امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۱:۵۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10653
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی مسابقات  خردسالان کشور در کرمان به پایان رسید که استان کردستان با قاطعیت  وحتی بدون یک بازی باخت قهرمان کشور شد. مربیان ومسئولین تنیس روی میز کردستان  با یک برنامه ریزی هدفمند و جامع و نتیجه بخش آن هم با یک خروجی مشخص وموفق  که چون روز روشن برای همگان در حال درخشش است توانست در…

    درحالی مسابقات  خردسالان کشور در کرمان به پایان رسید که استان کردستان با قاطعیت  وحتی بدون یک بازی باخت قهرمان کشور شد.
    مربیان ومسئولین تنیس روی میز کردستان  با یک برنامه ریزی هدفمند و جامع و نتیجه بخش آن هم با یک خروجی مشخص وموفق  که چون روز روشن برای همگان در حال درخشش است توانست در رده پایه که تمام تمرکز و سرمایه گذاری جهانی بر روی آن استوار است آن هم با قاطعیت تمام تیمها را با نتیجه ۳ بر ۰ از پیش روی بردارد و با اقتدار هرچه تمام قهرمانی را به اختصاص دهند.
    ترکیب قدرتمند و تماما کنترلی و تهاجمی این بازیکنان  خاطره شیرین  ترکیب طلایی فواد کاسب ؛جمیل لطف الله نسبی وفرید فرچ پوری را در خاطره ها  یادآور شد ومطمئنا شیرینی وشهد این برنامه ریزی صحیح و قابل تقدیر  تا سالیان سال برای این استان موفق و قهرمان پرور نشاط آور و چشیدنی خواهد بود.
    کردستان با این کار برجسته به شعار استعداد یابی در بخش پایه  جامه عمل پوشاند و توانست در این رده اصلی و قابل قبول یک سروگردن از تمام استانها پیشی گرفته وبرگ زرینی  در تاریخ تنیس روی میز ایران به نام خود ثبت نماید.
    امیدواریم  بزودی مربیان زحمتکش این استان خصوصا آقای جمیل لطف الله نسبی که در این پروسه پرزحمت و دقیق که  البته کار هرکسی نیست  زحمتها کشیده و عرقها ریخته واز چند روز قبل از برگزاری این مسابقات نوید قهرمانی مطلق این رده را به ما اعلان نموده بود   بتوانند در نقش اصلی خود یعنی  یکی از مهره های اصلی  در برنامه ریزی کلان  وتصمیم گیری در فدراسیون  تنیس روی میز کشور را عهده دار گردند …زیرا با این کار برجسته حجت بر دوستان مسئول تمام شد …..
    آنچه مشخص است این است که  کردستان پرچم دار بدون رقیب  رده های پایه در سطح کشور است و نباید مربیان اصلی این پروژه موفقیت آمیز بسادگی و با تشکر و تقدیرهای معمول  در لابلای گفته ها و نوشته ها و تقدیرنامه ها بدست فراموشی سپرده شوند.
    منتظر عکس العمل مسئولین امر در ارتباط با  این قهرمانی شیرین و دامنه دار هستیم.
    امیدواریم بزودی از این بازیکن سازان واقعی  که زحمات اصلی را بدوش کشیده در جایگاه اصلی خود قدردانی گردد و سکان داری یکی از رده های اصلی به مربیان این خطه سپرده شود هر چند  باید منتظر ماند تا تصمیم فراجناحی و منطقی مدیران فدراسیون را دید.
    جادارد به مسئولین موفق هیئت تنیس روی میز استان فارس ودر راس آن آقای ابوالحسنی که سریالی از قهرمانی و نائب قهرمانی  را در کارنامه خود دارند تبریک عرض نماییم.
    همچنین مسئولین استان خوزستان که رفته رفته به جایگاه واقعی خود نزدیک می شوند.هرچند در مورد استان خوزستان بزودی مطلبی اختصاصی منتشر خواهد شد.
    نتیجه بازی فینال:
    کردستان ۳ ………………..فارس صفر
    انفرادی : آریان رحیمی۳ ابوالفضل سالاری ۱
    انفرادی : آریا امیری۳ عارف کشفر صفر
    دونفره : رحیمی و امیری۳ سالاری و کشفر ۱
    مربی تیم کردستان : بهزاد صمدی
    مربی تیم فارس: عبدالحسین خیراندیش
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "استان کردستان مالک اصلی تنیس روی میز کشور"
    1. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      با عرض سلام وادب خدمت جناب علوی
      در ابتدا این موفقیت را به بازیکنان تیم کردستان و تمامی همکاران عزیزم و سپس مردم شریف و نجیب کردستان تبریک می گویم و یقین دارم که این موفقیت حاصل تلاش و کوشش دو ساله یک تیم کاری بوده است نه تنها شخص بنده.
      ثانیاًبنده در شهرم ،سنندج مشغولم وبا تمام توان در خدمت همشهریانم و اگر در راه خدمتگزاری به آنان موفق و مورد تایید وقبول آنان باشم، به هدفی که دارم رسیده ام و نیازی به پست های آنچنانی ندارم.
      با کمال تشکر از شما برای درج این خبر در سایتتان
      موفق و سربلند وپیروز باشید.

