امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۲:۰۲  آخرین بروزرسانی : دی ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12217
    ارسال خبر چاپ خبر
  • معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، رشد فنی و توانمندی زنان ورزشکار کشورمان را بسیار خوب رزیابی کرد و گفت: با داشتن یک برنامه ریزی منظم می توانیم بر سکوهای بین المللی بایستیم. ‘مرضیه اکبر آبادی’ روز دوشنبه در مراسم تقدیر از ‘سوگل ثمودی’ دارنده عنوان چهارمی اسکواش آسیا، با…

    معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، رشد فنی و توانمندی زنان ورزشکار کشورمان را بسیار خوب رزیابی کرد و گفت: با داشتن یک برنامه ریزی منظم می توانیم بر سکوهای بین المللی بایستیم.
    ‘مرضیه اکبر آبادی’ روز دوشنبه در مراسم تقدیر از ‘سوگل ثمودی’ دارنده عنوان چهارمی اسکواش آسیا، با اشاره به برنامه های توسعه ای فدراسیون اسکواش اضافه کرد: نگاه ویژه به رده های سنی پایه می تواند زمینه رشد پایدار را در رده سنی بزرگسالان ایجاد کند.
    معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، از سوگل ثمودی به عنوان نمونه ای موفق از یک دختر نوجوان که توانسته پله های موفقیت را طی کند نام برد و گفت: امیدوارم مسوولان فدراسیون اسکواش با نگرش ویژه به امر استعدادیابی و توسعه همگانی این رشته، نفرات برتر را شناسایی کرده و ضمن حفظ این رده، به مدال های خوش رنگ اسکواش نیز دست پیدا کنیم.
    وی، تعامل با سایر نهادها و ارگان ها به ویژه بخش های دانش آموزی را در توسعه این رشته موثر دانست و افزود: این برنامه ریزی همگانی باید کلان و در سطح تمام کشور صورت بگیرد تا از اقصی نقاط کشور بازیکن داشته باشیم.
    اکبرآبادی تاکید کرد: امضای توافق نامه ها باید پیگیری شده و نتایج بدست آمده باید به عنوان نتیجه یک برنامه مدون و علمی مورد بررسی قرار گیرد.
    وی افزود: آنچه که امروز در رشته های مختلف به عنوان موفقیت از آن یاد می کنیم، حاصل برنامه ریزی است و آنچه که در بازی های آسیایی گوانگ ژو چین بدست آمد، اتفاقی نبوده و می تواند ادامه یابد
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اکبرآبادی: ایستادن بر سکوهای بین المللی با برنامه ریزی منظم میسر است"
    تازه ترین اخبار