امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۲:۰۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 11692
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سوال اول:نظر شما در باره بخش دیدگاههای سایت که از طرف دیگران وآن هم بعضا بدون نام ارائه می شودچیست؟ جواب: ببینید بالاخره این اظهار نظرها از درون خانواده تنیس روی میز و بقولی از خودمان ارائه و به سایت منتقل می شود.اختلاف سلیقه در هر چیزی یک امر بدیهی و منطقی و یکی از…

    سوال اول:نظر شما در باره بخش دیدگاههای سایت که از طرف دیگران وآن هم بعضا بدون نام ارائه می شودچیست؟
    جواب: ببینید بالاخره این اظهار نظرها از درون خانواده تنیس روی میز و بقولی از خودمان ارائه و به سایت منتقل می شود.اختلاف سلیقه در هر چیزی یک امر بدیهی و منطقی و یکی از اصول جامعه مدرن و آزاد است.
    هرکس نظر خود را دارد و قرار نیست نظر هرکس باب طبع ما باشد همانگونه که قرار نیست نظرما مورد قبول همه دوستان باشد.آنچه مهم تر از این حرفها می باشد این است که برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز محیطی امن و منطقی برای ورود و عرض اندام و همچنین اظهار نظر تمامی اقشار این خانواده محترم میسر وفراهم شده که درد دل ؛دیدگاهها و نظریات و پیشنهادات و انتقادات خود را طبق خواسته و نظر خود بسادگی به سمع و نظر تمام جامعه تنیس روی میز از مسئولین گرفته تا تک تک افراد برسانند.
    آن هم بصورت آزادانه .اینجانب منکر برخی بد اخلاقیها و گاها تند رویها در این زمینه نیستم و تا جاییکه اصول اخلاقی زیر سوال نرود از انتشار تمامی دیدگاههای موافق و مخالف جلوگیری نخواهم کرد.اما انصافا در حال حاضر قسمت دیدگاههای ما بخش زیادی از تمامی اقشار پینگ پنگی را به خود مشغول کرده ودر نوع خود یک رکورد ویک سنت جدید محسوب می شود .
    نقدها؛پیشنهادات؛راهکارها وحتی بحث و جدل بر روی نوع تکنیکها و تاکتیکها ی مربیان و مدرسان بین المللی وملی و درجه یک و درجه دو و…داوران و سرپرستان ومسئولان و…تماما به سود پیشرفت واقعی ومخلصانه تنیس روی میز تمام خواهد شد ولو اینکه تاکنون اینگونه بوده است.
    هرجاییکه دوستان فکر میکنند خدای نکرده به آنان در این بخش توهین یا اساعه ادب شده اطلاع دهند تا بعد از بررسی مجدد نسبت به حذف آن دیدگاه اقدام مقتضی صورت پذیرد.
    در هر صورت هم اکنون بخش دیدگاههای ما محلی برای تبادل آرا و نظریات فنی و غیر فنی شده است.ما برای اینکه دوستان با نام واقعی وایمیل حقیقی وارد سایت شده و مطالب خود را ارسال کنند بارها و بارها خواهش و تمنا نموده ایم اما اینکه برخی دوستان به درخواست ما تمکین ننموده اند بحث دیگری است که ما به نظریات آنان احترام گذاشته و صادقانه تمام سایت را در اختیار خود آنان قرار داده ایم.البته از هرگونه توهین و تهدید و ترعیب به شدت جلوگیری خواهد شد همانگونه که تاکنون شده است.ولی نقدهای مستقیم و دیدگاههای منطقی ولو اینکه کمی تا قسمتی تند ونیش دار باشد دلیلی بر حذف و عدم انتشار نیست.
    سوال دوم:در برخی جاهها شما متهم هستید که دوپهلو حرف میزنید واینکه برخی از جریانات سایت شما را متهم به توهین به برخی ورزشکاران نموده اند که با فدراسیون بجهت اینکه هوای دختر شما را که یکی از بازیکنان این رشته است داشته باشند تعامل و معامله پشت پرده نموده اید و اینکه در مجموع بدنبال منافع خود هستید لطفا توضیح دهید؟
    جواب:اینکه برخی دوستان ما را متهم به برخی موارد میکنند از اساس دروغ و جوسازی و یک حربه بسیار قدیمی و پوسیده و از رده خارج است که سالهاست رنگ باخته است.اما برای روشن شدن سوالات شما توضیحات زیر ضروری است.۱-درکجای تنیس روی میز ایران سایت یا شخص یا گروهی را سراغ دارید که عین سایت ما انقدر راحت و شفاف و صریح حرف زده باشد ؟؟؟ودامنه این انتقادات گاها تند و شفاف و صادقانه را تا رده مدیران و وزیران ونائب وزیران برساند؟
    ۲-کسانی که ما را متهم میکنند که از طریق ما به آنان توهین شده است لطفا با ذکر نام بصورت رسمی ادعانامه خود را برای ما ارسال نمایند تا پیگیری فوری گردد.همانگونه که ما دیگران را انتقاد میکنیم باید یاد بگیریم که اگر خود ما هم روزی نقد شدیم منطقی و اخلاقی و ارزشی رفتار نماییم.
    ۳- اما در باره تعامل با فدراسیون بجهت دخترورزشکارم باید عنوان کنم که این هم در ادامه جوسازیها و هیاهوهای کهنه ورنگ باخته برخی افراد مشخص است.توضیح اینکه وقتی اینجانب بصورت کاملا مستقل وبدون نیاز وکمک حتی یک نفر توانسته ام یک بازیکن ملی را تقدیم خانواده ارزشمند تنیس روی میز بنمایم ووقتی تاکنون نه فدراسیون و نه هیئت استان محل سکونت یک تقدیر خشک و خالی از این ملی پوش بعمل نیاورده اند ووقتی تازمان نوشتن این توضیحات هیئت استان محل سکونت ما چیزی نزدیک به یک میلیون تومان بدهی بابت بلیط هواپیما و ایاب و ذهاب این بازیکن به ما دارد وقتی چندین بار بعد از انتخابی تیم ملی بصورت عمدیا غیر عمد از طرف فدراسیون به این بازیکن جفا و بد قولی و بد عهدی شده و….
    هر انسان عاقل و منطقی و اهل فنی در این رشته بخوبی درک میکند که اینجانب نه تنها نیازی به هیچ شخص یا هیئت یا دسته و گروهی ندارم حتی با جرات اعلان میکنم این من نیستم که به فدراسیون نیاز دارم بلکه برعکس این فدراسیون است که به امثال بنده احتیاج خواهد داشت ویکی از اصلی ترین دلایل آن عدم نیاز مالی وعدم پذیرش هرگونه مسئولیت و … می باشد ومطمئن باشید اگر برخی محدودیتها نبود خودم به هزینه شخصی دخترم را به رقابتهای برون مرزی میبردم تا سایه هیچکس غیر از خدای سبحان بالاسرما نباشد.
    این فدراسیون است که باید برای اینکه یک بازیکن ملی بصورت آماده سهم آنان شده نیازمند ما باشد نه ما نیازمند فدراسیون. آیا تعداد ۱۵۶۴ بازدید از سایت درطول ۲۴ ساعت نشانه خوبی نیست برای کسانی که بدنبال غرض ورزشی هستند؟اینها شمه ای بود از یک اقیانوس ناگفته ها . تا حالا ما به درد فدراسیون خورده ایم یا فدراسیون به در ما؟
    ودرنهایت نتیجه را به خود شما و افکار عمومی واگذار خواهم کرد ووجدان بیدار شما.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پاسخ مدیر سایت به سوالات ارسالی"
    1. لركي پور گفت:

