امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۳:۴۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10839
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهناز رجبیان در خصوص مسابقات چندجانبه پینگ‌پنگ بانوان که در حال حاضر در مجاستان در حال برگزاری است، گفت: سطح مسابقات بسیار بالا است و بازیکنان بسیار خوبی در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند. وی ادامه داد: هیچ بازیکن ضعیفی که به عنوان زنگ تفریح سایر بازیکنان به حساب…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهناز رجبیان در خصوص مسابقات چندجانبه پینگ‌پنگ بانوان که در حال حاضر در مجاستان در حال برگزاری است، گفت: سطح مسابقات بسیار بالا است و بازیکنان بسیار خوبی در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.
    وی ادامه داد: هیچ بازیکن ضعیفی که به عنوان زنگ تفریح سایر بازیکنان به حساب بیاید، وجود ندارد و یکی از شرکت‌کنندگان دارای رنکینگ حدود ۳۰۰ جهان است.
    مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان با بیان اینکه مسابقات دوستانه است و تأثیری در رنکینگ جهانی ندارد، افزود: ۸ تیم در مسابقات دونفره بازی کردند که ایران الف توانست به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند و امروز هم برای کسب مقام اول تا سوم به میدان خواهد رفت.
    تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان با حضور ۴ بازیکن (ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، مریم صامت، سولماز محمدپور) به مربیگری مهناز رجبیان و سرپرستی پوران رحیمی از ۲۰ تا ۳۰ آذر در مجارستان حضور خواهد داشت و پس از دو روز مسابقه در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذر به برگزاری اردوی مشترک با بازیکنان مجارستان خواهد پرداخت
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رجبیان:سطح مسابقات پینگ پنگ بانوان مجارستان بسیار بالا است"
    تازه ترین اخبار