امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۰:۳۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10728
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت های تنیس روی میز قهرمانی خردسالان کشور در کرمان با نایب قهرمانی تیم فارس به پایان رسید. پیمان ابوالحسنی رئیس هیأت تنیس روی میز استان در گفت وگو با سایت اداره کل ورزش و جوانان فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: در دیدار نهایی این مسابقات تیم فارس برابر تیم کردستان نتیجه را…

    رقابت های تنیس روی میز قهرمانی خردسالان کشور در کرمان با نایب قهرمانی تیم فارس به پایان رسید.
    پیمان ابوالحسنی رئیس هیأت تنیس روی میز استان در گفت وگو با سایت اداره کل ورزش و جوانان فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: در دیدار نهایی این مسابقات تیم فارس برابر تیم کردستان نتیجه را سه بر صفر واگذار نمود و به مقام نایب قهرمانی رقابت ها دست یافت.
    وی افزود: ابوالفضل سالاری در بازی اول انفرادی با نتیجه سه بر یک بازنده شد، در دیدار دوم انفرادی عارف چشمفر سه بر صفر شکست خورد و در دوبل نیز نمایندگان استان بازی را با نتیجه ۳ بر یک به حریف خود واگذار کردند.
    رئیس هیأت پینگ پنگ استان در پایان خاطر نشان کرد: پس از تیم های کردستان و فارس دو تیم تهران و خوزستان مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خردسالان پینگ پنگ باز فارس بر سکوی دوم کشور ایستادند"
    1. صادق راستگو گفت:

      چرا فدراسیون اجازه می دهد که خردسالان ما که هنوز در ابتدای راه پینگ پنگ هستند از رویه های آنتی استفاده کنند؟این کار خیانت به خردسالان وتلف کردن آنان است.

      • modir گفت:

        باسلام خدمت صادق جان راستگو
        من یادم هست قبلا بخشنامه ای مبنی بر ممنوعیت استفاده خردسالان ونونهالان ونوجوانان برای عدم استفاده از رویه های آنتی وجود داشت.
        غالبا استفاده از رویه های انتی برای این نسل استفاده مقطعی از آنان تلقی می شود.در بین ده نفر برتر جهان چند نفر بازیکن انتی وجود دارد؟وآیا پیشرفتی داشته است؟

    2. صادرپور گفت:

      سلام وعرض ادب
      تبریک به آقای ابوالحسنی و همچنین به روئسا و مربیان محترم استان کردستان خوزستان و تهران خدا قوت برادران

    3. amidi گفت:

      با سلام و ضمن خدا قوت به اقای ابوالحسنی و همکاران و مربیان محترم ایشان در هیات استان فارس ،بنظرم این استان فقط یه تیم باشگاهی خوب کم دارد تا در تمامی عرصه ها کارنامه ای درخشان بر جا بگذارد

    4. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      تبریک به آقای ابوالحسنی که علیرغم حضور نخبگان بی نظیری که در طول سالهای اخیر در سایر استانها پا به عرصه پینگ پنگ گذاشته اند، توانسته با مدیریت صحیح و برخورد با بازیکن سالاری، مربی سالاری و …سالاری کلکسیونی از مقامها را در ویترین استان فارس جمع آوری کند. توجه خاص ایشان به رده های پایه نشان از درایت بالای ایشان دارد.


    تازه ترین اخبار