امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۰:۴۳  آخرین بروزرسانی : دی ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12126
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با نظر فدراسیون تنیس روی میز، مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در تاریخ مقرر برگزار نمی‌شود. با درخواست اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان و تعیین تاریخ توسط فدراسیون تنیس روی میز، مقرر شده بود مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان امروز برگزار شود که به تعویق افتاد. فدراسیون تنیس…

    با نظر فدراسیون تنیس روی میز، مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در تاریخ مقرر برگزار نمی‌شود.
    با درخواست اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان و تعیین تاریخ توسط فدراسیون تنیس روی میز، مقرر شده بود مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان امروز برگزار شود که به تعویق افتاد.
    فدراسیون تنیس روی میز با ارسال نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به تأخیر افتادن مجمع را اطلاع رسانی کرد.
    درگیر بودن فدراسیون در امر برگزاری مسابقات انتخابی المپیک و همچنین درخواست جمعی از اهالی تنیس روی میز استان اصفهان برای تأخیر انتخابات موجب شد تا این مجمع در موعد مقرر برگزار نشود و به تأخیر بیفتد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛دبیر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این خبر گفت: فدراسیون مجمع را که قرار بود در تاریخ چهارم دی ماه برگزار شود، به تأخیر انداخت تا در زمان دیگری برگزار کند.
    احمد احسانی افزود: فدراسیون مسابقات انتخابی المپیک را پیش رو دارد و در روزهای پایانی دی ماه سال جاری مجمع برگزار می‌شود.
     در مجمع گذشته هیئت تنیس روی میز استان اصفهان فرشته سموعی بیشترین آرا را کسب کرده و رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان شد، اما بعد از مشکلات بوجود آمده وی در جایگاه قائم مقام باشگاه ذوب‌آهن، از این سمت کنار گذاشته شده و افشین ملایی به عنوان سرپرست هیئت منصوب شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مجمع انتخاباتی اصفهان به تأخیر افتاد"
    تازه ترین اخبار