امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۴:۴۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12240
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدرس داوری فدراسیون پینگ پنگ گفت: با توجه به امکانات بالای رشته پینگ پنگ در کاشان این شهرستان شرایط برگزاری مسابقاتی در سطح بین المللی را دارد. ‘سیدمهدی مجدالاشرافی’ اظهار داشت: امکانات رشته پینگ پنگ در شهرستان کاشان از بعضی از استان های کشور بیشتر است و در صورت میزبانی، توانمندی های بالای آن به…

    مدرس داوری فدراسیون پینگ پنگ گفت: با توجه به امکانات بالای رشته پینگ پنگ در کاشان این شهرستان شرایط برگزاری مسابقاتی در سطح بین المللی را دارد.
    ‘سیدمهدی مجدالاشرافی’ اظهار داشت: امکانات رشته پینگ پنگ در شهرستان کاشان از بعضی از استان های کشور بیشتر است و در صورت میزبانی، توانمندی های بالای آن به خوبی نمایان خواهد شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنک کشو؛رییس هیات پینگ پنگ کاشان افزود: شرکت نکردن یک تیم پینگ پنگ از این شهرستان در یکی از لیگ های کشور در معرفی نشدن امکانات و توانمندی های این رشته ورزشی تاثیرگذار بوده است.
    وی با بیان اینکه کاشان در دهه گذشته، حضور قدرتمندی در
    مسابقات پینگ پنگ کشور داشته است، خاطرنشان کرد: تیم پینگ پنگ فرش نگارستان کاشان در سال ۷۸ به عنوان نماینده ایران برای حضور در جام باشگاه های آسیا انتخاب شد.
    وی تیم پینگ پنگ باریج اسانس را آخرین تیم فعال درکاشان معرفی کرد و گفت: این تیم دو فصل قبل با هزینه محدود و با ترکیبی متشکل از ۹۰ درصد از بازیکنان بومی با قهرمان شدن در لیگ دسته یک توانست به لیگ برتر صعود کند.
    این داور بین المللی یادآور شد: برای حضور در لیگ برتر با تیمی به عنوان باریج اسانس کاشان با دو بازیکن چینی نیز به توافقاتی رسیده بودیم که انصراف ناگهانی مدیران این باشگاه در سرمایه گذاری رشته پینگ پنگ، شوک بزرگی به این رشته ورزشی در شهرستان وارد کرد.
    مجدالاشرافی تاکید کرد: با توجه به توانمندی های بازیکنان کاشانی در صورت پیدا شدن یک حمایت کننده مالی می توان با حضور در لیگ برتر در رشد و شکوفایی ورزش پینگ پنگ این شهرستان گام بزرگی برداشت.
    رییس هیات پینگ پنگ کاشان هزینه یک فصل تیمداری در لیگ برتر پینگ پنگ را دو میلیارد ریال ذکر و تاکید کرد: تا کسی وارد این رشته ورزشی نشود، نمی تواند جذابیت های آن را به خوبی درک کند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مجدالاشرافی:کاشان شرایط میزبانی مسابقات بین المللی را دارد"
    1. احسان امید گفت:

      با عرض سلام و ادب خدمت استاد ارجمند آقای مجدالاشرافی
      آرزوی موفقیت روز افزون را برای شما و شهر پینگ پنگ خیز کاشان را از خدای متعال خواستارم .


    تازه ترین اخبار