امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۴:۲۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10916
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی که فدراسیون تنیس روی میز کشور با حساسیت فراوان زیر ذره بین افکار عمومی این رشته اعم از کارشناسان ومربیان وصاحب نظران و…قرار دارد برخی انتخابات و انتصابات در رده تیم ملی  با اما واگر ها و انتقادات اساسی روبرو گردیده است. قبل از اینکه بخواهیم بصورت کلی وارد این مقوله گردیم باید اطلاع دهیم که…

    درحالی که فدراسیون تنیس روی میز کشور با حساسیت فراوان زیر ذره بین افکار عمومی این رشته اعم از کارشناسان ومربیان وصاحب نظران و…قرار دارد برخی انتخابات و انتصابات در رده تیم ملی  با اما واگر ها و انتقادات اساسی روبرو گردیده است.
    قبل از اینکه بخواهیم بصورت کلی وارد این مقوله گردیم باید اطلاع دهیم که تمام مربیان زحمتکش کشور برای ما محترم بوده و خدای ناکرده بدنبال تخریب شخصیتی هیچ فرد یا مربی نیستیم.بلکه هدف ما نقادی کارشناسانه و آگاهی بخشی در این زمینه می باشد.
    درچند روز گذشته تیم مربیان ملی برای هدایت رده های مختلف سنی از سوی کمیته فنی این فدراسیون برگزیده و مشغول بکار گردید.
    در یکی از این رده های سنی یکی از مربیان محترم و بسیار خوش اخللاق قرار گرفته که انتقادات و اما و اگرهای فراوانی را به همراه داشته است.متاسفانه این انتقادات و تا اندکی اعتراضات حتی به زیر مجموعه این مربی محترم سرایت کرده و در باره نوع انتخاب ویا انتصاب ایشان دچارشبهه و نگرانی شده اند.
    در این باره چند دیدگاه و جریان وجوددارد اول اینکه:
    طبق گفته مسئولین فدراسیون از برخی مربیان برجسته تر و صاحب نام تر دعوت به عمل آمده اما به هر دلیل از همکاری با فدراسیون تنیس روی میز یا طفره رفته وبا اینکه مخالفت کرده اند.
    دوم: برخی مربیان که خودشان دوست دارند مثمر به ثمر باشند ؛با توجه به اختلافات نظری که رئیس فدراسیون با ایشان دارد هرگز دعوت نشده اند.
    سوم:برخی از مربیان قصد ورود داشته ورئیس فدراسیون هم با ورود این افراد موافقت نموده وقول و قرارهایی داده است اما بنا به هردلیلی تاکنون موفق به ورود در این حوزه نشده اند.
    آیا این صحیح به نظر می رسد که با توجه به مطالب فوق الذکر از مربی استفاده گردد که با اما واگرهای فراوان همراه بوده و زمینه را برای تنش و فراز ونشیب فراهم نماید؟
    آیابهتر نیست تا وضعیت در حالت پرفشار قرا ر نگرفته این موضوع را با دقت و سرعت؛ مورد ارزیابی وبازنگری قرار داده ودست به یک ترمیم منطقی و اساسی بزنیم؟
    جهت اطلاع مسئولین فدراسیون در اقصی نقاط کشور مربیان زحمتکش و با سابقه و از قضا مدرک داری وجود دارد که هم فعالیتهای فراوانی دارند و هم اینکه وابسته به هیچ گروه و دسته ای نیستند.
    اصلا چرا از بخشنده و یا ساکیانی  مربیان  خوب خوزستانی که وابسته به هیچگروه یا دسته ای نیستند  استفاده نگردد؟ مگر نه اینکه تاکنون بخشنده توانسته است چندین بازیکن تقدیم رده های ملی و طراز اول کشور نماید و همچنین در حوزه مسئولیت اجرایی نیز خود را وقف این رشته نموده است؟
    یک سوال برجسته در حال شکل گیری است که چرا نباید از مربیان خوزستان استفاده گردد و یا اینکه اگر هم  از آنان استفاده شده دارای اما واگرهای بسیار فراوانی بوده است وحق به حق دار نرسیده است!!!
    از این نوع در کشور فراوانند.
    متاسفانه  یا از کسانی استفاده میگردد که حدود بیست سال است کمترین حضوری در این حوزه نداشته و یا اینکه وضعیت فعلی .
    این حق مسلم خوزستان است که یکی از رده های ملی را مربیگری نماید.چرا و به چه علت نباید این اتفاق رخ دهد؟
    آقایان مطمئن باشند که تذکر ما حرفهای اکثریت قاطع افکار عمومی در این زمینه است وهمه آنان خواستار تغییرات در این زمینه هستند.
    آیا حرف و کلام ما غیر منطقی و غیر کارشناسی و دارای اشکال بوده است؟
    امیدواریم بزودی شاهد یک سری تغییرات منطقی و بدور از هرگونه  حاشیه باشیم.
    قصد داریم در صورت عدم  رسیدگی به این موضوع  بصورت جدی  مطالب روشنگرانه ای  را رسانه ای نماییم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چراوبه چه علت؟"
    1. برهان منطقی گفت:

