن دیمیتری اوفچارف که مدعی عنوان قهرمانی  بوده است قهرمانی در این رقابتهای حساس وپرطرفدار را از ان خود نمود. مایکل میز قبلا در سابقه خود توانسته بود عنوان قهرمانی را در سال ۲۰۰۹ کسب نماید.البته در همین بازی بود که از ناحیه زانو بشدت  آسیب دید وبعد ازاین اتفاق  درخشش…

    مایکل میز با شکست دادن دیمیتری اوفچارف که مدعی عنوان قهرمانی  بوده است قهرمانی در این رقابتهای حساس وپرطرفدار را از ان خود نمود.
    مایکل میز قبلا در سابقه خود توانسته بود عنوان قهرمانی را در سال ۲۰۰۹ کسب نماید.البته در همین بازی بود که از ناحیه زانو بشدت  آسیب دید وبعد ازاین اتفاق  درخشش چندانی از خود نشان نداده بود.
    وی پس از قهرمانی در گفت و گو با خبرنگار ITTF بیان داشت:”من الان خیلی خوش حالم که بازگشته ام.اصلا باور نداشتم که بتوانم با این سرعت برگردم.در دو روز گذشته بازی های خیلی سختی داشتم.”
    مایکل میز در گفتگوی خود با خبرنگار فدراسیون جهانی گفت: من واقعا خوشحال هستم وحقیقتا فکر نمیکردم که بتوانم در این دور از رقابتها به مقام اول برسم اما در هر صورت در روزهای گذشته توانسته بودم بازیهای خوب و بیاد ماندنی ار خود به جا بگذارم.این بازیکن در باره مصدومیت خود از ناحیه زانو گفت : در حال حاضر وضعیت زانوی من خوب است و دوران خوبی را طی میکنم.
    این بازیکن در باره بازی فینال وغلبه بر اوفچارف گفت بازی خیلی خوب و در عین حال سختی بود وهردوی ما خوب بازی کردیم.
    در این رقابتها میز اول شد و اوفچارف دوم شد وسیمرونوف به مقام سوم رسید ودر نهایت کرینگا چهارم شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازگشت موفق آمیز مایکل میز باقهرمانی در سوپرکاپ اروپا"
    تازه ترین اخبار