امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۹:۲۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 11770
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: مطمئن هستم با این آمادگی بچه ها سهمیه المپیک را کسب می کنیم. احمد جعفری پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا اظهار داشت: سطح مسابقات تنیس روی میز جام فجر با توجه به حضور تیم های قدرتمند بلاروس و مجارستان خیلی خوب بود و بچه ها به…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: مطمئن هستم با این آمادگی بچه ها سهمیه المپیک را کسب می کنیم.
    احمد جعفری پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا اظهار داشت: سطح مسابقات تنیس روی میز جام فجر با توجه به حضور تیم های قدرتمند بلاروس و مجارستان خیلی خوب بود و بچه ها به خوبی در این رقابتها ظاهر شدند.
    وی ادامه داد: با توجه به اردوهای کوتاهی که برگزار شد از نظر من بچه ها به خوبی بازی کردند و من از عملکرد آنها بسیار راضی بودم.
    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز خاطر نشان کرد: اصلی ترین رقیب ما در این مسابقات مجارستان بود که موفق به پیروزی ارزشمندی برابر این تیم شدیم.
    جعفری پور در مورد کسب سهمیه المپیک تصریح کرد: مطمئنم با این سطح آمادگی که بچه ها به آن رسیدند و توانایی های که طی این دو روز از خود نشان دادند حتما می توانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم.
    وی افزود: مسابقات کسب سهمیه ۲۰ دی در کیش آغاز می شود .قبل از آن ما یک اردوی ۱۰ روزه در کیش برگزار می کنیم.
    سرمربی تیم ملی تنیس در مورد مشکلات سابق بازیکنان با فدراسیون گفت: به لطف خداوند تا حد زیادی از این مشکلات حل شده و بچه ها با فدراسیون نسبتا به همدلی رسیده اند .در حال حاضر مشکلی نیست
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جعفرپور:مشکلات بازیکنان با فدراسیون حل شده"
    1. برهان منطقی گفت:

      آقای سرمربی شما چرا دیگر؟شماکه مسابقه دیده هستید چرا به این مسابقات می گوئید سطح بالا؟.هرچقدربخواهید این مسابقات را سطح بالا جلوه دهیدرنکینگ بازیکنان خارجی گویای همه چیزاست.

    2. صادق راستگو گفت:

      سرمربی:بچه ها با فدراسیون نسبتا به همدلی رسیده اند
      سوال : مگر همدلی بادروغگو جماعت ،امکان پذیر است ؟
      جواب:بله تنها دریک صورت مگرآنکه شماهم دروغگو شوید.
      اما چون این همدلی نسبتاً وجود داردوهنوزکامل نشده است جای امیدواری دارد.

    3. مربي گفت:

      جناب آقای مربی تیم ملی شخصیتی هستند که اصولا با همه کنار می آیند ودر فدراسیونهای قبلی نیزهمه شاهد بودندکه اگربعنوان مربی درکنارتیمهای ملی قرارمیگرفتند همیشه سعی داشتند با انجام دستورات بالایی ها مورد قبول آنان شده وبه نوعی تثبیت گردند واگر روزی فدراسیون تغییر کند ایشان نیز دستورات ونظرات آنان را انجام خواهند داد ضمناایشان رابطه بسیار صمیمی بادبیر محترم دارند وباحضور ایشان درفدراسیون حضورآقایان جعفری پور کوکبی و…دور ازانتظار نبودوباید اصلا تعجب نکنیم که چرا آقای جعفری پور سطح مسابقات را بالا اعلام میکنند چرا که نظر آقای رییس همین است وباید جلب نظر کرد امید وارم همه ماکه ادعای صداقت ورزشی داریم بخاطر ماندن در پستی بیش از حد مایه نگذاریم وبه فکر عموم باشیم نه خصوص

      • modir گفت:

        به نام خدا
        دوست عزیز وگرامی
        سلام
        قرار نیست هرچه مسئولین فدراسیون گفتند همه اش صحیح باشد.هرکس نظر خودش را داردواما آنچه مسلم است این است که انحصار اطلاع رسانی یک سویه در تنیس روی میز کشور با سایتهای خبری متنوع شکسته شده است.بزودی در باره قدرت تیمهای خارجی شرکت کننده با تطبیق رتبه آنان در رنکینگ بحثهای کارشناسی اختصاصی انجام خواهیم داد.
        لطفا منتظر باشید.
        اما انچه در حال حاضر از اهمیت برخوردار است قهرمانی ایران در این رقابتها بوده است.
        با تشکر
        علوی


    تازه ترین اخبار