امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۵:۲۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10698
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جودوکار تیم ملی کشورمان گفت: با حقوق و قرارداد کمی که ما داریم نمی دانیم چطور زندگی کنیم، من همیشه گفته ام قرار داد مالی جودوکاران در پایین ترین جایگاه مالی قرار دارد. محمدرضا رودکی جودوکار تیم ملی کشورمان در هفته دوم از مسابقات لیگ برتر جودو نتوانست مقابل حریفان خود نتایج مطلوبی را کسب…

    جودوکار تیم ملی کشورمان گفت: با حقوق و قرارداد کمی که ما داریم نمی دانیم چطور زندگی کنیم، من همیشه گفته ام قرار داد مالی جودوکاران در پایین ترین جایگاه مالی قرار دارد.
    محمدرضا رودکی جودوکار تیم ملی کشورمان در هفته دوم از مسابقات لیگ برتر جودو نتوانست مقابل حریفان خود نتایج مطلوبی را کسب کند، خبرنگار خبرگزاری فارس گفت وگویی در حاشیه مسابقات لیگ برتر جودو که پنج شنبه هفته گذشته در سالن شهید افراسیابی برگزار شد؛ با وی انجام داد که اظهارات وی را در زیر می خوانیم:
    آیا این صحت دارد که ۱۴میلیون تومان قرارداد رودکی بهترین جودوکار تیم ملی کشورمان است؟
    متاسفانه همین طور است، من که به عنوان کاپیتان تیم ملی هستم بالاترین قرارداد را دریافت کرده ام حال شما تصور کنید که یک جودوکار که ملی پوش نیست چطور زندگی خود را باید تامین کند. بارها گفته ام قرار داد مالی جودوکاران درپایین ترین جایگاه قرار دارد، قصد جسارت ندارم اما آنهایی که پینگ پنگ بازی می کنند قراردادشان بیشتر از جودوکاران است، حتی تکواندو کاران. باور کنید ما در بین جودوکاران افرادی را داریم که برای یک فصل قرار داد ۲ میلیونی دارند و همیشه از آنها انتظار داریم با بالاترین روحیه در مبارزات لیگ حضور داشته باشند. باز هم باید از امینی تشکر کنم که تلاش فراوانی می کند تا جودو سر پا باشد و اگر این حمایت ها نباشد نمی دانیم که باید چکار کنیم.
    کسی نیست به این بنده خدا بگه که افشین نوروزی ملی پوش خوش نام و با سابقه خوزستانی  حتی یک ریال نگرفته و واحد مالمیری هم  بدون قرارداد مانده است.
    این روزها از هر طرفی پای تنیس روی میز وسط میاد!!!!
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رودکی: قرارداد مالی جودوکاران کم تر از پینگ پنگ بازان است +اشاره کوتاه"
    1. برهان منطقی گفت:

      ای کاش این عزیزان در مصاحبه های خود بدون مقایسه با دیگران مطالبات خود را پی گیری می کردندبرای مثال می گفتند که دستمزد بازیکنان پینگ پنگ مناسب است و دستمز ما هم بالاتر برود بهتر است.ضمناً پینگ پنگ جزء مشکلترین رشته های ورزشی دنیااست.

    2. رضا گفت:

      شای هم اقای رودکی حق دارد وقتی مدال اسیایی و جهانی بگیری و از تو همایت نشود انگاه یک ورزشکار درجه ی۲و۳ جهان برای ۳ماه ۶۰-۷۰ ملیون بگیرند و تازه بگویند که ما کم می گیریم خیلی باید صبور باشی تا تحمل بکنی…

    3. ali گفت:

      با سلام جناب آقای عمیدی با عرض پوزش واقعا فدراسیون انقدر سرش شلوغه که نمیتونه حداقل یک ماه قبل زمان مسابقه رو اعلام کنه بابا یکمی هم به فکر ورزشکار باشین ورزشکار بدبخت توی ۲ هفته چجوری خودشو برای مسابقه آماده کنه

    4. شهرام گفت:

      با سلام متاسفانه امثال آقای رودکی در ایران کم نیستند که هیچ اطلاعاتی در مورد پینگ پنگ ندارند و سختی رشته ورزشی را به درگیری و زور میدانند هنوز نمیدانند که پینگ پنگ بازانی داریم که بعد از ۱۰ سال زحمت کشیدن و تمرین کردن رسیدن به تیم ملی براشون ۱ رویا است و هر کدام از ملی پوشان پینگ پنگ ایران بالای ۱۵ سال است که تمرینات مداوم و سخت را پشت سر گذاشتن ولی رشته ای مثل جودو بعد از حد اکثر ۳ سال به تیم ملی میرسند کاش پینگ پنگ هم مثل جودو وزنی بود تا با ۱ برد و ۱ استراحت ما هم سوم آسیا میشدیم اگر جودو کاران برای رسیدن به مدال جهانی مجبور بودند در جدول ۱۶۴ تایی چیده میشدند و برای کسب مدال از سد ۵ یا ۶ قهرمان آسیا و جهان عبور میکردند پی به سختی پینگ پنگ میبردند البته باز هم شاید این را هم بگویم تا امثال آقای رضا که مطمئنان با پینگ پنگ کم و بیش آشنا هستن این حرف رو میزنند نباید از رودکیها ایراد گرفت از آقا رضا میپرسم برای امتحان کنکور که نصف روز است همان نصف روزو درس خونده یا ۱۲ سال؟به قول شما ۳ ماه است ولی برا این ۳ ماه سالها زحمت کشیده شده است اقا رضا نظر شما در مورد فوتبالیستها چیه؟ بازیکن درجه ۱۰ جهان که تو ایران هم روی نیمکت میشنه ۳۰۰ میلیون پول میگیره اون حقش؟حتما فوتبال ما قهرمان جهان ما نمیدونستیم!!!!

    5. رضا گفت:

      سلام شهرام جان بحث فوتبال رو از سایره رشته ها جدا کن چون به هیچ نتیجه ای نمی رسی و دچاره خلط مبحث نشو.بحث در مورد قرار داد بازیکن های جودو و پینگ پنگه و این که یک ورزشکاره جهانی در رشته ای مانند جودو که رشته ی سختیه البته اگه اشنایی داشته باشی بایید این قدر بگیره و یه ورزشکار درجه ی۲و۳ (البته در بهترین )حالت اونقدر بگیره.در مورد زحمت کشیدن هم گفتی که من باید بگم که: من یه دوستی دارم که در رشته ی ژیمیلاستیک عضو تیم ملی این مملکته اگه بخوای معرفیش میکنم وقتی در اردویه تیم ملیه روزی ۱۲ ساعت تمری میکنه ودر باقی اوقات به طور عادی روزی ۶ ساعت تمرین می کنه در مسابقات لیگ امسال می دونی چقدر میگیره؟پس همه چی رو قاطی نکن…
      درنیابد حال پخته هیچ خام پس سخن کوتاه باید والسلام


    تازه ترین اخبار