امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۲:۳۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 11706
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز آذربایجان غربی از برگزاری مسابقات بین المللی تنیس روی میز ‘گرامیداشت دهه فجر’ به میزبانی ارومیه خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  ، ‘صمد امیرذهنی’ افزود: این رقابت ها پس از موافقت شورای برون مرزی و با دعوت از تنیسورهایی از کشورهای جمهوری آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، اکراین، عراق،…

    رییس هیات تنیس روی میز آذربایجان غربی از برگزاری مسابقات بین المللی تنیس روی میز ‘گرامیداشت دهه فجر’ به میزبانی ارومیه خبر داد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  ، ‘صمد امیرذهنی’ افزود: این رقابت ها پس از موافقت شورای برون مرزی و با دعوت از تنیسورهایی از کشورهای جمهوری آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، اکراین، عراق، ارمنستان، ترکیه، باتومی گرجستان و استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی برگزار می شود.
    وی اظهار کرد: در این مسابقات که از دوم اسفند ماه سال جاری به مدت پنج روز در سالن های شش هزار نفری غدیر و تختی ارومیه برگزار می شود شرکت کنندگان در دو بخش زنان و مردان به مصاف هم می روند.
    امیر ذهنی، دلیل حضور نیافتن تنیسورهای برتر کشور در این رقابت ها را تقارن این مسابقات با حضور تیم ملی تنیس روی میز کشور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور ماکائو اعلام کرد که طی روزهای چهارم تا یازدهم اسفند ماه در این کشور برگزار می شود.
    وی اضافه کرد: تیم منتخب استان از هم اکنون برای حضوری شایسته در برابر حریفان خارجی خود تمرینات آمادگی را آغاز کرده اند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ پنگ بازان آذربایجان غربی به مصاف حریفان خارجی می روند"
    تازه ترین اخبار