امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۳۲:۲۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10870
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان گفت:پس از ارائه نمایش خوب بازیکنان تیم ملی دررقابت های چند جانبه مجارستان به کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۲ امیدوار شدم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’مهناز رجبیان’ چهارشنبه شب و پس از کسب عنوان دومی رقابت های انفرادی این رقابت ها توسط مریم صامت درگفت و…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان گفت:پس از ارائه نمایش خوب بازیکنان تیم ملی دررقابت های چند جانبه مجارستان به کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۲ امیدوار شدم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’مهناز رجبیان’ چهارشنبه شب و پس از کسب عنوان دومی رقابت های انفرادی این رقابت ها توسط مریم صامت درگفت و گو با ایرنا؛افزود: خوشبختانه امروز، روز ملی پوشان کشورمان بود و آنان در مصاف با رقبای خود خوش درخشیده و نتایج قابل قبولی کسب کردند.
    وی با بیان اینکه ازعملکرد ملی پوشان رضایت کامل دارد،افزود: معتقدم بانوان پینگ پنگ باز کشورمان در نخستین اردوی تدارکاتی خارج از کشور و شرکت در رقابت های برون مرزی عملکرد خوبی داشتند.
    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ کشورمان اظهارداشت:ملی پوشان با غلبه بر تیم دوم مجارستان نشان دادند قابلیت های خوبی دارند و درصورت رسیدگی و حمایت بیشتر می توانند سایر رقبای قدرتمند خود در اروپا و حتی آسیا را نیز شکست دهند.
    رجبیان در خصوص سطح این رقابت ها نیز گفت:هرچند برخی از تیم ها با تمام قوا در این مسابقه ها شرکت نکرده بودند اما سطح مسابقه ها خوب و بازیکنان ایرانی محک جدی خوردند.
    وی جذاب ترین دیدار تیم ملی را دیدار مقابل تیم اصلی جوانان مجارستان عنوان کردو افزود: مجارها برخلاف بزرگسالان تیم اصلی جوانان خود را راهی این رقابت ها کرده بودند.
    به گفته وی بازی با تیم جوانان مجارستان و درحالی که آنان انگیزه زیاد آنان برای کسب پیروزی مقابل تیم ملی کشورمان بسیار بالا بود، جذاب و سخت دنبال شد به طوریکه می توان گفت جدی ترین رقیب ما دراین بازی ها بودند.
    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشورمان درباره شرایط اردوی تیم ملی نیز گفت: این نخستین بار در تاریخ ورزش پینگ پنگ است که تیم دختران ایران درخارج از کشور اردوی تدارکاتی برگزار می کند.
    خوشبختانه شرایط اردو بسیار مطلوب و بازیکنان دراین اردو ها هر روز با رقبای تمرینی مختلف دیدار های تدارکاتی برگزار و سطح فنی خود را بهبود می بخشند.
    رجبیان استقبال مردم و مسوولان کشورمجارستان از تیم ملی پینگ پنگ ایران را ستود و تصریح کرد: امکانات اقامتی و سالن تمرینی مناسب درطول این اردو دراختیار ملی پوشان قرارگرفته بطوریکه هیچ کمبودی احساس نمی کنیم و مردم برای تماشای تمرینات و مسابقه های ما به سالن می آیند.
    وی با بیان این که ملی پوشان فردا(پنجشنبه) عازم بوداپست خواهند شد ادامه داد: در این شهر ادامه تمرینات را پی خواهیم گرفت و یک دیدار تدارکاتی نیز با تیم پینگ پنگ منتخب این شهر برگزار خواهیم کرد.
    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران درپاسخ به سووالی مبنی براینکه برپایی این اردو و شرکت در مسابقه چندجانبه تا چه حد درپیشرفت و آماده سازی تیم موثر بود نیز گفت:این بهترین کار فدراسیون طی این سال ها بوده است و ما دراین اردو روزانه با بازیکنان مختلف دیدار تدارکاتی برگزار و بدرستی به نقاط ضعف و قوت خود آشنا شدیم که به طور حتم این نتایج را در چندین اردو داخلی بدست نمی آوردیم.
    گفتنی است،بانوان ملی پوش پینگ پنگ کشورمان خود را برای شرکت در رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن درمنطقه آسیای مرکزی آماده می کنند.
    این رقابت ها ۱۹ دی ماه به میزبانی کیش با شرکت ملی پوشان کشورهای این منطقه برگزار خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان:به کسب سهمیه المپیک امیدوار شدم"
    1. amidi گفت:

      باسلام بارها عنوان نموده ام از واژه سرمربی استفاده نکنید سرمربی وقتی صحیح است که یک تیم چندین مربی با مسئولیت های متفاوت داشته باشد و یکنفر مسئول هماهنگی بین انها وارتباط با فدراسیون باشد

      • modir گفت:

        جناب عمیدی با سلام
        این خبر عین خبرگزاری فارس وبقیه خبرگزاریها بوده است که ما عینا ان را انعکاس داده ایم
        با تشکر

    2. برهان منطقی گفت:

      اگرسطح این مسابقات بالا بوده است لطفاًرنکینگ بازیکنان حاضر در آن را اعلام فرمایید.
      باتشکر

    3. محمدی گفت:

      با سلام و تشکر . اگر تیم ملی سرمربی ندارد این اشکال فدراسیون است . مگر تیم ملی یک کشور فقط باید یک مربی داشته باشد یا باید سرمریی ، مربی ، حتی کمک مربی یا بدنساز – آنالیزور – پزشک و … داشته باشد حالا اگر در این فقط تیم ملی شده یک مربی این اشکال فدراسیون ماست .
      باتشکر از مدیریت سایت

    4. هشیارکاشف گفت:

      استغفرالله فدراسیون ما بی عیب است.لطفاً دستتان را گاز بگیرید.

    5. amidi گفت:

      با سلام فعلا مربی بزرگسالان بانوان خانم لیموچی هستند حالا شما دوست دارید اسمشو بذارید مدیر تیمهای ملی بانوان یا سرمربی. سرکار خانم دکتر سامع روانشناس تیم های ملی هستند. مربی بدنساز و مربیان رده های سنی مختلف هم قبلا معرفی شده اند. بی عیب هم فقط خدا ست ما هم انسانیم و سرشار از اشتباه که انشاالله با تذکرات شما عزیزان انرا رفع میکنیم


    تازه ترین اخبار