امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۵:۳۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10832
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تورنمنت چند جانبه بانوان روز گذشته در مجارستان آغاز شد. مرحله گروهی این مسابقات که در دو گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود، شب گذشته به پایان رسید و تیم‌های صعود کننده به دور نیمه‌نهایی مشخص شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در گروه اول تیم‌های صربستان و جوانان مجارستان به ترتیب در مکان‌های اول…

    تورنمنت چند جانبه بانوان روز گذشته در مجارستان آغاز شد. مرحله گروهی این مسابقات که در دو گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود، شب گذشته به پایان رسید و تیم‌های صعود کننده به دور نیمه‌نهایی مشخص شدند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در گروه اول تیم‌های صربستان و جوانان مجارستان به ترتیب در مکان‌های اول و دوم قرار گرفتند و تیم ایران “ب” (مریم صامت، سولماز رحمن محمدپور) و مجارستان “ب” در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.
    در گروه دوم نیز تیم‌های مجارستان “الف” و ایران “الف” (ندا شهسواری و محجوبه عمرانی) به عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند و تیم‌های مشترک ایران و مجارستان و تیم مشترک مجارستان و پرو در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.
    مرحله نیمه‌نهایی مسابقات دونفره تیمی امروز ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود و پس از آن مسابقات انفرادی با حضور ورزشکاران ۴ کشور آغاز می‌شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایران “الف” به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد(بانوان)"
    تازه ترین اخبار