امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۱:۱۶  آخرین بروزرسانی : دی ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12056
    ارسال خبر چاپ خبر
  • از لحاظ فنی از بچه‌ها راضی بودیم اما باید این را در نظر داشت که حریفان با آمادگی کامل و با تجربه حضور متعدد در رویدادهای بین المللی دراین رقابت‌ها حاضر شده بودند. نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین، به عنوان داور در رقابتهای تنیس روی میز منطقه ی آسیا و اقیانوسیه…

    از لحاظ فنی از بچه‌ها راضی بودیم اما باید این را در نظر داشت که حریفان با آمادگی کامل و با تجربه حضور متعدد در رویدادهای بین المللی دراین رقابت‌ها حاضر شده بودند.
    نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین، به عنوان داور در رقابتهای تنیس روی میز منطقه ی آسیا و اقیانوسیه که در کشور هنگ کنگ برگزار شد، حضور داشت.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، زهرا میربابایی در خصوص رقابت‌های تنیس روی میز هنگ کنگ افزود: سطح رقابت‌های این دوره به شدت بالا بود، حتی کشورهایی نظیر چین که در فرصت‌های پیشین موفق به کسب تمام سهمیه های ورودی پارالمپیک لندن شده بودند، برای حفظ جایگاه جهانی خود، مجددا در این رقابت‌ها شرکت کردند که حضور آنها، کار را برای دیگر ورزشکاران دشوار کرده بود.
    وی در ادامه از عملکرد کلی ورزشکاران اعزامی ابراز رضایت کرد و گفت: از لحاظ فنی از بچه‌ها راضی بودیم اما باید این را در نظر داشت که حریفان با آمادگی کامل و با تجربه حضور متعدد در رویدادهای بین المللی دراین رقابت‌ها حاضر شده بودند و در واقع این رقابت‌ها برای آنها که سهمیه ورودی را قبلا کسب کرده بودند، به منزله دیداری تدارکاتی بود. ضمن اینکه تمرینات آنها در مقایسه با ورزشکاران ما از کمیت و کیفیت بیشتری برخوردار بود.
    نایب رئیس انجمن تنیس روی میز در خصوص حضور خود به عنوان داور مدعو افزود: در این رقابت‌ها ۵۱ داور حضور داشتند که ۲۹ نفر آنها از داوران ملی هنگ کنگ بودند و علیرغم تعدد داوران حاضر، به دلیل رضایت از عملکردم، تقریبا به صورت تمام مشغول قضاوت دیدارها بودم.
    رقابت‌های تنیس روی میز منطقه ی آسیا و اقیانوسیه با حضور ۱۸۳ ورزشکار از ۱۵ کشور، ۲۶ تا ۳۰ آذ رماه در هنگ کنگ برپا بود.
    ملی پوشان تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولین، با کسب یه مدال نقره در بخش گروهی (مردان) و کسب دو عنوان چهارمی در رقابت‌های انفرادی (زنان و مردان) روز گذشته، ۲ دی ماه به میهن بازگشتند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سطح فنی رقابت‌های انتخابی پارالمپیک بالا بود"
    تازه ترین اخبار