امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۷:۵۸  آخرین بروزرسانی : دی ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12141
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در شرایطی که انتظار می‌رفت با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، حاشیه‌های این هیئت به پایان برسد، تقابل و زورآزمایی موافقان و مخالفان رئیس برکنار شده هیئت به نهایت رسیده و وضعیت تازه‌ای را برای این رشته رقم زده است. در مجمع گذشته هیئت تنیس روی میز استان اصفهان که یکی…

    در شرایطی که انتظار می‌رفت با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، حاشیه‌های این هیئت به پایان برسد، تقابل و زورآزمایی موافقان و مخالفان رئیس برکنار شده هیئت به نهایت رسیده و وضعیت تازه‌ای را برای این رشته رقم زده است.
    در مجمع گذشته هیئت تنیس روی میز استان اصفهان که یکی از جنجالی‌ترین و سر و صداسازترین مجمع انتخابات هیئت‌های ورزشی استان اصفهان بود، فرشته سموعی بیشترین آْرا را کسب کرده و رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان شد اما دوره ریاست وی به پایان نرسیده بود که با کنار رفتن  وی در جایگاه قائم مقام باشگاه ذوب‌آهن، از سمت ریاست هیئت نیز کنار گذاشته شد.
    به دنبال مشکلات پیش آمده و کنار رفتن سموعی از ریاست هیئت، فدراسیون نیکوکار را به عنوان سرپرست هیئت به فدراسیون معرفی کرد اما فدراسیون این درخواست را نپذیرفت تا با نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، افشین ملایی معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به عنوان سرپرست موقت هیئت معرفی شود.
    در ادامه نیز با درخواست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و تعیین تاریخ توسط فدراسیون تنیس روی میز، مقرر شده بود مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان امروز برگزار شود که به تعویق افتاد و فدراسیون تنیس روی میز با ارسال نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به تاخیر افتادن مجمع را اطلاع رسانی کرد.
    *موافقان: سموعی باید دوباره رئیس شود
    با اعلام تاریخ برگزاری مجمع، جمعی از اهالی تنیس روی میز استان اصفهان با ارسال طوماری در حمایت از فرشته سموعی خواستار به تأخیر افتادن مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان شدند.
    در این طومار این افراد با بیان اینکه فرشته سموعی رئیس سابق این هیئت به طور ناخواسته و بالاجبار برای مدتی قادر به وظایف خود در هیئت نبوده است، اما اکنون که هیچ اتهامی متوجه وی نشده و به روال زندگی عادی برگشته، با عنایت به اینکه نام‌برده در زمان تصدی مسئولیت هیئت خدمات شایانی از جمله اتمام خانه تنیس روی میز اصفهان، شرکت در لیگ آقایان و بانوان و کسب عناوین متعدد قهرمانی داشته است، خواستار ابقاء وی در پست ریاست هیئت به منظور استفاده هرچه بیشتر جامعه ورزش شده‌اند.
    احمد احسانی به عنوان نخستین فردی که این طومار را امضاء کرده، در این مورد گفت: فدراسیون مجمع را که قرار بود در تاریخ چهارم دی ماه برگزار شود، به تأخیر انداخت تا در زمان دیگری برگزار کند.
    وی مدعی است که سموعی در مدت ریاست هیئت خدمات شایانی انجام داده و به همین دلیل باید مجدد مسئولیت هیئت را در اختیار بگیرد.
    *مخالفان: سموعی نمی‌تواند دوباره رئیس شود
    بعد از تحرکات موافقان سموعی، مخالفان نیز دست به کار شده و برای فدراسیون طومار نوشتند. در این طومار این افراد با تأخیر انتخابات مخالفت کرده‌ و مدعی شده‌اند باید طبق مقررات عمل شود.
    در بخشی از طومار مخالفان آمده است: حدود سه ماه پیش با توجه به معضلات رشته تنیس روی میز در استان اصفهان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، مرتضی نیکوکار را به عنوان سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان معرفی کرد، اما توسط دبیر فدراسیون این امر محقق نشد و موجب دامن زدن به اختلافات شد.
    به همین دلیل معاون اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان به عنوان سرپرست منصوب شد تا مقدمات برگزاری مجمع را فراهم کند، اما هم اکنون که این مهم محقق شده، دبیر فدراسیون بحث تعویق افتادن انتخابات را مطرح کرده است. خواهشمند است با توجه به اینکه این گونه برخوردهای مدیریتی موجب تفرقه و اغتشاش شده و گفتار صادقانه را زیر سوال می‌برد، خواهشمندیم انتخابات در موعد مقرر برگزار شود.
    رئیس سابق هیئت تنیس روی میز استان اصفهان به عنوان یکی از امضاء کنندگان طومار مخالفان معتقد است از لحاظ قانونی امکان ادامه ریاست سموعی در هیئت تنیس روی میز اصفهان وجود ندارد.
    مرتضی نیکوکار با بیان اینکه عده‌ای با پیش کشیدن بحث ریاست وی قصد خرید زمان را دارند، افزود: افرادی که برای به تأخیر افتادن مجمع به فدراسیون طومار ارسال کردند، این طومار را از مدت‌ها قبل آماده داشتند اما نزدیک زمان انتخابات وقتی متوجه شدند که کاندیدای آنها شانسی برای انتخاب ندارد، این بحث را مطرح کردند.
    وی با بیان اینکه باید در هر حال به قانون احترام بگذاریم، افزود: طبق قانون اگر رئیس هیئت به مدت یک ماه در محل کارش حضور پیدا نکند، خود به خود کنار گذاشته می‌شود، رئیس سابق هیئت تنیس روی میز استان اصفهان سه ماه نمی‌توانست در هیئت فعالیت کند و فدراسیون برای هیئت سرپرست منصوب کرد تا مقدمات لازم را برای انتخابات فراهم کند.
    با این حال به نظر می‌رسد از لحاظ قانونی امکان ادامه فعالیت فرشته سموعی وجود ندارد و باید تکلیف هیئت تنیس روی میز با انتخابات آتی مشخص شود.
    افشین ملایی با بیان اینکه از نظر تربیت بدنی پرونده کاری سموعی در هیئت تنیس روی میز بسته شده است، اظهار کرد: جمعی از ورزشکاران و مربیان تنیس روی میز اصفهان در پی مکاتبه با فدراسیون تنیس خواستار حضور دوباره فرشته سموعی در هیئت تنیس روی میز و تعیین تکلیف نهایی وی شده‌اند.
    وی افزود: از دید ما امکان بازگشت رئیس سابق هیئت تنیس روی میز استان وجود نداشته و بازگشت وی به سمتش منتفی است.
    *زورآزمایی موافقان و مخالفان
    تنیس روی میز استان اصفهان در دوره گذشته نیز با حاشیه‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و همین حاشیه‌ها موجب شد تا وضعیت این رشته نتواند به سمت پیشرفت حرکت کند.
    در وضعیت فعلی نیز تقابل موافقان و مخالفان در برابر هم که به بهانه رئیس برکنار شده هیئت رو در روی هم ایستاده‌اند و زورآزمایی می‌کنند  به سود این رشته نیست.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زورآزمایی موافقان و مخالفان تنیس روی میز اصفهان"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.انشائالله که بحث زورازمایی و…این حرفها نیست در همه انتخابها همیشه ممکن است افراد از طیف های مختلف یا کاندیداهایی مورد علاقه خود دفاع کنند و طبیعی است.انچه مهم است اگر حامیان به این مهم فکر کنند که چه کسی بیاید کمک به پیشرفت این رشته است فکری است اساسی اما اگر فکر شود چه کسی بیاید به نفع شخصی است فکری است ذلیل چون اگر فرد خوب و واجد شرایط اید مسلما شایسته سالار و از همه در جای خود استفاده خواهد کرد مگر انکه انتظاراتی غیر معقول وجود داشته باشد و انشائالله نیست.و اما اگر احساس شد تقابلی را در این خانواده باید ریشه یابی کنیم که ایا مسئولین درست برخورد کردند یا خیر و تجربه شود برای اینده.با تشکر

