امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۶:۵۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 11634
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ کارکنان ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور ۱۴ تیم در دو گروه ۷ تیمی در محل مجتمع ورزشی آزادی شرکت نفت سالن تنیس در حال برگزاری می باشد و تا سه شنبه آینده نیز ادامه خواهد داشت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در این مسابقات تیم هایی از…

    پینگ پنگ کارکنان ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور ۱۴ تیم در دو گروه ۷ تیمی در محل مجتمع ورزشی آزادی شرکت نفت سالن تنیس در حال برگزاری می باشد و تا سه شنبه آینده نیز ادامه خواهد داشت.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در این مسابقات تیم هایی از ادارات ترابری، مدیریت منابع انسانی، تدارکات و امور کالا، امور اداری کارکنان، امور مهندسی و ساختمان، تعمیرات و نگهداری، آموزش، تاسیسات تقویت فشار و تزریق گاز، بهداشت و درمان، امور مالی، امور فنی، بازرسی فنی و خوردگی فلزات، گاز و گاز مایعف ایمنی و بهداشت و محیط زیست با جمع ۵۶ تنیسور شرکت کرده بودند. در هر تیم یک بازیکن پیمانکاری نیز حضور داشت.
    این مسابقات به همت امور ورزش شرکت نفت و با سرداوری سهیل دست گذار و محمد پیشیار برگزار می شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات پینگ پنگ ادارات شرکت نفت گچساران+تصویر"
    1. محمود ساكياني گفت:

      خدمت جناب آقایان پیشیار و دست گذار سلام عرض میکنم.
      برگزاری مسابقات پینگ پنگ ادارات در منطقه گچساران با حضور ۱۴ تیم و ۵۶ بازیکن مرا شگفت زده کرد چون من قبلا در آن منطقه بوده و بضاعت آنجا را میدانم ،که این نشان از فعالیت بی وقفه این رشته در آن منطقه دارد، لذا از دوستانم،آقایان پیشیار و دست گذار، که زحمت برگزاری این مسابقات را متحمل شده اند و همچنین از امور ورزش محترم منطقه، تشکر میکنم.اگر امکان داشت نتایج را هم اعلام میکردید.موفق باشید.

    2. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام خدمت استادم آقای ساکیانی
      چون تعداد شرکت کننده ها زیاده و ما هم هدفمون اینه که کارکنان رو بیشتر به سالنهای ورزشی بکشونیم، مسابقه رو فقط روزهای یکشنبه و سه شنبه برگزار می‌کنیم و با احتساب مسابقات تیمی و انفرادی و دوبل فکر کنم تا اواخر دیماه طول بکشه. حتماً گزارش مسابقات خدمتتون ارسال میشه.
      شما همیشه از معدود مرکز نشینانی بودید که با توجه به سوابق خدمتتون در نقاط محروم و ضرباتی که از مافیاگری و باندبازی در ورزش خوردید، از ورزش مناطق دفاع کردید و ما شما رو الگوی و استاد خودمون دونسته و واقعاً دوستتون داریم.

    3. دست گذار گفت:

      با سلام خدمت آقای ساکیانی استاد عزیز و مدیریت محترم سایت
      از اینکه ورزش پینگ پینگ منطقه گچساران را دنبال میکنید سپاسگزارم
      با این امر ما را در راه دلگرمتر میکنید
      با تشکر

    4. محمود ساكياني گفت:

      دوستان عزیز و مربیان ارجمند جناب آقایان محمد پیشیار و سهیل دستگذار
      از زحمات و محبت شما عزیزان بی نهایت سپاسگزارم.واقعا جای آقای رضا پیشیار در جمع شما واقعا خالیست. دوست دارم به یاد سالهای نه چندان دور ایشان را بصورت فعال در کنار شما مشاهده نموده و منطقه سرسبز و خرم گچساران از وجود این عزیز بهره مند گردد. از دور روی ماهتان را میبوسم.
      ارادتمند محمود ساکیانی


    تازه ترین اخبار