امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۰:۴۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 11697
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کمیته برگزارى بازیهاى المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن اعلام کرد که تلویزیون مرکزى جین – ایستگاه تلویزیونى ملى جمهورى خلق چین (CCTV) ، حقوق پخش تلویزیونى بازیهاى المپیک و پارالمپیک تابستان سال آینده را کسب نموده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛CCTV یکى از بزرگترین شبکه هاى پخش تلویزیونى چین با ۲۱…

    کمیته برگزارى بازیهاى المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن اعلام کرد که تلویزیون مرکزى جین – ایستگاه تلویزیونى ملى جمهورى خلق چین (CCTV) ، حقوق پخش تلویزیونى بازیهاى المپیک و پارالمپیک تابستان سال آینده را کسب نموده است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛CCTV یکى از بزرگترین شبکه هاى پخش تلویزیونى چین با ۲۱ شبکه عمومى و ۱۹ شبکه کارتى (پرداختی) مى باشد و داراى یک بیلیون تماشاچى و پخش برنامه براى ۱۴۰ کشور و قومیت مذهبى مى باشد. CCTV حداقل ۵ ساعت در روز در طى بازیهاى پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن برنامه پخش خواهد نمود. این شبکه تلویزیونى همچنین پوشش خبرى بازیها و ساعت پخش اضافى از طریق پخش تلویزیونى بر اساس وب را بر عهده خواهد داشت.
    در سال ۲۰۰۸ ، CCTVمسئول پخش تلویزیونى کشور میزبان براى بازیهاى المپیک و پارالمپیک پکن بود.
    Seb Coe ، ریاست کمیته برگزارى بازیهاى ۲۰۱۲ لندن گفت: ” چشم دنیا به بازیهاى پارالمپیک لندن در سال آینده دوخته شده است و ما خوشنودیم که به اطلاع برسانیم CCTV به عنوان شریک و همکار پوشش تلویزیونى ما در چین هستند و ما با همکارى CCTV ، صحنه هاى ورزشى ورزشکاران پارالمپیک را به تمام دنیا نشان خواهیم داد. و شور بازیها به ما در مبارزه با کلیشه و یکنواختى و افزایش آگاهى در ارتباط با ورزش هاى پارالمپیک کمک خواهد کرد در پى پوشش خبرى اعجاب انگیز CCTV در بازیهاى پکن ۲۰۰۸ ، این یک فرصت عالى براى نمایش بازیهاى پارالمپیک به تمام ملت ها ى جهان است.”
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "امتیاز پخش تلویزیونى بازیهاى المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن مشخص شد"
    تازه ترین اخبار