امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۷:۵۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12232
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی تنیس روی میز گفت: مشکل اصلی بازیکن ها نداشتن قرارداد با تیم های باشگاهی است. واحد مالمیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا اظهار داشت:سطح مسابقات تنیس روی میز جام فجر با حضور تیم های مجارستان و بلاروس بسیار بالا بود . وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات دوبل تصریح کرد:انتخاب…

    عضو تیم ملی تنیس روی میز گفت: مشکل اصلی بازیکن ها نداشتن قرارداد با تیم های باشگاهی است.
    واحد مالمیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا اظهار داشت:سطح مسابقات تنیس روی میز جام فجر با حضور تیم های مجارستان و بلاروس بسیار بالا بود .
    وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات دوبل تصریح کرد:انتخاب کردن یار بر عهده خودمان است با هر کس که در تیم بیشتر هماهنگ باشیم و بازی بهتری داشته باشیم به عنوان همبازی انتخاب می کنیم که در این دوره من و میدیا لطف الله نسب به قهرمانی رسیدیم و نوشاد عالمیان سوم شد.
    مالمیری درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن اظهار داشت: شانس ایران مثل چهار دوره قبل بسیار بالاست. کشورهای شرکت کننده از اسیای میانه به اندازه ایران قوی نیست. نمی توانم بگوییم نوشاد عالمیان شانس صد در صد تیم ماست ولی وی هم بسیار موفق ظاهر شده است.
    وی درباره عدم حضورش در مسابقات کسب سهمیه گفت: من در دور اول چهارم شدم .حتی نفرات اول و دوم را هم شکست دادم ولی در دور دوم ششم شدم و به نفر هشتم باختم . بدشانسی آوردم . در حال حاضر خودم باشگاه پینگ پنگ تاسیس کردم و به این واسطه به شدت در حال تمرین هستم تا به مسابقات انتخابی چهار سال دیگر برسم.
    عضو تیم ملی پینگ پنگ ادامه داد: می خواهم در مورد یک مشکل بزرگ با فدراسیون صحبت کنم که به تازگی دامان ما را گرفته و آن هم نداشتن تیم باشگاهی است. هشت نفر اول پینگ پنگ ایران در تیم های باشگاهی دارای قرارداد نیستند . من خودم یکی از این افراد هستم . این خیلی به ضرر تیم هاست چون خیلی از بچه قراردادهایشان تنها منبع کسب درآمدشان است. تنها دلیلش هم نبود بودجه است. فدراسیون باید تیم های را به لیگ بیاورد که حداقل توانایی پرداخت قراردادهای بازیکن ها را داشته باشند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مالمیری:فدراسیون تیم هایی را به لیگ بیاورد که پول ما را بدهند"
    1. هشیارکاشف گفت:

      واحدجان
      گرم کردن تنور لیگ یکی از وظایف اصلی فدراسیون است که متاسفانه نادیده گرفته می شود.
      این لیگ وقراردادهای باشگاهی است که اصلی ترین انگیزه بازیکنان برای ادامه تمرینات است.
      وجداناً اگر بحث لیگ نبود به تمریناتت ادامه می دادی آن هم با وجوداین رئیس؟


    تازه ترین اخبار