امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۶:۴۷  آخرین بروزرسانی : دی ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12226
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نادر وادی خیل مدیر کل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اکثریت آراء به عنوان رییس هیات پینگ پنگ استان تهران برگزیده شد. مجمع هیات پینگ پنگ استان تهران که در تاریخ ۵ دی ماه  به ریاست محمد زارع پور رییس این فدراسیون برگزار شد، وادی خیل تنها…

    نادر وادی خیل مدیر کل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اکثریت آراء به عنوان رییس هیات پینگ پنگ استان تهران برگزیده شد.
    مجمع هیات پینگ پنگ استان تهران که در تاریخ ۵ دی ماه  به ریاست محمد زارع پور رییس این فدراسیون برگزار شد، وادی خیل تنها نامزد ریاست این هیات، با ۱۸ رای موافق و بدون داشتن رای ممتنع و مخالف برای تصدی این پست انتخاب شد.
    رییس هیات پینگ پنگ استان تهران پیش از این پنج ماه سرپرستی این هیات را عهده دار بوده است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "‘نادر وادی خیل’ سکان دار هدایت هیئت تهران شد"
    1. تنیس روی میز یا پینگ پنگ گفت:

      واقعاً برای پینگ پنگ تهران و وزیر ورزش و جوانان متاسفم

    2. مربي گفت:

      نباید متاسف شد زمانیکه آقایان وزارت ورزش تصمیم گرفتند آقای رئیس فعلا بمانند برای ایشان که یکی ازگزینه ها درفدراسیون بودند هیات تهران هم پست بعدی بود که داده شد

    3. تنیس روی میز یا پینگ پنگ گفت:

      با اجازه مدیر محترم سایت می خواستم یک سوال مطرح کنم که دوستان نظر بدهند . سوال : این آقا چرا این مسئولیت را گرفته و به دنبال چیست ؟

    4. تنیس روی میز یا پینگ پنگ گفت:

      راستی جناب آقای رئیس فدراسیون که گفته بود بدلیل درگیری با مسابقات انتخابی المپیک نمی تواند انتخابات هیئت اصغهان را برگزار کند پس چی شد چون این آقا مال سایپا هست مشکلی نداره . عجیب والا این هم مدیریت جدبده

    5. هشیارکاشف گفت:

      وزارت ورزش و فدراسیون پینگ پنگ کم کم به یک شعبه از سایپا تبدیل می شود.جناب سجادی موفق باشید.

    6. amidi گفت:

      با سلام دوستان اقای وادی خیل در جلسه ای ۱۸ رای اوردند که نمایندگان بازیکنان اقایان احدی و مالمیرو خانم سرافراز بودند.نماینده داوران اقای بهمن رشیدی و خانم مینو ازادنیا بودند.نماینده باشگاهها اقای لیاقی و اقای سلطانی بودندو حتی یکنفر رای سفید نداد فکر نمیکنید شاید این افراد که همه هم پینگ پنگی هستند دلیلی برای رای خود دارند. یاد بگیریم به ارا سایر دوستان احترام بگذاریم

      • modir گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        نباید فراموش کنیم که انگار همین دیروز بود که حدود چهل نفر از مسئولین هیئتهای سرتاسرکشور به جناب رئیس فدراسیون رای مطلق دادند.آیا رای سفیدی در بین رای دهنگان بود؟انتقاد ویا اعتراض ودر مجموع گلایه افکار عمومی تنیس روی میز از این است که این نوع انتخابات شباهتهای زیادی با هم دارند.بطور مثال:۱-اصولا انتخاباتی که بنا به هر دلیل فقط یک کاندیدا داشته باشد با اما واگرهای فراوانی بهمراه خواهد بود.
        ۲-شائبه هایی مبنی بر ورود وتثبیت افراد ذی نفوذ برخی کمپانیهای شناخته شده خاص در حوزه تنیس روی میز بوجود آمده که حالا حالا ها باید منتظر رویدادهای غیر قابل پیش بینی بود.۳- یکی از شبهاتهای این انتخابات با انتخابات فدراسیون در این است که جناب رئیس هم با رای بالا اما متاسفانه بدون رقیب انتخاب شدند.۴- افکار عمومی سوال میکنند که چرا انتخابات در تهران بزرگ بدون سرو صدا و …برگزار می شود ان هم با وجود فقط یک کاندیدا اما در استانی همانند اصفهان باید با تاخیر ویا ….برگزار گردد؟

    7. تنیس روی میز یا پینگ پنگ گفت:

      با سلام خدمت جناب آقای عمیدی .
      وقتی که مجمعی فقط یک کاندیدا دارد بنظر شما رای دهندگان باید چکار کنند . فدراسیون بخاطر اینکه این آقا که معلوم نیست چگونه و برای چه قصدی وارد پینگ پنگ شده که آنهم با گذشت زمان مشخص خواهد شد موقع ثبت نام هیچ کس خبردار نمی شود که انتخابات قرار است برگزار شود و فقط یک نفر دیگر کاندید می شود که آن هم نایب رئیس می شود تا از انتخابات کنار بکشد آیا شما این مجمع را صحیح می دانید . این همه آدم پینگ پنگی در تهران هستند یعنی نمی توانند هیئت را اداره کنند ؟؟!!!

    8. حسن گفت:

      متاسفم.

    9. صادق راستگو گفت:

      منم

    10. تنیس روی میز یا پینگ پنگ گفت:

      با سلام خدمت دوستان . امروز یکی از دوستان می گفت ایشان بدلیل جمع آوری سابقه اجرایی به این سمت گماشته شده است . چون دلیل دیگری ندارد یا قرار است نماینده مجلس شود تا سرپرست بعدی فدراسیون !!!


    تازه ترین اخبار