    2. modir گفت:

      دوست واستاد بزرگوار جناب آقای جمیل لطف الله نسبی
      با سلام
      دروهله اول این قهرمانی شیرین را به شما و تمام کسانی که درکنار شما صمیمانه زحمت کشیده و این قهرمانی افتخار آفرین را برای استان قهرمان پرور کردستان به ارمغان آورده اند تبریک و شادباش عرض مینمایم.
      دوم اینکه شما وهمکران زحمت کش شما نشان دادید که در بحث سرمایه گذاری بررده های پایه مدتها قبل برنامه ریزی صحیح و مدبرانه داشته ایدوامروز مزد زحمات طاقت فرسای خود را میگیرید.
      به خاطر دارم مدتها قبل از این رقابتها نوید قهرمانی رده خردسالان استان کردستان را داده بودید وحتی در ارتباط با برخی از این نفرات چنان با عشق و علاقه سخن میگفتید که شنونده احساس غرور و امید مینمود.
      دستان زرین شما همیشه مستدام وسایه شما(خانواده صاحب حق لطف الله نسبی )همیشه بر سر بازیکنان خوب کردستان وکشور گشترده باد.

    3. صمد ممد گفت:

      با سلام وادب واحترام

      جناب آقای جمیل عزیز صمیمانه تبریک عرض میکنم با توجه به آنکه ریاست محترم فدراسیون از بدو ورود به فدراسیون با آگاهی کامل از مشکلات هیات آن استان که به عرض رسانده شده بود بیش از یکسال آن هیات را دربلاتکلیفی جهت انتخاب رئیس هیات قرار داده و بازیکنان ومربیان آن خطه را مورد بی مهری خویش قرار دادند وحتی مربیان آن هیات هیچ مبلغی را بدلیل عدم تعیین رئیس هیات دریافت نمی کردند ولی جنابعالی وهمکارانتان با غیرت وتعصب توانستید حقانیت وتوانمندیهای خود را به اثبات برسانید چرا که خداوند متعال درجای حق نشسته است پایدار باشید با تشکر ازمدیریت محترم سایت

    4. افشین احمدی گفت:

      تبریک به همه عزیزانی که در این راه بدون هیچ حق الزحمه ای تلاش نمودند و خون تازه در رگهای پینگ پنگ ایران تزریق کردند و فواد و جمیل و بهنامهای و…. دگر به پینگ پنگ مملکت معرفی می نمایند کار پر ارج و پر زحمتی که شاید نتوان قیمتی برای ان تعیین کرد کار بزرگی که مربیان کردستانی واقعا بدون هیچ مزد و پاداشی انجام می دهند همانند کاری که اقا اقبال و اقایان عمیدی و ایوبی و … در پینگ پنگ کردستان انجام داده اند مجداد تبریک می گویم خصوصا به مربیانی که ساعتها در روز عاشقانه به این بچه ها اموزش دادند این مربیان به گردن ورزش ایران حق دارند و فدراسیون به عنوان گنجینه های گرانبها از انان استفاده کند چراکه هم درس فنی به بازیکنان مدهند هم درس اخلاق و پهلوانی خدا قوت و اجرتان با خدا