    2. صنوبر گفت:

      خانم سموعی انقدر خانم و با وقار و پر از انرژی مثبت و مهربان و براستی فرشته ای هستند که در همه جا می دخشن.

      من مطمئنم حتی مخالفین هم ایشان را دوست می دارند اما الان در موجی افتاده اند که می خواهند تا آخر راه بروند.

      به خدا به پیر به پیغمبر (ص) خانم سموعی سعه صدر دارند ایشان صبور تر از این حرفا هستند و براستی نه تنها مدیریت در خون ایشان است بلکه کاریزما و قدرت نفوذ و روابط اجتماعی بسیار خوبی دارند.

      ایشان همه ی رفتار هایشان بر اساس اصول اخلاقی و به شاگردان خود نیز اخلاق مداری را تحمیل می کنند و همیشه شاگردان خود را مجاب می کنند که اخلاق را رعایت کنند و با اخلاق باشند.

      همه ی هم شهری های اصفهانی عزیز بیایید متحد باشم و نگذاریم اختلافات داخلی ما را از سار استان ها عقب بیندازد.

      همه میدانیم سموعی مدیریت خوبی دارد پس بیایید دست به دست هم دهیم و اصفهان را آباد کنیم و خانه پینگ پنگ را هم پس بگیریم


    تازه ترین اخبار