      باسلام جناب آقای علوی همه نیک میدانند که سایت شما کمک بزرگی به جامعه تنیس روی میز کرد شما مانند آینه ای اگر مشکلات بود آنهارامطرح کردید واگر خوبی بود باز هم بیان فرمودید حرف دل خیلی ها را براحتی منعکس کردید کسی که خدارا پشت وپناه خود دارد هیچگاه از بنده خدا نهراسیده است من اطمینان دارم بتدریج مشکلات اساسی مرتفع گردند اما این را میدانم نمی توان خوب مطلق را در همه متصدیان در این رشته پیدا کرد اگر همه مسئولین ذیربط امر به معروف ونهی از منکر را درامور جاریه خود بپذیرندیقینأ روند کاری مثبت خواهد شد امیدوارم که مسئولین از برکات وجودی این سایت نهایت بهره را ببرند تا با آگاهی از عواقب عملکردشان که نزد خداوند پنهان نیست در اندیشه بهتر شدن تلاش وافری به عمل آورند .

    2. محمود ساكياني گفت:

      آقای علوی عزیز سلام. ابتکار خلاقانه شما که با صرف وقت شبانه روزی و هزینه شخصی انقلابی در پینگ پنگ بوجود آورده بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست و نیک میدانیم اگر دنبال مطامع شخصی بودید به این صورت موجود، به این وادی ورود نمی کردید لذا اگر سؤتفاهمی از طرف هر کس بوجود آمده من پوزش می خواهم
      حیف است ابتکار جالبی که از بعد از انقلاب برای اولین بار در پینگ پنگ کشور توسط جنابعالی اتفاق افتاده را با سؤ سلیقه افراد معدودی خدشه دار ببینیم و از شما میخواهم با توکل به خدا و مدد از جدتان با اقتدار، کماکان در خدمت جامعه پینگ پنگ باشید.

