امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۴:۰۴  آخرین بروزرسانی : دی ۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 11970
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد عالمیان رهبر موفقیت در رقابتهای کاپ فجر نوشاد عالمیان از کشور میزبان(ایران) بعنوان موفق ترین بازیکن در جام فجر که  در پایتخت ایران  از تاریخ  ۱۸ الی ۲۱ دسامبر برگزار شد انتخاب گردید. درقسمت تیمی تیم ایران با داشتن بازیکنانی چون اخلاق پسند؛احدی؛عمرانی ونیما عالمیان توانستند تیم مجارستان را با اقتدار کامل شکست دهند ومقام…

    نوشاد عالمیان رهبر موفقیت در رقابتهای کاپ فجر
    نوشاد عالمیان از کشور میزبان(ایران) بعنوان موفق ترین بازیکن در جام فجر که  در پایتخت ایران  از تاریخ  ۱۸ الی ۲۱ دسامبر برگزار شد انتخاب گردید.
    درقسمت تیمی تیم ایران با داشتن بازیکنانی چون اخلاق پسند؛احدی؛عمرانی ونیما عالمیان توانستند تیم مجارستان را با اقتدار کامل شکست دهند ومقام اول را کسب نمایند.
     تیم مجارستان متشکل از کاسبا مونلار وکوسیبا وپاتن تیوس مقام دوم تیمی را کسب و به مدال نقره رسید.
    نتایج تیمی فینال
    نوشاد Alamiyan داد ایران از شروع کامل با ضرب و شتم آدم Pattantyus (11-8 ، ۱۱-۲ ، ۹-۱۱ ، ۱۱-۷) ، محمد رضا Akhlaghpasand سرب با غلبه بر دانیل Kosiba (11-9 ، ۱۱-۷ ، ۱۱ تمدید — ۷) با مهران احدی نتیجهگیری با پیروزی بر Csaba Molnar (11-4 ، ۱۱-۸ ، ۱۲-۱۴ ، ۴-۱۱ ، ۱۱-۸) مهم است.

     

    مدال برنز
    ایران B  متشکل از (افشین Nourouzi ، واحد Malmiri ، محمد Farghadani) و تیم  بلاروس متشکل ازالکساندر Kuchuk ، Platonov پاول ، کیریل Barababov) برندگان مدال برنز شدند
    رقابتهای انفرادی
    نوشادعالمیان که درقسمت تیمی خوش درخشیده بود توانست در قسمت انفرادی بصورت قاطع به مقام انفرادی دست پیداکند.
     در هر حال این رقابتها خانه ای پر از مقام برای نوشاد عالمیان بود چه در تیمی یوچه در انفرادی و چه در دوبل که توانست بهمراه طاهرخانی مقام سوم را کسب نماید.

    شکست این زوج از هموطنان خود یعنی مالمیری و لطف الله نسبی بود که این تیم توانست مقام اول را کسب نماید.

    در مراسم افتتاحیه که بسیار پر زرق و برق بود شخصیتهای ایران از جمله علی آبادی (رئیس کمیته ملی المپیک از ایران) ، دکتر حمید سجادی (معاون ورزش جوانان وزارت) و شاهرخ شهنازی (نایب رئیس اتحادیه تنیس روی میز آسیا) به همراه دیگر مهمانان حضور داشتند.
     شب اختتامیه با شب یلدا که یک شب خاص برای ایرانیان محسوب می شود همراه بود.این شب طولانی ترین شب سال بوده و جشن ورود به زمستان تلقی می شودواز قدیم در ایران این روز جشن گرفته می شود.
    این مسابقات تحسین تمام تیمهای خارجی شرکت کننده در این رقابتها را به همراه داشت. محل اقامت تیمها در هتل  بسیار زیباو عالی   پرزرق وبرق هما  بود که یکی از بهترین هتل های بین المللی ایران است.
    این تدارکات توسط محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران  تدارک دیده شده بود که برای او هیچ زمان استراحتی وجود نداشت.

    او باید برای رقابتهای  آسیای میانه که انتخابی رقابتهای المپیک می باشد خود را آماده کند.این رقابتها به میزبانی ایران از تاریخ ۹ الی ۱۱ برگزار خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش سایت جهانی پینگ پنگ(ittf) از رقابتهای فجر"
    1. تنیس روی میز یا پینگ پنگ گفت:

      با تشکر از مدیریت سایت .
      متاسفانه دروغ گویی مسئولین فدراسیون تنیس روی میز به خارج از مرزهای ایران هم رفته است . اگر فدراسیون جهانی بداند که در پینگ پنگ ایران چه می گذرد در این گزارش تجدید نظر خواهد کرد .


    تازه ترین اخبار