امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۸:۳۰  آخرین بروزرسانی : دی ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12246
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نائب رئیس فدراسیون ناشنوایان در بخش بانوان درباره ی برنامه های آینده ورزش تنیس روی میز اظهار داشت: مسابقات آسیایی را پیش رو داریم به همین علت بانوان تنیس باز در حال آمادگی برای حضوری پر قدرت در میادین هستند. طاهره علی آبادی اظهار داشت: بانوان ناشنوای تنیس روی میز برای حضور پر قدرت در…

    نائب رئیس فدراسیون ناشنوایان در بخش بانوان درباره ی برنامه های آینده ورزش تنیس روی میز اظهار داشت: مسابقات آسیایی را پیش رو داریم به همین علت بانوان تنیس باز در حال آمادگی برای حضوری پر قدرت در میادین هستند.
    طاهره علی آبادی اظهار داشت: بانوان ناشنوای تنیس روی میز برای حضور پر قدرت در رقابت های آسیایی و اقیانوسیه کره جنوبی در اردوی آمادگی به سر می برند تا در هفتمین دوره بازی های آسیایی و اقیانوسیه عملکرد درخشان و مناسبی ارائه دهند.
    وی افزود: در حال حاضر تنیس بازان در اردوی آمادگی که از یکم دی آغاز شده بسر می ‌برند و قرار است این اردو تا هشتم دی نیز ادامه یابد ضمن اینکه در اردوی فوق شش تنیس کار و یک مربی به همراه کمک مربی نیز حاضر هستند.
    علی‌‌ آبادی خاطرنشان کرد: این دومین اردویی است که برای تنیس کاران ناشنوای بانو برگزار شده است و قصد داریم در ماههای آینده نیز از این نوع اردوهای آمادگی که منجر به ارتقا جسمانی و فنی ورزشکاران می شود برگزار کنیم.
    گفتنی است هفتمین باز یهای آسیایی و اقیانوسیه خرداد سال ۹۱ در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار می شود.
    بهاره آذرسینا ، سارا کرمی (کرمانشاه) بشری حبیبی ، مژگان بهمنی (کردستان) فاطمه بداغی (تهران) لیلا فلاح شجاعی (گیلان) افراد حاضر در دومین اردوی آمادگی هستند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "طاهره علی آبادی: تنیس بازان برای مسابقات آسیایی آماده می شوند"
    1. هشیارکاشف گفت:

      خوش به حال ناشنوایان که نمی شنوند .
      کاش ماهم ناشنوا بودیم واکاذیب رئیس را نمی شنیدیم.در اینصورت حداقل اعصابمان آرامتر بود.

    2. mahdi گفت:

      با سلام با آرزوی موفقیت برای این عزیزان مخصوصا” بهاره و سارای عزیز


    تازه ترین اخبار