امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۳۳:۳۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 11494
    ارسال خبر چاپ خبر
  • زهرا لیموچی  : مشکلی در زمینه توسعه این رشته نداریم و معمولا کلاس‌های داوری و مربیگری هر سال برگزار می‌شود. تعداد تنیسورهای ما در رده‌های مختلف بیشتر از استان‌های دیگر است و ورزشکاران‌مان از نظر فنی رشد خیلی خوبی داشته‌اند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛وی به تاثیر فعالیت‌های باشگاه‌ها به عنوان راهکار توسعه‌…

    زهرا لیموچی  : مشکلی در زمینه توسعه این رشته نداریم و معمولا کلاس‌های داوری و مربیگری هر سال برگزار می‌شود. تعداد تنیسورهای ما در رده‌های مختلف بیشتر از استان‌های دیگر است و ورزشکاران‌مان از نظر فنی رشد خیلی خوبی داشته‌اند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛وی به تاثیر فعالیت‌های باشگاه‌ها به عنوان راهکار توسعه‌ ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: باید باشگاه‌ها بیشتر فعالیت و در مسابقات کشوری و استانی از ورزشکاران خود حمایت کنند. هر چقدر در مسابقات لیگ کشوری بیشتر شرکت کنیم، پیشرفت ورزشکاران‌مان بهتر خواهد بود.
    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان به وجود فرهنگ غلط نسب به فعالیت‌های ورزشی بانوان اشاره کرد و افزود: مسلما اگر فرهنگ اشتباه باشد اثر مستقیمی بر پیشرفت نکردن ورزشکاران دارد. اگر حمایت خانواد‌ه‌ها نباشد ورزشکاران نمی‌توانند پیشرفت کنند؛ با حمایت خانواده‌ها است که ما می‌توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.
    وی درباره تاثیر پوشش‌ تصویری مسابقات بانوان بر پیشرفت ورزش این بخش از جامعه بیان‌کرد: قطعا تبلیغات و پوشش‌ تصویری رقابت‌ها، اثر مثبتی بر توسعه ورزش بانوان دارد و به نوبه‌ی خود می‌تواند در مطرح شدن و گسترش ورزش بانوان موثر باشند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نایب‌رییس هیات خوزستان گفت: نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌ خیلی خوبی داشته‌ایم"
    1. لركي پور گفت:

      با سلام از خانم لیموچی برای ارائه مطالب ارزنده بی نهایت سپاسگذارم امید وارم مشکلات مطروحه فوق مورد توجه مسئولین قرار گیرد وبتدریج شاهد شکوفایی ورزش بانوان در تنیس روی میز باشیم .


    تازه ترین اخبار