امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۲۹:۲۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۵ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 10978
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز از زنان پینگ پنگی ایران به نیکی یاد نمود. این سایت نوشت:تنیس روی میز  ایران خصوصا بانوان باحجاب  ابن کشور(کت وشلواری)  پیشرفت چشمگیر وقابل قبولی داشته اند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛درگزارش فدراسیون جهانی بوضوح  آمده است که: این فدراسیون  با مدیریت محمد زارع پور گامهای…

    سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز از زنان پینگ پنگی ایران به نیکی یاد نمود.
    این سایت نوشت:تنیس روی میز  ایران خصوصا بانوان باحجاب  ابن کشور(کت وشلواری)  پیشرفت چشمگیر وقابل قبولی داشته اند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛درگزارش فدراسیون جهانی بوضوح  آمده است که: این فدراسیون  با مدیریت محمد زارع پور گامهای قابل توجهی برداشته است.
    سایت فدراسیون جهانی با تمجید از مردان ایرانی گفته است که نوشاد عالمیان که در مسابقات بین المللی  درخشش چشمگیری داشته است را به خاطر بسپارید این بازیکن حرفهای بسیاری برای گفتن برای ایرانیان در عرصه های بین المللی خواهد داشت.
    این سایت گزارش داد است که بعد از آقایان ایران که در حال پیشرفت هستند نوبت به بانوان ایران رسیده که همچون مردان پینگ پنگی ایران به کسب  مقامهای قابل قبولی ادامه دهند.
    در این گزارش آمده است که پنج نفر از اعضای تیم ملی بانوان ایران به مجارستان اعزام شده اند تا در یک اردوی تدارکاتی و آموزشی  شرکت نمایند.این اردو در شهر eger  مجارستان  آغاز شده است.
    در یکی از مسابقانی که برگزار گردید بانوان ایران توانستند روی سکوی قهرمانی رفته و برای ایران افتخار آفرینی نمایند.
    این سایت نتایج رقابتها را اینگونه تشریح کرده است:

    رول افتخار
    رویداد تیم زنان :
    ۱. صربستان (ویکتوریا Truzsinszki ، Aneta Maksuti) 2. مجارستان (Hepke یوهانا ، Pattantyus پترا) ، ۳. ایران (ندا شهسواری ، Mahjoubeh عمرانی) و Eger (Angyal ماریتا ، Szilvia Flp) 5. ایران / Eger (مهشید Samet ، نورا Haraszti) 6. ایران B (مریم Samet ، سولماز محمد پور) ۷. Eger B (Magdolna Reveszne Beniczky ، Kinga Kovacs از) ۸. پرو / Eger (آنجلا موری ، ماریا Flp).
    ۱. ماریتا Angyal (هون) ۲. مریم Samet (IRI) 3. ندا شهسواری (IRI) ، یوهانا Hepke (هون) ۵. Magdolna Reveszne Beniczky (هون) ، ویکتوریا Truzsinszki (SRB) ، Aneta Maksuti (SRB) ، Mahjoubeh عمرانی (IRI) 9. Magdolna Reveszne Beniczky (هون) ، پترا Pattantyus (هون) ، آنجلا موری (PER) ، مریم Samet (IRI) ، Kinga Kovacs از (هون) ، سولماز محمد پور (IRI) ، نورا Haraszti (هون) ، Szilvia Flp (هون)
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدراسیون جهانی:بانوان ایران مردان را تحت تاثیر قرار دادند"
    1. محمدی گفت:

      با سلام تشکر از اطلاع رسانی شما . من الان این خبر را در سایت فدراسیون جهانی دیدم . این خبر را گودرزی مسئول اموربین الملل فدراسیون ایران ارسال کرده است و گزارش فدراسیون جهانی نیست در حقیقت گزارش فدراسیون ایرانه . ممنون از مدیریت سایت

    2. فاطمه گودری گفت:

      با سلام

      به اطلاع شما می رسانم که بنده در مورد مسابقات بانوان واردوی انها برای فدراسیون جهانی مطلب فرستادم و باعث افتخار ما ایرانیهاست که از ریاست فدراسیون ما در سایت جهانی تقدیر به عمل می اید .
      به شما و خانواده پینگ پنگ تبریک میگم.
      به امید موفقیت روز افزون
      گودرزی

      • modir گفت:

        سرکارخانم گودرزی
        مسئول محترم امور بین الملل فدراسیون تنیس روی میز
        از اینکه افتخارات و موفقیتهای جامعه تنیس روی میز را در ادامه فعالیتهای خود مورد توجه و در نهایت رسانه ای میکنید و این اخبار را در سایتهای معتبر و بین المللی ارسال می فرماییدخصوصا در باره بحث بانوان مظلوم.
        از شما نهایت تشکر و قدردانی بعمل می آید امیدواریم این روند بسیار مثبت که مورد قبول تمام طیفها و اشخاص منطقی به هر دیدگاه و نظری است همچنان و بیش از پیش ادامه یابد.
        دستان شما طلا و خدا قوت.
        باز هم ممنون
        ببین چه میگوید نبین که میگوید را باید بعنوان یک اصل قرار دهیم
        علوی

    3. amidi گفت:

      با سلام بارها گفته ام دوستان به اسم گویتده توجه نکنید اصل مطلب مهم است. ایا اسم ایران و بانوان ایرانی در یک سایت جهانی درج گردد بد است ؟من به توبه خودم از سرکار خاتم گودرزی که از راه دور مسایل مربوط نه تیمهای ملی را پیگیری میکنند متشکرم و همینطور از ورزشکاران و مربیان اعزامیکه از لحاظ فرهنگی و ورزشی برای مملکت افتخار افریدند

    4. محمدی گفت:

      مگر بنده گفتم خدای ناکرده کار بدی است . اتفاقا فدراسیون باید بیشتر از این به بانوان بها بدهد . ممنون

      • modir گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای محمدی عزیزیا …
        از اینکه در این باره اطلاع رسانی خاصلنه و بی غرض فرموده اید از شما سپاس گذارم
        سایت ما متعلق به شماست و همیشه منتظر دیدگاه ها نظریات شما هستیم
        با تشکر
        علوی

    5. برهان منطقی گفت:

      مسئول محترم امور بین الملل ازشما انتظاری غیر از تعریف کردن از رئیس نیست چون اگر خلاف این بودالان درفدراسیون تشریف نداشتید.
      مگر شما راساً می توانید به فدراسیون جهانی نامه بدهید یا باید رئیس شمااینکار را بکند؟


    تازه ترین اخبار