    5. علي رضا راشديان گفت:

      با سلام
      همیشه نتیجه کار و تلاش پیروزی و موفقیت است انشاالله ما نیز این تلاش و پشتکار را بدون حاشیه و افکار منحرف از اصل هدف را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

    6. amidi گفت:

      با سلام ،ضمن تبریک خدمت هیات و مربیان محترم استان کردستان و ارزوی توفیق روز افزون برای همه عزیزان.از جناب صمدممد هم تمنا داردکمی تحقیق کنند بعد مطلب بنویسند.در استان کردستان تنها اقا جمیل است که حق الزحمه دریافت نمی نماید انهم چون ارزش کارشان را بر اساس ریالی تعیین نکرده اند و گرنه سایر مربیان با تایید عملکرد توسط ایشان تمامی حق الزحمه خود را دریافت کرده اند البته اذعان دارم که ناچیز بوده و پاسخگوی زحمات ایشان نیست

    7. نادرجلوزان گفت:

      باسلام من هم این موفقیت رابه بازیکنان خانواده انان مردم شریف کردستان ومربیان محترم درهیت کردستان وتمام کسانی که برای پینگ پنگ استان زحمت کشیده اند تبریک میگویم

    8. سعید زارع زاده گفت:

      با سلام این موفقیت را به آقای جمیل لطف الله نسبی مربی برجسته و دوست داشتنی تنیس روی میز کردستان و تمام کردستانی های عزیز تبریک می گویم.

    9. خسرو مايلي گفت:

      جناب آقای جمیل لطف الله نسب
      با سلام من هم این موفقیت را به جنابعالی تبریک عرض نموده و امید وارم همیشه موفق و موید باشید . با تشکر خسرو مایلی

    10. خالقي گفت:

      جناب جمیل لطف الله نسبی
      موفقیت جنابعالی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم .

    11. امير علي گفت:

      جناب جمیل لطف الله نسبی
      موفقیت تیم خردسالان شما را در مسابقات قهرمانی کشور تبریک عرض نموده و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید .

    12. برهان منطقی گفت:

      مربیان خوب وزحمت کش استان کردستان
      این موفقیت را به همه شما تبریک وشادباش می گویم.
      شیرینی و شهد این پیروزی گوارای وجودتان.

    13. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      از آقایان مایلی ، زارع زاده،امیر علی،خالقی،صمد ممد و مدیر سایت که بنده را مورد لطف و تفقد خود قرارداده اند بسیار سپاسگزارم.

    14. محمود ساكياني گفت:

      عرض سلام دارم حضور مربیان بی ادعاو در راس آنها آقاجمیل .ورزشکاران خردسال قهرمان.خانواده هایکه این عزیزان را پرورش داده و نیز مردم خونگرم.صادق و دوست داشتن کردستان عزیز.و تبریک صمیمانه دارم خدمت این بزرگواران.
      فکر نکنم کسی باشد که از موفقیتهای هیات کردستان خوشحال نشده باشد حتی
      رقیبان آنها.این بخاطر تلاش مداوم و خستگی ناپذیر بودن و در عین حال بی ادعا
      بودن آنهاست که آنها را اینچنین در بین همگان عزیز کرده است.
      من دست همگی آنان را به گرمی می فشارم و آرزوی سلامتی بیش از پیش از ایزد
      منان برایشان مسئلت می نمایم.

    15. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      جناب ساکیانی
      با سلام وعرض ادب خدمت شما
      بنده از طرف خودم ومردم کردستان از لطف شما سپاسگزارم.امیدوارم در کلیه شئون زندگی موفق ،سربلندوپیروز باشید.

    16. حمید وحدانی گفت:

      با سلام
      عنوان مطلب خیلی به دلم چسبید.به حق کردستان مالک اصلی پینگ پنگ کشور است.یا حق


    تازه ترین اخبار