امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۳۲:۵۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 11623
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شبکه مستند سیما این روز‌ها با تولید و پخش مجموعه مستند ورزشی «هم گام» پشت صحنه بازی‌های تیم ملی‌های ملی مختلف را به تصویر می‌کشد و در این هفته میهمان تیم‌های ملی بانوان و آقایان در رشته ووشو در مسابقات جهانی امسال است. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایسنا، بعد…

    شبکه مستند سیما این روز‌ها با تولید و پخش مجموعه مستند ورزشی «هم گام» پشت صحنه بازی‌های تیم ملی‌های ملی مختلف را به تصویر می‌کشد و در این هفته میهمان تیم‌های ملی بانوان و آقایان در رشته ووشو در مسابقات جهانی امسال است.
    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایسنا، بعد از پخش موفق «هم گام» که به سفر تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی همچون کشتی فرنگی، بسکتبال و وزنه برداری و فوتبال می‌پرداخت، این بار این مجموعه به سراغ تیم ملی ووشو ایران در قسمت بانوان و آقایان رفته است و اتفاقات اردو‌ها، تمرینات، سفر‌ها و مسابقات این تیم را در قالب مستند برای مخاطبان به تصویر می‌کشد. از نکات دیگر این مستند می‌توان به مصاحبه‌های مداوم با قهرمانان ملی در موقعیت‌های مختلف در اردو و مسابقه اشاره کرد و همچنین پوشش مسابقات بانوان تیم ملی ووشو که برای اولین بار در سیما رخ می‌دهد.
    «هم گام» در شبکه مستند سیما تولید شده است و علاقمندان می‌توانند این مجموعه مستند ورزشی را هر شب، به جز جمعه‌ها، ساعت ۱۸ از شبکه مستند سیما ببینند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پشت صحنه بازی‌ تیم ملی بانوان از تلویزیون"
    تازه ترین اخبار