امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۵:۲۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 11531
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میزمراسم باشکوه افتتاحیه رقابت های بین المللی جام فجر ساعتی پیش با حضور مهندس علی آبادی ریاست کمیته المپیک، دکتر حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، مهندس شهنازی نایب رئیس کنفدراسیون تنیس روی میز…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میزمراسم باشکوه افتتاحیه رقابت های بین المللی جام فجر ساعتی پیش با حضور مهندس علی آبادی ریاست کمیته المپیک، دکتر حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، مهندس شهنازی نایب رئیس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا و رئیس آکادمی ملی المپیک، دکتر علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو، نادر وادی خیل مدیر کل قهرمانی و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، محمد زارع پور، ملی پوشان تنیس روی میز ایران، اعضای حاضر در این دوره از رقابت های فجر کاپ و جمع کثیری از پیشکسوتان و داوران تنیس روی میز در آکادمی بین المللی تهران برگزار شد.
    در آغاز این مراسم محمد زارع پور رئیس فدراسیون مقدم حاضرین را گرامی داشت و از زحمات و حمایت های مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک جهت برگزاری این دوره از مسابقات تشکر و قدردانی کرد.
    در ادامه پس از انجام رژه تیم های حاضر در مسابقات فجر کاپ و آئین ورزش های باستانی مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در سخنرانی خود اظهار داشت امیدوارم با ایجاد یک برنامه اصولی و همکاری های فی ما بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تنیس روی میز بتواند به یکی از رشته های مدال آور کشورمان تبدیل شود و نقش موثری در رقابت های المپیک و بازی های آسیای ایفا نماید.
    وی در ادامه تصریح کرد: این رشته مهیج و دیدنی از پتانسیل فراوانی برخوردار است و بدون شک با وجود جوانان جویای نام و مستعد در تنیس روی میز ایران، این رشته ورزشی با کسب سهمیه های بیشتر در المپیک تاثیربیشتری داشته باشد.
    در پایان این مراسم با توجه به ایام ماه محرم گروه موسیقی بوشهری به اجرای برنامه های سوگواری پرداختند.
    لازم به ذکر است رقابت های بین المللی فجر کاپ آغاز خواهد شد و در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
    شرکت نفت سپاهان و گروه خودرو سازی سایپا حامیان تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در نخستین دوره رقابت های بین المللی فجر کاپ هستند.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مراسم افتتاحیه فجر برگزار شد+عکس"
    تازه ترین اخبار