امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۶:۳۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 11767
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی پینگ پنگ مجارستان گفت:سطح فنی ملی پوشان ایران بسیار بالاتر از رقبای خود درآسیای مرکزی است ازاین رو آنان بخت اول کسب سهمیه المپیک در این منطقه محسوب می شوند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور پیتر آرانپوسی’ درحاشیه برگزاری مسابقات پینگ پنگ جام فجر با بیان این مطلب به ایرنا؛افزود:بازیکنان…

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ مجارستان گفت:سطح فنی ملی پوشان ایران بسیار بالاتر از رقبای خود درآسیای مرکزی است ازاین رو آنان بخت اول کسب سهمیه المپیک در این منطقه محسوب می شوند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور پیتر آرانپوسی’ درحاشیه برگزاری مسابقات پینگ پنگ جام فجر با بیان این مطلب به ایرنا؛افزود:بازیکنان تیم ملی ایران برخلاف رقبای خود در آسیای مرکزی ، خوب سرویس می زنند، مدیریت و سبک بازیشان نیزخوب است.
    وی با اشاره به اینکه نوشاد عالمیان و محمد رضا اخلاق بدون شک درحال حاضر بهترین های پینگ پنگ ایران هستند،افزود: علاوه بر این واحد مالمیری و مهران احدی نیز جزء‌ نفرات برترایران هستند اما شخصا سبک بازی افشین نوروزی را بیشتر از سایرین می پسندم.
    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ مجارستان ادامه داد: نوروزی راحت و با احساس پینگ پنگ بازی می کند و آرامشش درجریان بازی مثال زدنی است.
    ‘آرانپوسی’ درباره چگونگی آشنایی اش با پینگ پنگ ایران نیزاظهار داشت: برای نخستین بار در سال ۲۰۰۴ با پینگ پنگ ایران در مسابقه های پوروتور مجارستان آشنا شدم که متاسفانه از آن گروه هیچ بازیکنی را امروز درسالن برگزاری مسابقه ها نمی بینم.
    به گفته وی ، البته این نشانه بدی نیست و پویایی این رشته را درایران نشان می دهد که به سرعت بازیکنان مستعد و جوان جایگزین بازیکنان سابق می شوند.
    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ مجارستان در ادامه با اشاره به سطح فنی رقابت های جام فجر افزود: تیم های شرکت کننده با تمامی قوا در این مسابقه ها شرکت کرده و بازیکنان نیز از آمادگی خوبی برخوردارند برهمین اساس سطح فنی مسابقه ها را بالا برده است.
    وی درخصوص تیم مجارستان نیز گفت: برای شرکت در این رقابت ها دو نفر اول تیم ملی و آماده ترین بازیکن تیم ب خود را به این مسابقه ها آورده و از عملکرد آنان رضایت دارم.
    ‘آرانپوسی’‌ درباره سطح فنی تیم ملی مجارستان دراروپا نیز گفت: پینگ پنگ ما در رده ششم اروپا قراردارد اما بازیکنان ما برای ارتقای سطح فنی خود به عضویت باشگاه های آلمانی درآمده اند.
    به گفته وی آلمان ها درحال حاضر بهترین پینگ پنگ اروپا را دارند.
    تیم ملی مجارستان در المپیک ۲۰۰۸ پکن یک نماینده داشته است مجارها برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن ۶ ماه دیگربا سایر رقبای خود در اروپا به رقابت می پردازند.
    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ مجارستان درادامه تبادل وبرگزاری دیدارهای تدارکاتی بین بازیکنان تیم ملی ایران و کشورمتبوع خود را در افزایش سطح فنی بازیکنان مثبت ارزیابی و تصریح کرد :‌ سطح فنی و تکنیکی بازیکنان ایرانی و مجارستانی نزدیک به هم است از این رو برگزاری اردوهای مشترک و رقابت با رقبای مختلف از هر دو کشور می تواند در افزایش سطح فنی بازیکنان بیش ازبازی با رقبای سطح اول دنیا همانند چین موثرتر باشد.
    وی در پایان میزبانی ایران را مطلوب خواند و افزود:‌ امکانات اقامتی و سالن اختصاصی برای برگزاری مسابقه ها بسیار مطلوب است که جا دارد از میهمان نوازیتان تشکر کنم.
    گفتنی است؛رقابت های پینگ پنگ جام فجر یکشنبه گذشته درتهران آغاز و امروز(چهارشنبه)‌به پایان می رسد.
    دراین رقابت ها ۵۸ پینگ باز از ۴ کشوربلاروس، آذربایجان، قزاقستان و مجارستان و ۳۶ پینگ پنگ بازایرانی درقالب ۴ تیم الف و ب،امید و جوانان کشورمان بایکدیگر در دو بخش تیمی و انفرادی با یکدیگرمصاف کردند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم ملی پینگ پنگ مجارستان:سطح فنی بازیکنان ایرانی بالاتر ازسایر رقبایشان در آسیای مرکزی است"
    تازه ترین اخبار