امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۷:۱۵  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12073
    ارسال خبر چاپ خبر
  • این فرم صرفا جهت اطلاع و عرض اندام  بدون چشمداشت ارائه می گردد: برای دریافت در پایین روی کلمه دانلود کلیک فرمایید. جهت اطلاع  بیشتر؛ این فرم در عرض کمتر از ده دقیقه تنظیم وآماده بهره برداری شده  است….. صرفا جهت ایراد گیری تقدیم می گردد…..!!! دانلود دانلود

    این فرم صرفا جهت اطلاع و عرض اندام  بدون چشمداشت ارائه می گردد:

    برای دریافت در پایین روی کلمه دانلود کلیک فرمایید.

    جهت اطلاع  بیشتر؛ این فرم در عرض کمتر از ده دقیقه تنظیم وآماده بهره برداری شده  است…..
    صرفا جهت ایراد گیری تقدیم می گردد…..!!!

    دانلود

    دانلود

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فرم آموزشی برای تمرین(لطفا نظر دهید)"
    1. محمود ساكياني گفت:

      با سلام خدمت جناب آقای علوی
      از تلاش و زحمت جنابعالی در خصوص ارائه فرم بالا تشکر میکنم حتما سعی کرده اید کاری خوب ارائه نمائید. انشاالله هر کس بنا به نیازش از آن سود خواهد برد
      موفق باشید.

    2. amidi گفت:

      با سلام فرمی مناسب برای سنجش سرویس و تا حدودی دریافت است و کاملا مفید.

    3. با سلام وقت بخیر خدمت مدیریت سایت و با تشکر از مطالب جامع و مفیدتان

    4. هشیارکاشف گفت:

      این فرم بسیار مفیداست.به نظربنده وسایرمدرسین جهانی این فرم می تواند نقاط فرود ونوع سرویس های حریف وپراکندگی آنهاوهمچنین نقاط قوت وضعف رادردریافت مشخص کندوهمچنین می توان از آن آمار واطلاعات مفید استخراج کرد(قابل توجه جناب ساکیانی عزیز) .
      دست کسی که آنرا تنظیم کرده است درد نکند.این فرم موردتاییدبنده وسایرمدرسین جهانی است.
      تا نظر شما چه باشد.

    5. بابادي وند مهرداد گفت:

      با سلام و تشکر فرم بسیار خوبی برای دریافت سرویس است که در تجزیه و تحلیل دریافت ها مفید است فقط جهت اطلاع کلیه علاقمندان اخیرا بسیاری از بازیکنان طراز اول جهان اعم از اسیایی و اروپایی بیشتر دریافتهای سرویس های کوتاه را با بکهند ساید اسپین انجام می دهند که وسط میز و حتی بعضا ناحیه فورهند نزدیک به وسط میز را شامل میشود که در بخش بکهند میتوان ان را در فرم اضافه نمود

    6. محمود ساكياني گفت:

      با سلام مجدد
      طبق آمار و مدارک موجود ، اولین کسی که این فرم را رویت، نظر و نهایتا تشکر کرد، من بودم و خدمت جناب آقای (بنده و سایر مدرسین بین المللی و جهانی) عرض کنم به اندازه وسع خودم از آن بهره برداری خواهم نمود هر چند ناچارم با توجه به این مطلب ۳۶ نکته رادر ۱۲ حالت به هنگام سرویس ، و ۶۶۴ نکته را هنگام دریافت در نظر گرفته و برای آن برنامه ریزی نمایم که اگر غیرممکن نباشد ، بسیار سخت است.حتی پر کردن آن طاقت فرساست .
      اصلا مقایسه کار صحیحی نیست و از لحاظ روانشناسی بطور کامل مردود است و یکی از آفتهای اخلاقی/تربیتی است، چون هر کاری ، هر فردی و یا هر فرمی حاوی یک پیام است . ممکن است در یک فرم بسیار ابتدایی ،پیامی نهفته باشد که در بهترین فرم آن پیام وجود نداشته باشد.بنابراین ،باید اجازه داد تا دیگران بنا به توان و شعورشان، خود انتخاب نمایند. تایید و تشویق بهترین دستمزد برای کسی است که کاری را ولو ساده انجام میدهد. مجددا از نگارنده بخاطر خدمتش سپاسگزارم.

