امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۴:۵۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 11701
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، بر صدق گفتار و عمل مسوولان ورزش و تلاش در جهت توسعه فرهنگ پهلوانی و اخلاق مداری در میان جامعه ورزش تاکید کرد . به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمد عباسی که در سی و…

    وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، بر صدق گفتار و عمل مسوولان ورزش و تلاش در جهت توسعه فرهنگ پهلوانی و اخلاق مداری در میان جامعه ورزش تاکید کرد .
    به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمد عباسی که در سی و هشتمین مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک سخن می گفت، با تاکید براخلاق مداری و ترویج آن در جامعه ورزش کشور گفت: ما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و باید در چارچوب آرمانهای این نظام که به عنوان الگویی تمام عیار در دنیا مطرح شده است حرکت کنیم.
    وی درادامه به نقش تاثیر گذار ورزش در جامعه اشاره کرد و با تاکید بر عمومی کردن ورزش، گفت: دراین حوزه می توان با برنامه ریزی های تخصصی علاوه بر ترغیب آحاد مردم جامعه به سمت ورزش همگانی، ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی را شناسایی و آنها را به سمت ورزش قهرمانی و مدال آوری ترغیب کرد .
    وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با توسعه زیر ساختها و برنامه ریزی برای هدایت استعدادهای ورزشی در استانها و شهرستانهای کشور می توان، گامهای توسعه ورزش کشور را سرعت بخشید، اظهارداشت : قطعا ظرفیت ورزش ایران ، بیش از آن چیزی است که هم اکنون وجود دارد و می توان با عزم ملی،‌بهره گیری از خردجمعی و دانش روز تربیت بدنی این ظرفیتها را در حوزه های همگانی ، قهرمانی و زیر ساختها افزایش داد .
    وی درادامه بر لزوم استعدادیابی و توجه فدراسیونهای ورزشی به توسعه همگانی در رشته های ورزشی تخصصی تاکید کرد و افزود : این اقدام زمینه سالم سازی جامعه، ایجاد شادی، نشاط و ارتقاء سطح سلامتی موثر خواهد بود .
    دکتر عباسی توسعه ورزش همگانی را منوط به فرهنگ سازی وایجاد شرایط مناسب برای تمامی اقشار جامعه دانست و افزود : یک مدیر موفق و هوشمند با شناسایی تمامی ظرفیتها و بهره گیری از تمامی امکانات، جامعه را به سمت ورزش سوق می دهد تا ضمن ارتقاء سطح سلامتی در جامعه، شرایط را برای شناسایی قهرمانان آینده خود فراهم کند.
    وی بر سالم سازی اماکن ورزشی تاکید کرد وبا اشاره به نقش مهم رسانه های گروهی در ترویج ورزش و معرفی امکانات ورزشی به عنوان محیط های سالم انسان ساز افزود : ایجاد فضای مناسب و اخلاقی ، خانواده ها را مجاب می کند تا فرزندانشان را به دست مسوولان ورزشی بسپارند تا در بخش های مختلف برای جامعه افتخار آفرین باشند .
    وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هر دو در مسیر توسعه ورزش قهرمانی و مدال آوری حرکت می کنند، بازنگری در اساسنامه کمیته ملی المپیک را با توجه به تغییر ساختار ورزش از سازمان به وزارت ورزش ضروری دانست و افزود :ورزش یک سازمان سیاسی نیست بلکه یک بخش فرهنگی واجتماعی است .
    وی ادامه داد : نگاه فرهنگی واجتماعی به مقوله ورزش نه تنها باعث رشد و توسعه ورزش حرفه ای وقهرمانی درکشور و کسب افتخار برای ملت ایران خواهد شد بلکه سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وزیر ورزش:باید در همه حال صداقت گفتار و عمل داشته باشیم"
    1. مربي گفت:

      امیدوارم آقایان وزرات ورزش برخی ملاحضات وسفارشات را کنارگذاشته وبه ایجاد تحول جدی در فدراسیون مظلوم تنیس روی میز بپردازند

    2. برهان منطقی گفت:

      دوستان وبزرگواران وزارت ورزش وجوانان
      لطفاً تحقیق کنید و ببینید که این صداقت گفتاروعملی که مدنظر جناب وزیر است در رئیس ماهست یانه؟
      چه وعده هایی که داده شدو داده می شود و هیچکدام عملی نشد و نمی شود.
      صداقتی که باید از خصوصیات بارز هر مدیر باشد دراین رئیس ما موجود نیست.
      با احترامات فائقه

    3. مهدی گفت:

      با سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم سایت
      باز هم شیطنت سود جویان و منافع طلبان که باعث نابودی این رشته ورزشی بخصوص در یک دهه اخیر در استان اصفهان بوده اند و تحریک افراد اسبق بوسیله عوامل باترفلای با نفوذی که در فدراسیون داشتند و ارسال نامه با امضاء های بدون ارزش و سوء استفاده از غافلین ، قصد به تاخیر انداختن انتخابات هیات استان را که قرار بود ۴ دیماه برگزار شود داشته و عجیب است از این فدراسیون که این مهم را تقویت و دبیر محترم آن همیشه مدافع این سودجویان بوده است . وزیر محترم ورزش باید فرهنگ پهلوانی و اخلاق مداری را برای این عزیزان تعریف نمایند . وقتی اعلام میشود مبصران باعث نابودی این رشته شده اند و بهتر است به نمایندگی رویه فروشی خود برای ولینعمت خویش در استان خود بپردازند و این مسئولیتهای کلیدی فرهنگی را به متعهدین و متخصصین اهلش واگذار کنند به این دلیل است که دیگر با این اعمال خود ضربه به نوجوانان و جوانان عزیز این مرز و بوم وارد نکنند.با تشکر از وزیر محترم ورزش که خواستار رسیدگی به وضعیت این فدراسیون بخصوص دبیر محترم را داریم .

    4. حسن گفت:

      با سلام و عزض ادب.مطمنم وزیر محترم ورزش به موارد فوق الاشاره معتقد و در صدد تبدیل به فعل ان از طریق ادارات کل در تمامی استانها هستند در استان اصفهان با توجه به حضور اقای دکتر خدابحش مدیر کل ورزش و جوانان استان برنامه محوری و توسعه و اهمیت به فرهنگ پهلوانی و اخلاق مداری پس از سالها مجددا کاملا مشهود و این مهم محسوس میباشد البته در رابطه با رشته ورزشی ما بسیار تحولاتی انجام ولی سرعت کار اندک است که بدلیل سنگ اندازی های فدراسیون بحصوص دبیر محترم ان بوده وعدم مدیریت باعث ان .امیدوارم وزیر محترم ورزش بر خوردی اساسی با این عزیزان غافل که چشم طمع حتی به کرسی ریاست فدراسیون را دارند انجام و بداد این ورزش مظلوم نیز برسند.با تشکر


    تازه ترین اخبار