امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۸:۳۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1224
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با اعلام رنکینگ جهانی پینگ پنگ بازان در ماه اوت، بانوان ملی پوش کشورمان بیشترین صعود را در این ماه داشتند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ براساس رده‎بندی جدید اعلام شده از سوی فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز (ITTF) هر ۵ بازیکن کشورمان در رنکینگ بانوان فدراسیون جهانی با صعود مواجه شدند….

    با اعلام رنکینگ جهانی پینگ پنگ بازان در ماه اوت، بانوان ملی پوش کشورمان بیشترین صعود را در این ماه داشتند.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ براساس ردهبندی جدید اعلام شده از سوی فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز (ITTF) هر ۵ بازیکن کشورمان در رنکینگ بانوان فدراسیون جهانی با صعود مواجه شدند. بر این اساس ندا شهسواری نفر اول رنکینگ ایران در فدراسیون جهانی با ۱۲ پله صعود از رده ۶۰۸ در مکان ۵۹۶ قرار گرفت. محجوبه عمرانی با ۳۱ پله ارتقا در جایگاه ۶۷۳ ایستاد، پریسا صمدی با ۳۴ پله صعود از مکان ۷۴۲ در مکان ۷۰۸ قرار گرفت، مریم صامت با ۴۷ پله صعود در جایگاه ۷۸۱ ایستاد و زهرا نیاقی ها با ۲۵ پله صعود مکان ۱۱۰۸ جهان را در اختیار گرفت.
    در قسمت مردان، نوشاد عالمیان با ۹ پله سقوط از مکان ۱۴۴ در مکان ۱۵۳ ایستاد. محمد رضا اخلاق پسند و افشین نوروزی دیگر ملی پوشان کشورمان هر کدام با ۸ پله نزول به ترتیب در مکان های ۲۷۶ و ۲۹۲ جای گرفتند. میدیا لطف اله نسبی از مکان ۳۶۰ در مکان ۳۶۵ ایستاد. واحد مالمیری و نیما عالمیان هر کدام با ۴ پله نزول به ترتیب جایگاه های ۴۷۶ و ۵۴۶ را در اختیار گرفتند. محسن خطیون با ۲ پله سقوط از مکان ۶۶۷ در مکان ۶۶۹ قرار گرفت. محمد امین حنطه با ۱۳ پله نزول در جایگاه ۷۴۳ قرار گرفت. پوریا عمرانی از مکان ۷۵۶ در مکان ۸۳۳ ایستاد. علیرضا ملا رجبی دیگر ملی پوش کشورمان با ۸ پله سقوط جایگاه ۸۷۲ را در اختیار گرفت.
    تنها صعود رنکینگ رده سنی بزرگسالان در این ماه را حمید رضا طاهر خانی و مهدی نجفی داشتند. طاهر خانی با ۱۵ پله صعود و مهدی نجفی با ۵۷ پله صعود به ترتیب مکان های ۸۸۰ و ۱۴۲۰ را به خود اختصاص دادند.
    در رده سنی زیر ۲۱ سال نیز نوشاد عالمیان با ۴ پله نزول از رده ۲۳ در مکان ۲۷ قرار گرفت. نیما عالمیان از مکان ۱۶۱ در مکان ۱۶۴ قرار گرفت. محمد امین حنطه با ۱۰ پله سقوط در جایگاه ۲۷۸ جای گرفت. علیرضا ملا رجبی و پوریا عمرانی به ترتیب با ۵ و ۴۹ پله نزول در مکان های ۳۵۹ و ۳۳۵ ایستادند.
    در این رده سنی حمید رضا طاهر خانی با ۱۰ پله صعود از مکان ۳۷۴ در مکان ۳۶۴ قرار گرفت، حامد باشت باوی با ۱۱ پله صعود در جایگاه ۵۶۱ ایستاد و محمد علی روئین تن با با ۳۳ پله صعود جایگاه ۶۵۰ را در اختیار گرفت و مهدی نجفی با بیشترین صعود (۴۲ پله) در مکان ۸۲۴ ایستاد. امیری نیا نیز بدون تغییر در مکان ۶۰۲ جهان قرار دارد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدراسیون بین المللی رنکینگ بازیکنان در ماه اوت را اعلام کرد"
    تازه ترین اخبار