      مدیر محترم سایت
      با سلام وتقدیم احترام
      مگر آقایان بابادی وند و کارنمااهل خوزستان نیستند؟یا منظورتان این است که این دونفر نباید در کادر تیم ملی باشندوبجای آنها افراد مذکوردر نوشته خودراذیحقتر میدانید یا اینکه فکر می کنید این تعداد مربی از استان خوزستان کم است وباید بیشتر باشد.
      درهرصورت دراین سالهای اخیر حرمت مربیگری تیم ملی به شدت نزول کرده ودر جاییکه سیستم وجود ندارد این موضوع طبیعی است.وقتی مدرس که با دبیر رابطه خوبی دارد الکی الکی مربی بزرگسالان می شود(منظور آقای جعفرپور نیست)، وقتی روابط با رئیس بر تخصص ارجحیت دارد چه انتظاری دارید؟
      در لیستی که از آنان برای حضور در مسابقات فجر دعوت شده است چند نفر زحمتکشان واقعی که با رئیس میانه ای ندارند وجودددارد؟هیچ
      آیا عرصه ورزش عرصه کینه توزی و کینه جویی است؟
      حرمت مربیگری تا آنجا نزول کرده که بسیاری افراد حاضر به تقبل آن نیستند مگر ……

    2. هشیارکاشف گفت:

      لطفاً مصاحبه ای با آقای جعفرپور ترتیب دهید.
      ممنون

    3. ممد گفت:

      باسلام

      اگر همه مربیان محترم خوزستان رابطه خوبی با آقای فدراسیون داشتند تایید میشدند!یا مثل برخی از مربیان حال حاضردرفدراسیون که بخاطر عدم حضورسایر مربیان باسابقه زمینه را آماده دیده تماس گرفته وضمن تعریف وتمجید از رییس آمادگی همکاری خود راابراز میداشتند و یا مربیان مطرح شده اگرازرییس محترم انتقاداتی داشته انداصلا امکان ندارد آقای ساکیانی وبخشنده از مربیان زحمتکشی هستند که مانند سایر مربیان سایر استانها هیچگاه دیده نخواهند شد آگر هم آقای رییس دستپاچه شده بعدا سرفرصت دعوتی نمایند هیچ ارزش نخواهد داشت باتشکر

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.عزیزان من اقایان داوود محمدی -سرکار خانم لیموچی جعفر پور و اولین لغزش و نادیده گرفتن ارزشها در گزینش ارتباطی سنتی که بسیار تاکنون برای این رشته هزینه داشته با حضور شما در کمیته باصطلاح فنی جای پاسخ گویی دارد.با تشکر

    5. amidi گفت:

      باسلام هنوزم اعلام میکنم هر کس مدعی مربیگری تیم های ملی است رزومه کاری و مدارک انرا با درخواست شخصی ارسال ،تا ازش برنامه کاری درخواست و در جلسه کمیته فنی مطرح شود.من مخلص تمامی مربیان هستم ولی انتخاب مربی تیم ملی فردی نیست و کمیته فنی تصمیم میگیرد حتی اگر اقلیتی هم مخالف باشند.ملاک هم شایستگی است نه رفاقت با دبیر. محض استحضار من هنوز به شایستگی ها و رفاقتم با اقایان کاسب و لطف الله نسبی ایمان دارم


    تازه ترین اخبار