    3. متفکر گفت:

      باسلام
      پس چرا بعضی از انتقادها که بدون توهین به شخص یا گروه خاصی می باشد.فیلتر می شود.یا پاسخ بعضی سوالات داده نمی شود.مثلا سوال آقای ۱۰۳ که سوال خبری هم است در قسمت تماس با ما جواب داده نشده استو نظرات آقای صادق راستگو مثلا که دیگران رو به تمسخر میگیرد رو نشان می دهد
      .باتشکر

      • modir گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        دوست گرامی همانطوری که قبلا اطلاع داده بودیم این مسابقات همزمان با تغییر سرور ما و مورد حمله قرار گرفتن سایت ما بوده است که سایت دچار مشکل مقطعی شده بود.
        وچند ین روز امکان بروز رسانی اخبار ممکن نبود.
        در هر صورت شما هر ایراد یا سوال منطقی داشته باشید ما در حد وسع بسیار بسیار ضعیف خود پاسخ گوخواهیم یود وچنانچه فکر میکنید در باره شما اینگونه نبوده در همین جا از شما عذرخواهی میکنیم.
        البته امیدوارم برخی مزاح ها و طنزها را با توهین به شخصیتها و افراد یکی نبینید زیرا طنز در فرهنگ ایرانی ما جایگاه ویزه ای دارد.
        در هر صورت انشاالله امیدواریم به سوالات شما پاسخ گو باشیم
        با تشکر از شما

    4. صادق راستگو گفت:

      جناب متفکر پس از عرض سلام ودرود باید بگویم که بنده به هیچ وجه کسی را مسخره نکرده ام واین زبان ، زبان طنز است .آنچه منظور شماست هجو نامیده می شود که اگر سوال بفرمائید تفاوت های میان این دو مقوله ادبی راکاملاً متوجه خواهید شد.
      باتشکر

    5. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      جناب علوی
      باسلام وعرض ادب
      این حقیر از ابتدا ی راه اندازی این سایت درجریان بسیاری از امور بوده ام ومیدانم که حضرتعالی بدون هیچ چشمداشت مادی با صرف هزینه ووقت خویش و فقط با هدف اعتلای پینگ پنگ ، صادقانه ودلسوزانه درعرصه خطیر اطلاع رسانی شفاف پا گذاشته ایدواین طبیعی است که افرادی بخواهند جایگاه رفیعی را که شماکسب کرده اید بی اهمیت و کمرنگ جلوه دهند .زیرا هیچگاه نمی توانیم با معرفی تواناییهای خویش صعودکنیم بلکه آموخته ایم توان دیگران را زیر سوال ببریم و با پایین کشیدن آنان ، بالا برویم.
      اگر می خواستیدازاین مدیریت ضعیف امتیازی بگیرید تا کنون بارها وبارها موفق شده بودیداما هدف شما چیز دیگری است.
      بخش دیدگاههای سایت شما بسیارپرطرفدار ودیدنی است زیرا تمامی دیدگاهها ونظرات راچه مخالف وچه موافق بی طرفانه درخود جای داده است واین کاری است که سینه ای به فراخی دریا می خواهد زیرابسیاری از این مطالب برعلیه شخص شماست.
      باهمان دریادلی ،استقامت وپایمردی به راه خویش ادامه دهیدواز سنگ اندازی ها هراسی به دل راه ندهید.

      دربیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
      سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور

      موفق ، پیروز و سرفراز باشید.
      جمیل لطف الله نسبی

    6. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.ممنون از زجمات خا لصانه شما.با تشکر

    7. متفکر گفت:

      باسلام
      جناب آقای لطف الله نسبی
      بنده اگر انتقاد کردم ، دیدگاهم رو بیان و دلایل رو پرسیدم.که مدیر سایت هم پاسخ دادند و تشکر میکنم.تازه جناب آقای علوی مشاهده کردند که بنده دو یا ۳ پیشنهاد برای بهبود سایت دادم که ایشان دو تا از آنها را در سایتشان عمل کردند.پس علاوه به انتقاد به پیشنهاد هم روی آوده ام.متاسفانه در کشور ما همیشه بدید منفی به قضایا نگاه می کنیم که این فرهنگ غلطی است رایج شده در همه جای کشور.و به قسمت پر و مثبت لیوان نگاه نمیکنیم.و معنی انتقاد برای خیلی از افراد به معنی تخریب است.اگر قرار باشد آقا سید با به به و چه چه گفتن فقط فرهنگ سازی کنند این با منزل نخواهد رسید.چون انسان باید همیشه نظرات چه موافق و چه مخالف را ببینه و تصمیم بگیره.چون نکته سنجی افراد مخالف همیشه دقیق تر و کاملتر از افراد موافق است.مثلا در یک جنگ که همیشه باید به رفتار و تاکتیک های دشمن اهمین بسیار دهد.پس ما نباید هیچ وقت از مخالفان استفاده بکنیم ولی باید روی نظرات و تفکراتشان فکر کنیم تا همیشه یک قدم جلوتر باشیم.همیشه پیشرفت در تفکرات چند حزبیست همراه با مشارکت رقابتی.باتشکر
      اصلاح شویم ******تا اصلاح کنیم
      باتشکر.دوستدار شما

