امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۲:۵۶  آخرین بروزرسانی : دی ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12255
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی انتخابات استان تهران بزرگ برگزار گردید که سوالات متعددی برای افکار عمومی پدید آمده است. افکار عمومی تنیس روی میز که این روزها پررنگ تر وباخبر تر از همیشه اوضاع و احوالات تنیس روی میز رارصد میکنند با شبهات و اما و اگرهای فراوانی روبرو شده اند. افکار عمومی تنیس روی میز حق دارند…

    درحالی انتخابات استان تهران بزرگ برگزار گردید که سوالات متعددی برای افکار عمومی پدید آمده است.
    افکار عمومی تنیس روی میز که این روزها پررنگ تر وباخبر تر از همیشه اوضاع و احوالات تنیس روی میز رارصد میکنند با شبهات و اما و اگرهای فراوانی روبرو شده اند.
    افکار عمومی تنیس روی میز حق دارند از مسئولین سوال کنند که: انگار همین دیروز بود که انتخابات رئیس فدراسیون همانند انتخابات استان تهران بزرگ فقط با یک کاندیدا برگزار گردید.
    در این انتخابات جدید التاسیس که با اما واگرهای فراوانی روبرو شده شباهتهای فراوانی با انتخابات ریاست فدراسیون وجود دارد که به سوالات و شبهات و تحلیلها رنگ و بوی خاص داده است.
    افکار عمومی تنیس رو ی میز می پرسند که چرا و به چه علت باید یک انتخابات با حضور یک کاندید برگزار شود؟
    مگر انتخابات ریاست فدراسیون برای هفت پشت خانواده تنیس روی میز کشور بس نبود که این بار در یک استان بزرگی همچون تهران باید شبیه آن اتفاق بیافتد؟
    فراموش نکنیم که در انتخابات رئیس فدراسیون نیز فقط یک کاندید باقی ماند و از قضا این کاندید حداقل با رای چهل رئیس هیئت همراه بود اما کم کم همین اتفاق تنیس روی میز کشور را وارد یک فاز جدید و بی سابقه نمود که بدون شک همه ما از آن باخبر هستیم.
    تحلیل دوم و حساس دیگر این است که متاسفانه کسانی در سطح کشور متهم هستند که افراد غیر پینگ پنگی خود را که وابسته به یک کمپانی معتبر خاص می باشند وارد سیستم مظلوم تنیس روی میز کشور میکنند که این برای افکار عمومی پینگ پنگ سوالات متعدد فراوانی را بهمراه داشته است.
    نمونه بارز  دانش آموختگان این کمپانی در فدراسیون تنیس روی میز فراوانند!!! جناب رئیس و سرکارخانم نائب رئیس!
    آیا خود آقایان دردرون سازمان تاکنون توانسته اند این دانش آموختگان کمپانی خاص را در ارتبا ط با بحث  کاملا تخصصی تنیس رو ی میز توجیه و آگاه سازند؟

    آخر تنیس روی میز را چه به خودروسازی؟

    در هر صورت باید به رای و انتخاب فعلی احترام گذاشت هرچند که در شرایط مدیریت فعلی  که متاسفانه دامنگیر وزارت ورزش شده  گویا چاره ای جز این نیست .
    اما فراموش نکنیم که مومن از یک سوراخ دوبار نباید گزیده شود.
    کارشناسان وافراد دلسوز در درون فدراسیون باید با پافشاری و ایستادگی از ورود افراد غیر پینگ پنگی آن هم از یک مرکز مشخص جلوگیری نمایند.
    متاسفانه باید اعلان نماییم که اکثریت افکار عمومی افراد فعلی فدراسیون تنیس رو ی میز را  به سه دسته تقسیم میکنند:
    ۱- افرادی که وابسته به یک کمپانی بزرگ و غیر پینگی وغیر متخصص در این رشته هستند
    ۲- افرادی که نمایندگان یک شرکت خاص می باشند.
    ۳- افرادی که جزو هیچکدام از این دسته ها و گروهها و کمپانیهای نمی باشند والبته شرایط احراز مسئولیتشان هم با اما و اگر همراه است بطوری که اعتراض جو عمومی و حتی بازیکنان زیر دست را در آورده است.
    در هر صورت کسی باید این حرفهای مگو را که امروزه از حالت درد دل خارج شده و می رود تا عمومیت پیدا کند و رسانه ای شود میگفت که از قضا این حرف های مگو از طریق ما آن هم صرفا جهت اطلاع و بصورت سوالی منتشر گردید.
    سوالاتی که باید منتظر پاسخ آن بود
    جهت اطلاع خانواده تنیس روی میز آقای وادی خیل مدیر کل استعداد یابی  وزارت ورزش  وجوانان بوده وقبلا برخی دوستان بدنبال ریاست ایشان بر فدراسیون بوده و تلاشهایی در این زمینه کرده بودند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اندرحکایت انتخابات در تنیس روی میز کشور"
    1. تنیس روی میز یا پینگ پنگ گفت:

      راستی آقای وادی خیل مگر مدیرکل در وزارت ورزش نیست پس هیئت تهران به چه درد او می خورد ؟ این مسائل پشت پرده ای است که فکر می کنم به مرور زمان مشخص خواهد شد که اینها چه از پینگ پنگ می خواهند در صورتیکه مدیرکل هستند ؟؟؟!!

    2. صادق راستگو گفت:

      جانا سخن از زبان ما می گویی .
      از اینکه حرف دل ما را می زنید بسیار تشکر می کنم.
      این سیستم انتخاب روسا، سالیان سال است که نخ نماشده است وهمگی ما روال رایج آن را می دانیم.
      اما باید گفت شاید کسی شنید.

    3. ح.ب گفت:

      آقای علوی با سلام وخسته نباشید
      برای من جای سوال دارد که کدامیک از روسای فدراسیونهای ورزشی ایران دارای کادر مجرب و متخصص همان رشته هستند که پینگ پنگ دومی باشد به نظر من آقای زارع پور فردی دلسوز است که در حد توان وامکاناتی که به ایشان میدهند کار کرده است وبی انصافی است فقط تعدادی از مخالفین ایراد میگیرند و موافقین ایشان ساکت مانده اند.

    4. تنیس روی میز یا پینگ پنگ گفت:

      با سلام خدمت آقا یا خانم ح . ب : در خصوص رشته های ورزشی دیگه افراد همان رشته ها مسئول هستن که به رشته خودشون رسیدگی کنن . ولی در پینگ پنگ یا تنیس روی میز نباید این چنین باشد حتی اگر کسی از سوی وزیر حمایت شود ولی کارش را درست انجام ندهد باید جلویش ایستاد . الان لطمه هایی که به این رشته خورده را کی باید جواب بدهد ؟؟؟!!! حتماً در این بین رئیس فدراسیون ، رئیس هیئت تهران یا وزیر لطمه ای نخواهد خورد این اهالی پینگ پنگ هستن که دارند لطمه می خورند .


    تازه ترین اخبار