امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۳:۱۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1187
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   در چهل و دومین جلسه شورای مرکزی ورزش وزارت نفت بر ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ ورزش همگانی در ارتقاء سطح توان کاری و فکری کارکنان و نیز تداوم ورزش قهرمانی در وزارت نفت تاکید شد. در ادامه این جلسه غلامرضا شاه کرمی،رئیس اداره کل ورزش وزارت نفت با تاکید بر این که ورزش…

     

    در چهل و دومین جلسه شورای مرکزی ورزش وزارت نفت بر ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ ورزش همگانی در ارتقاء سطح توان کاری و فکری کارکنان و نیز تداوم ورزش قهرمانی در وزارت نفت تاکید شد.

    در ادامه این جلسه غلامرضا شاه کرمی،رئیس اداره کل ورزش وزارت نفت با تاکید بر این که ورزش قهرمانی در وزارت نفت ادامه خواهد یافت اظهار داشت: وزارت نفت در میان دستگاه های اجرایی کشور یکی از مترقی ترین و منحصر به فردترین دستگاه ها در زمینه ورزش است که می تواند علاوه بر ایجاد روحیه همدلی و نشاط در کارکنان، گام مهمی در شناسایی افراد مستعد و معرفی آنها به جامعه ورزش کشور بردارد.

     

    شاه کرمی همچنین درباره برگزاری مسابقات ورزشی در صنعت نفت و تاثیر آن بر کارکنان گفت: ایجاد انگیزه، افزایش روحیه همدلی و بهره وری در محیط کار، از جمله آثار مهمی است که با برگزاری مسابقات ورزشی می توان به آنها دست یافت؛ از این رو تلاش شده است با برگزاری المپیادهای مختلف در دستیابی به این اهداف گام برداشت.

     

    وی تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف عالیه وزارت نفت، تامین تندرستی خانواده کارکنان با هدف بالندگی و نشاط آنهاست که امیدواریم با توزیع مناسب منابع مالی بتوان گام موثری در این زمینه برداشت.

    دبیر جلسه شورای مرکزی ورزش با اشاره به سرانه ورزشی وزات نفت در سال جاری خاطر نشان کرد: سرانه ورزشی سال ۹۰ براساس این گزارش، چهل و دومین جلسه شورای مرکزی ورزش وزارت نفت با حضور معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت، رئیس اداره کل ورزش وزارت نفت، مدیران توسعه منابع انسانی چهار شرکت اصلی و مدیر مالی شرکت ملی نفت برگزار شد.

    خوشبختانه بعد از مدتها فراز و نشیب در ارتباط باادامه ورزش وزارت نفت گویا قبل از مشخص شدن وزیر جدید این مشکل اساسی ورزش کشور مرتفع گردیده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ورزش قهرمانی در وزارت نفت ادامه خواهد یافت"
    تازه ترین اخبار