امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۷:۵۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۸ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10570
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: امیدوارم برای اولین بار بتوانیم سهمیه المپیک را به دست آوریم. سیما لیموچی در این باره اظهار داشت، در خصوص حضور در سمینار نظارت فنی فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ گفت: پیش از این در سال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ در این سمینار شرکت کرده بودم و سمینار سال جاری در واقع…

    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: امیدوارم برای اولین بار بتوانیم سهمیه المپیک را به دست آوریم.
    سیما لیموچی در این باره اظهار داشت، در خصوص حضور در سمینار نظارت فنی فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ گفت: پیش از این در سال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ در این سمینار شرکت کرده بودم و سمینار سال جاری در واقع دوره ارتقای نظارت فنی است.
    وی با بیان اینکه فدراسیون مجددا از من دعوت به همکاری کرده گفت: پس از این دوره رسماً به عنوان ناظر فنی مسابقات پارالمپیک فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ معرفی خواهم شد و پس از این وظیفه دارم در تمام مسابقاتی که فدراسیون جهانی در بخش پارالمپیک مقرر می‌ کند، حضور یابم.
    لیموچی تاکید کرد: هدایت تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان جانبازان و معلولان را نیز بر عهده دارم و از ۲۰ تا ۳۰ آذر برای شرکت در رقابت‌های انتخابی پارالمپیک همراه با این تیم روانه هنگ‌کنگ خواهم شد.
    وی در خصوص اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان برای حضور در تورنمنت مجارستان گفت: این اردو که از هفته گذشته با حضور ۱۲ نفر از برترین‌های کشور در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد، به کار خود پایان داد.
    لیموچی ادامه داد: در این اردوی ۷ روزه برنامه‌های تکنیک، تاکتیکی و تمرینات خاص مسابقه‌ای را پیاده و در حد بسیار کم نیز روی آمادگی بدنی ورزشکاران کار کردیم تا بازیکنان به آمادگی اجمالی برای حضور در مسابقات تدارکاتی مجارستان دست یابند.
    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان خاطرنشان کرد: پس از سفر به مجارستان نیز اردوی ۱۰ روزه‌ای برگزار می‌کنیم و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده در این مدت در دو نوبت صبح و بعدازظهر به تمرین خواهیم پرداخت.
    وی با بیان اینکه هنوز تعداد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات مجارستان قطعی نشده افزود: بازی دو تیم ایران “الف” و “ب” با دو تیم از مجارستان قطعی است و لهستان نیز تاکنون برای شرکت در این تورنمنت اعلام آمادگی کرده است.
    لیموچی با بیان اینکه پس از بازگشت از این مسابقات ۴ نفر اصلی برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک لندن را معرفی می‌کنیم، به فارس گفت: با برگزاری اردوی دو هفته‌ای در کیش در نظر داریم برای اولین بار سهمیه حضور در المپیک را به دست آوریم تا پس از آن کار خود برای المپیک ۲۰۱۲ لندن را شروع کنیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی: امیدوارم برای اولین بار سهمیه المپیک را کسب کنیم"
    تازه ترین اخبار