    7. هشیارکاشف گفت:

      جناب ساکیانی سلام
      من که نگفتم مقایسه کنید.فقط بحث آماری قضیه مدنظراست.درهرصورت دست شماهم دردنکند.فرم خوبی ارائه کرده اید.بنده وسایرمدرسین جهانی به این نتیجه رسیده ایم که آمارگیری، هم برای مربی ، هم برای بازیکن به منظورتحلیل بازی بسیار ضروری است.
      تانظرشماچه باشد.

    8. غلامرضا لركي پور گفت:

      با سلام و احترام
      حقیقتأ دیروز تا امروز هر چه فکر کردم که این فرم چه کمکی میتواند به من مبتدی وکم آشنادر مبحث سرویس بکند متوجه نشدم ،تنها فرد قابل دسترسی ام استاد سرویس جناب آقای بخشنده بود از این شخص محترم پرسیدم ایشان نیز همانند بنده ، متوجه منظور جدول نشدند . اینک از سایر کسانی که متوجه جدول شدند خواهشمندم مرا در ارتباط موضوعات مطرح شده مطلع فرمایند با تشکر .

    9. محمود ساكياني گفت:

      برادر ارجمند جناب آقای لرکی پور سلام عرض میکنم.
      ابتدا از تهیه کننده فرم سپاسگزارم ولی این را عرض کنم که فایده فرمها و مطالب برای همه یکسان نیست این از ضعف فرم نیست بلکه از توان متفاوت افراد است. و اما چ ون فرموده بودید هر کسی که میتواند کمک کند برای درک بهتر مطلب .لذا با کسب اجازه از تهیه کننده محترم توضیح خواهم داد.
      ۱- سرویس با چهار نوع پیچ زیر- پهلو-بی پیچ و رو در سه حالت کوتاه-متوسط و بلند و در سه ناحیه فورهند- وسط و بکهند میز حریف فرستاده میشود که جمعا میشود ۳۶ حالت . ولی مشخص نیست این سرویس با فورهند زده میشود یا با بکهند.
      ۲- دریافت سرویس هم میتواند با فورهند و هم با بکهند صورت پذیرد که بدین ترتیب چه با فورهند و چه با بکهند دریافت گردد به چهار صورت میتوان آن را دریافت کرد.
      اگر با فورهند دریافت می کنید . انتخاب شما دراپ شات-کات بلند- فورهند تاب اسپین و فلیپ ( فلیک-لیفت )خواهد بود که در سه ناحیه فورهند-وسط و بکهند میز حریف و بصورت سه حالت -کوتاه – متوسط و بلند انجام خواهید داد که وبا توجه به یکی از چهار پیچ سرویسی که حریف برای شما ارسال میکند شما در دریافت سرویس با فورهند تعداد ۳۳۲ گزینه و به همین تعداد انتخاب در دریافت سرویس با بکهند خواهید داشت یعنی جمعا ۶۶۴ انتخاب در دریافت و تعداد ۳۶ حالت در هنگام سرویس.
      همانگونه که در نظریه شماره ۶ روز گذشته عرض کرده ام اگر تکمیل این فرم غیر ممکن نباشد ولی بسیار سخت و طاقت فرساست و پرداختن به اینهمه جزئیات خیلی نمیتواند منطقی و سودمند باشد.البته این را هم میگویم که بهره برداری از فرمها بستگی به سلیقه افراد دارد و افراد در این زمینه مختارند ولی استقبال عمومی از یک مطلب به عقیده من تائید آنرا عملی خواهد کرد.ولی انصافا و به خاطر پیشرفت و خدمت به پینگ پنگ بدون حب و بغض و منطقی به فرمها و نظریات یکدیگر مهر تائید یا رد بزنیم و نه بخاطر دلایل و خصومت شخصی.آیا مربیان و مدرسان بین المللی و جهانی این فرم را اینقدر سزاوار تعریف و تمجید میدانند. قضاوت را به افکار عمومی می سپارم.
      متشکرم


    تازه ترین اخبار