      • modir گفت:

        به نام خدا
        دوست عزیز و گرامی
        سلام
        با تشکر از نقطه نظرات ودیدگاههای شما وهمچنین انتقادات و پیشنهادات شما.

    8. متفکر گفت:

      ببخشید فراموش کردم این مطلب رو بگم بنده تحصیلاتم اینقدر هست که فرق هجو ،هزل ، طنز و … رو بندونم.ولی راهکار دادن برای پیشرفت پینگ پنگ با طنز فقط راه نمی افته.راهکار علمی بدهید تا پینگ پنگ از این تب سوزان خارج شود و همه خوشحال شوند.طنز خوشاحالی لحظه ایست.اگر با طنز و هجو مشکلات پینگ پنگ حل می شود از فردا شب همه کتاب ایرج میرزا رو دستمون میگیریم و شب شعر راه می اندازیم.با این کارها ارزش معنوی و فرهنگی سایت پائین میاید.بنده و دیگران طنز بگیم و آقا حسین بگهه بهبه که نشد رسیدگی به مشکلات.بنده و جنابعالیان باید به مدیریت سایت توی این امر خطیر که وقت و سرمایه خود رو در اختیار دیگران قرار داده باید کمک کنیم.باتشکر
      اصلاح شویم **تا** اصلاح کنیم

      • modir گفت:

        با سلام مجدد
        با تشکر از تمام دوستان با دیدگاههای مختلف
        به نظر حقیر بهتر است از ما و من و بردن حرفها و گفته ها به سمت من وما در شرایط فعلی حذرنماییم.
        باید با تیزنگری و ریز بینی عملکرد فدراسیون را زیر ذره بین داشته باشیم تا با کارهای خوب تشویق و با کارهای ضعیف وناکارآمد انتقاد و در نهایت گوشزد و پیشنهاد وراهکار بدهیم.
        همه را دعوت میکنم به دوستی و رفاقت چون مجموعه ما خانواده تنیس روی میز محسوب می شود.هرچند قرار نیست همگی ما یک جور تفکر نماییم.
        ازهمه دوستان گرامی تشکر مینمایم.

    9. صادق راستگو گفت:

      هرکسی با زبان خودش به نفد می پردازد.گاهی اوقات کارکرد طنز بسیار پویاترازسخنان جدی است.همین تنوع گفتار است که به این سایت رنگ وجلا داده.ایرج میرزا طنزپرداز نبوده است .به هر روی نظرشمادوست عزیز محترم است .

    10. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      باعرض سلام وادب خدمت جناب متفکر
      بنده زمانی که چندخط قبلی را می نوشتم جملات شما را مطالعه نکرده بودم.سوء تفاهم شده است وحضرتعالی منظور نظر بنده نیستید.
      ممنون از لطف شما

    11. جلال حسنی مسئول روابط عمومی هیأت استان یزد گفت:

      جناب آقای علوی
      با سلام
      سایت شما نقشی غیر قابل انکار در بازتعریفی جدید از وضعیت پینگ پنگ کشور داشته است شاید نقشی مانند برنامه ۹۰ در فوتبال .بدون شک شما ضرب آهنگ پیشرفت پینگ پنگ در کشور را تسریع نموده و با توجهتان به دورافتاده ترین نقاط کشور همزمان با پرداختن به قطب های این ورزش در کشور در توسعه همه جانبه پینگ پنگ موفق خواهید بود . دلسرد نشده و همچنان با قوت به راه ارزشمندتان ادامه دهید.

      • modir گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای حسنی همکار و دوست گرامی
        با سلام
        اگر نبود همکاری دوستانی چون شما؛ این پایگاه کاملا مردمی هرگز وجاهت و عمومیت ومقبولیت پیدا نمی کرد.
        از شما و سابر همکاران نهایت تشکر را دارم


    تازه ترین اخبار