امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۵:۳۴  آخرین بروزرسانی : دی ۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 11920
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برخی از خانواده شریف تنیس روی میز اصفهان در ارتباط با مسائل جاری در این استان در ارتباط با انتخابات ریاست هیئت تنیس روی میز نوشته های فراوانی ارسال نموده اند که با توجه به همزمانی با رقابتهای فجر(کاپ تهران) از انتشار آن جلوگیری بعمل آمد. دوستان اصفهانی اعتقاد دارند که یک عده طوماری را…

    برخی از خانواده شریف تنیس روی میز اصفهان در ارتباط با مسائل جاری در این استان در ارتباط با انتخابات ریاست هیئت تنیس روی میز نوشته های فراوانی ارسال نموده اند که با توجه به همزمانی با رقابتهای فجر(کاپ تهران) از انتشار آن جلوگیری بعمل آمد.
    دوستان اصفهانی اعتقاد دارند که یک عده طوماری را برای تعویق انتخابات هیئت اصفهان به فدراسیون ارسال کرده اند که نمایندگان واقعی یا اکثریت این خانواده محسوب نمی شوند.لذا اعتقاد دارند که دستهایی پشت این ماجرا قرار دارند که مدیریت سایت با توجه به اینکه تازه از رقابتهای فجر فارغ شده ایم قصد ندارد تمام مطالب رسیده را بکیباره منتشر نماید.زیرا احتمال یک جو پرفشار پیش بینی می شود.در هر صورت سعی ما این است که مطالب و دیدگاهها و مطالبات دوستان اصفهانی را به مرور وبا توجه به نوع رسیدگی رسانه ای نماییم.
    شاید این تعویق شایعه ای بیش نیست و شاید هم دلیلی دارد که بزودی مسئولین فدراسیون باید در این زمینه پاسخ گو وقانع کننده افکار عمومی باشند.
    انشاالله این ماجرا بخوبی ختم به خیر گردد.
    ما قصد نداریم در ارتباط با وضعیت انتخابات هیئت استان اصفهان ورود یا دخالت نماییم فقط به مسئولین توصیه میکنیم با توجه به آرامش نسبی در تنیس روی میز کشور تحت هر شرایطی این انتخابات به تعویق نیافتد.
    سیل فراوانی از نامه های ارسالی از این استان دریافت شده است که بعد از بررسی و ویرایش والبته کمی تعدیل منتشر خواهد شد.
    نامه اول:
    به نام خدا
    سلام واحترام
    جناب آقای عمیدی دبیر محترم فدراسیون ؛درحالی که وزیر ورزش وجوانان در گفته های امروز خود توصیه به راست گویی در عمل و گفتار داشته اند …
    شما زیر مجموعه وزارت خانه ورزش و جوانان هستید .دو ماه پیش در همین سایت اعلام کردید سرپرستی پیشنهادی اداره کل تربیت بدنی جناب آقای دکتر نیکوکار را .
    اگر فدراسیون قبول نکرد نه به دلیل اختلاف با ایشان بوده است و معاونت اداره کل را سرپرست اعلام تا ترتیب انتخاباتی خوب را برنامه ریزی کند حتی اقای دکتر نیکوکار را لایق پست هایی بالا در فدراسیون مطرح و از بحرانی که خودتان در استان اصفهان درست کرده بودید بدین طریق فاصله گرفتید .
    هم اکنون با توجه به اینکه تاریخ انتخابات با شما توافق شده بود برای ۴دی ماه گویا قصد تعویق ان را دارید اگر نامه ای برای شما توسط منافع طلبان ارسال شده دلیل موجهی برای این عمل نیست.
    می شود نامه ای با امضای متخصصین و بزرگان این رشته تهیه و این حرکت را محکوم کرد.
    چرا به گفتار خود عمل نکرده و باعث درد سر بیشتر و دامن زدن به ان در این رشته میشوید؟چه کسی باعث می شود شما مرتبا تصمیمات خود را عوض کرده و هر روز تصمیمی جدید اتخاذ می نماید؟شما را توصیه می کنم توجه کنید به گفتار ارزشمند وزیر محترم ورزش.
    با تشکر .
    فهیمه سپهری از اصفهان
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آیا انتخابات هیئت تنیس روی میز اصفهان به تعویق خواهد افتاد؟ تکمیلی"
    تازه ترین اخبار