امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۷:۵۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 11976
    ارسال خبر چاپ خبر
  • گفتگو با پانا دبیرفدراسیون تنیس روی میز گفت: بانوان ملی پوش ما بسیار قوی عمل می کنند و ما امیدوار به کسب سهمیه هستیم. ابه گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور میر عمیدی اظهار داشت:دلیل برگزار نشدن لیگ بانوان شرکت نکردن بیش از سه تیم در این بازی ها بود. وی ادامه داد: برای برگزاری…

    گفتگو با پانا

    دبیرفدراسیون تنیس روی میز گفت: بانوان ملی پوش ما بسیار قوی عمل می کنند و ما امیدوار به کسب سهمیه هستیم.
    ابه گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور میر عمیدی اظهار داشت:دلیل برگزار نشدن لیگ بانوان شرکت نکردن بیش از سه تیم در این بازی ها بود.
    وی ادامه داد: برای برگزاری هر لیگ حداقل باید چهار یا پنج تیم حضور داشته باشند تا لیگ شکل رسمی بگیرد. من از مشکلات مالی یا عدم مشکلات مالی تیم ها خبر ندارم شاید لزومی برای شرکت ندیده اند یا اصلا این مسابقات برایشان حائز اهمیت نباشد.
    عمیدی گفت: البته باید در نظر داشت از زمانی که قانون تصویب شد و بودجه ما را از بخش دولتی برداشتند نمی دانم چرا بخش خصوصی ما هم نمی خواهد حضور داشته باشد مخصوصا در مسابقات لیگ. البته تمام این ها باید برایشان منافعی داشته باشد، شاید منفعتی نمی بینند که برای حضور اهمیت نمی دهند.
    دبیر فدراسیون تنیس رو میز تصریح کرد: درمسابقات لیگ برای اینکه هزینه ها را پایین بیاوریم و باشگاه ها تمایل بیشتری برای شرکت در مسابقات پیدا کنند، لیگ را به صورت رفت و برگشت برگزار می کنیم تا لیگ ها به تعطیلی نکشند.
    وی خاطرنشان کرد: ما تا به حال نتوانستیم در بخش بانوان اسپانسری بگیریم. در بخش آقایان هم به همین صورت است که در حال حاضر فقط پنج تیم در آقایان وجود دارد.
    عمیدی در خصوص وضعیت تیم ملی بانوان گفت: بانوان ملی پوش ما بسیار قوی هستند و در مسابقات کسب سهمیه المپیک در کیش شرکت می کنند. ما بسیار امیدواریم که ازطرف بانوان سهمیه المپیک را کسب کنیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمیدی:حضور بخش خصوصی در لیگ ضعیف است/در بخش بانوان شانس کسب سهمیه داریم"
    تازه ترین اخبار