امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۶:۴۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10877
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور افتخار دارد تابرای اولین بار عکسهای افتخار آفرینان خطه ناب کردستان که در رده خردسالان توانستند با اقتدار  کامل حاکمیت بی چون و چرای تنیس روی میز کشور را در دست بگیرند  منتشر می شود. استان قهرمان خیز کردستان مدتها قبلا از اینکه بحث استعداد یابی در کشور عمومیت پیدا…

    پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور افتخار دارد تابرای اولین بار عکسهای افتخار آفرینان خطه ناب کردستان که در رده خردسالان توانستند با اقتدار  کامل حاکمیت بی چون و چرای تنیس روی میز کشور را در دست بگیرند  منتشر می شود.
    استان قهرمان خیز کردستان مدتها قبلا از اینکه بحث استعداد یابی در کشور عمومیت پیدا کند به این مهم بصورت آکادمیک پرداخته است چرا که این خردسالان در این مدت اندک بر بام تنیس روی میز کشور نایستاده اند.
    آفرین و مرحبا بر این خطه قهرمان پرور وعرض خسته نباشید به زحمات کشان بی مزد و مواجبی که عاشقانه و خالصانه در خدمت واقعی این رشته مظلوم هستند.
    درعکس تیمی نفر اول ازچپ بهزاد صمدی مربی آریان رحیمی آریا امیری آریان امیری حسینی مقام های کسب شده
    مقام اول تیمی آریان امیری حسینی اول انفرادی و آریا امیری و آریان رحیمی مقام مشترک سوم انفرادی
    آریا امیری و آریان رحیمی مقام اول دوبل و آریان امیری حسینی مقام سوم دوبل

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش تصویری افتخار آفرینان کردستان(خردسالان)"
    1. لركي پور گفت:

      با سلام آفرین براین غیرت و تعصب ورزشی شما عزیزان نمونه های برتر کشور جمهوری اسلامی ایران هستید امیدوارم که ورزش تنیس روی میز در تمامی رده های سنی از رشد وجهش قابل توجهی برخوردار بشود از مربیان زحمتکش وخانواده های این نونهالان نیز متشکرم چون اگر همکاری خانواده ها نباشد نونهالان به این حد نمی توانند رشد کنند .خصوصا از زحمات استاد مسلم والگوی مربیان در سرتاسرعالم جناب آقای جمیل لطف الله نسبی که در عین بی نام ونشانی که بدون هیچ دست مزدی خود را وقف این رشته کرده است.


    تازه ترین اخبار