امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۹:۴۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ | کد خبر : 11828
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جناب آقای نوشاد عالمیان قهرمان پی درپی و پیوسته کشور قهرمانی شما در رقابتهای تیمی و انفرادی مسابقات فجر(کاپ تهران) باعث خوشحالی و شادمانی ایرانیان در سرتاسرکشور گردید.بدون شک این قهرمانیها حاصل تلاش پدر بزرگوارتان بعنوان مربی و شما بعنوان یک ورزشکارنخبه بوده است. قهرمانیهای پی در پی و تثبیت شده حضرتعالی در رقابتهای گوناگون ؛خصوصا…

    جناب آقای نوشاد عالمیان
    قهرمان پی درپی و پیوسته کشور
    قهرمانی شما در رقابتهای تیمی و انفرادی مسابقات فجر(کاپ تهران) باعث خوشحالی و شادمانی ایرانیان در سرتاسرکشور گردید.بدون شک این قهرمانیها حاصل تلاش پدر بزرگوارتان بعنوان مربی و شما بعنوان یک ورزشکارنخبه بوده است.
    قهرمانیهای پی در پی و تثبیت شده حضرتعالی در رقابتهای گوناگون ؛خصوصا رقابتهای اخیر موجی از شادی و شادمانی را در کاروان ایران زمین به ارمغان آورده است.
    آفرین بر شما و مرحبا برکسانی که برای شما زحمت ها کشیده اند.
    مدیر سایت: سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام تبریک مدیر سایت به نوشاد عالمیان"
    1. افشین احمدی گفت:

      جناب نوشاد عزیز ضمن عرض تبریک و ارزوی خلق شگفتی توسط شما در المپیک لندن. امیدوارم تلاش خود را روز به روز بیشتر کنی و فدراسیون هم امکانات رشد بیشتر شما را فراهم کند چراکه شما نماد رشد و ارتقا پینگ پنگ ایران هستی و انتظار از جنابعالی ان است که با نتایج خوب در عرصه های بین المللی تعریفی نو و متفاوت از پینگ پنگ ایران به جهان معرفی کنی.


    تازه ترین اخبار