امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۶:۱۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 11720
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان به دلیل مشکلات مالی و عدم اعلام آمادگی تیم‌ها برگزار نخواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در شرایطی که پیش بینی می شد این مسابقات نیز همچون سنوات گذشته برگزار شود و نمایندگان شهرهای مختلف در رقابتهای لیگ به مصاف همدیگر بروند، متاسفانه به دلیل مشکلات مالی…

     
    مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان به دلیل مشکلات مالی و عدم اعلام آمادگی تیم‌ها برگزار نخواهد شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در شرایطی که پیش بینی می شد این مسابقات نیز همچون سنوات گذشته برگزار شود و نمایندگان شهرهای مختلف در رقابتهای لیگ به مصاف همدیگر بروند، متاسفانه به دلیل مشکلات مالی این لیگ برگزار نخواهد شد.
    گفتنی است شاید یک چهارم از دستمزدی که یک فوتبالیست در فوتبال ما دریافت می کند برای برگزاری شکیل رقابتهای لیگ پینگ پونگ کافی بود اما…
    مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان به دلیل اعلام آمادگی نکردن تیم‌ها تا مهلت مقرر، برگزار نخواهد شد.
    داریوش ضرغامپور، رئیس سازمان لیگ پینگ‌پنگ با تأیید این خبر گفت: تنها ۳ تیم برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر بانوان اعلام آمادگی کرده بودند که با هیئت پینگ‌پنگ قزوین و گلستان برای حضور در مسابقات رایزنی کردیم تا از لغو شدن رقابت‌ها جلوگیری شود.
    وی ادامه داد: هیئت‌ها نیز به دلیل مشکلات مالی و نداشتن حامی مالی نتوانستند در این مسابقات حاضر شوند. به همین منظور تصمیم گرفتیم رقابت‌های پینگ‌پنگ بانوان را به صورت متمرکز و رفت و برگشتی برگزار کنیم.
    ضرغامپور استقبال نکردن تیم‌ها از رقابت‌های لیگ را مشکلات مالی بیان کرد و گفت: بخشنامه برگزاری مسابقات متمرکز رفت و برگشتی را تنظیم کرده و آن را در اختیار استان‌های مختلف قرار خواهیم داد تا هر تیمی که تمایل به شرکت دارد، آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کند.
    وی خاطرنشان کرد: تا ۱۵ دی به تیم‌ها مهلت خواهیم داد تا برای شرکت در مسابقات ثبت نام کنند و پس از آن مسابقات را قرعه‌‌کشی و برگزار خواهیم کرد.
    بزودی در این باره مطالب مفیدی منتشر خواهیم کرد…
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان به دلایل مالی برگزار نمی‌شود"
    1. ali گفت:

      رئیس محترم فدراسیون و دبیر محترم واقعا خسته نباشید خیلی زحمت کشیدید

    2. دوستدار پینگ پنگ گفت:

      با سلام و خسته نباشید . رئیس و دبیر محترم فدراسیون یک مرتبه لیگ آقایان را هم تعطیل می کردید … نه نه ببخشید ترس از بازیکنان آقایان نمی گذارد اینکار را بکنید . خداروشکر

    3. رامين صفي خاني گفت:

      از آنجایی که دیدن رقابتهای بانوان تنها منحصر به خود این عزیزان است میبایست کانونهای حمایت از بانوان و ورزش بانوان در این امر پیش قدم شود.

    4. برهان منطقی گفت:

      لیگ برترآقایان هم تعریفی ندارد.لیگ جوانان وامید هم فعلاً تعطیل است آنوقت عزیزانی که به تازه گی همکاری خودرا با فدراسیون شروع کرده اند می گوینداوضاع خوب است.شایداین رئیس ما مهره مار دارد هرکسی که تنه اش به تنه ایشان می خورد دروغگو می شود.

    5. دوستدار پینگ پنگ گفت:

      جناب برهان منطقی سلام
      البته کسانی هم در فدراسیون بودند تنه شان هم به رئیس خورد ولی دروغ نگفتند و بجای دروغ گفتن ترجیح دادند استعفا دهند .
      باتشکر از مدیریت سایت

    6. لركي پور گفت:

      باسلام حذف مسابقات بدلیل بی پولی یکی از دلایل مهم است ولی با مدیریت وبرنامه ریزی میتوان مشکلات مالی رابه حداقل رساند درست است سطح بازیهای تنیس روی میز بانوان پایین تراز آقایان است اما رسیدن به این سطح فعلی با تحمل سختی وتمرین های طولانی بدست آمده است بنابراین نباید از امکانات مالی مناسب محروم باشند، صورت مسئله را باید حل کرد نه محو کرد انشاءالله منبعد چنین مواردی را شاهد نباشیم .

    7. برهان منطقی گفت:

      جناب دوستدارپینگ پنگ ضمن عرض سلام کاملاً حق باشماست.بسیاری رفتندودیدندکه اگربخواهندکارکنندفضای کاری برایشان مهیا نیست استعفا دادندوعطای پست ومقام را به لقاوهمکاری با این مدیریت لرزان بخشیدند.اما آن عده که ماندندوبه دلایل مختلف تن به همکاری دادند کدامشان صادقند شمابفرمایید بنده قبول می کنم. غیرازمطامع شخصی کدام نفع گروهی را درنظردارند.به بهانه ایجادوفاق وغیره همکاری می کنند اماغافلند که باکمک به ماندن این مدیر، بزرگترین لطمات رابه پینگ پنگ می زنند.وفاق وهمدلی با چه کسی؟کسی که هر را از بر تشخیص نمی دهد؟کسی که بارهاوبارها درمصاحبه هایش مردم فریبی ومسئول فریبی می کند؟کسی که توانایی اداره کردن هیئت یک شهرستان کوچک راندارد و هرزمان که فرصتی گیرش می آید دم ازسکوی جهانی وغیره می زنداما هنوز پشت دروازهای هند مانده است؟
      جالب اینجاست که فاصله اش با اهداف اعلام شده ،ثابت است وهرچه جلو میرویم اهدافمان نیز حرکت می کنند واز ما دور می شوند.ابتدا سال ۲۰۱۴ روی سکو می رفتیم حالا سال۲۰۱۶ روی سکو می رویم.ایشان خودشان هم می دانند که با این اوضاع دسترسی به این اهداف غیر ممکن است اینگونه آنرا تلمیحاً اعتراف می کنند.
      به هرحال خدا کمک کند به خودشان بیایند.

    8. ali گفت:

      هرفرد پینگ پنگی تو ایران میداند ما تا سال ۲۰۲۰هم به ۱۰کشور اول دنیا نمیرسیم چه برسد به سکو.به هدفهای دور دست اندیشیدن کارهای زیر بنایی میخواهد و علم مخصوص خودش


    تازه ترین اخبار