امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۰:۲۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12257
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بیستمین دوره مسابقه های پینگ پنگ لیگ برتر،در حالی آغاز می شود که پنج تیم برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی و ثبت نام کرده اند. کاهش تیم های لیگ برتری در این مسابقه ها باعث شده است تا تعدادی از بازیکنان مطرح و تراز اول این رشته، بدون تیم مانده و نتوانند…

    بیستمین دوره مسابقه های پینگ پنگ لیگ برتر،در حالی آغاز می شود که پنج تیم برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی و ثبت نام کرده اند.
    کاهش تیم های لیگ برتری در این مسابقه ها باعث شده است تا تعدادی از بازیکنان مطرح و تراز اول این رشته، بدون تیم مانده و نتوانند در این مسابقه ها شرکت کنند.
    دبیر فدراسیون تنیس روی میز در این خصوص گفت: دو تیم با توجه به اینکه موسسات و سازمان های دولتی، طبق برنامه توسعه پنجم برای سرمایه گذاری در فصل جاری در بخش حرفه ای ورزش ممنوعیت دارند، از شرکت در این مسابقه ها انصراف دادند.
    ‘امیر عمیدی’ ادامه داد: با این همه، مسوولان فدراسیون پینگ پنگ، بیکار ننشسته و از مسوولان بخش خصوصی درخواست کردند که در این مسابقه ها شرکت کنند.
    دبیر فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه این فدراسیون به هیچ وجه نمی تواند باشگاه داری کند، تصریح کرد: با این حال از مسوولان هیات ها درخواست کرده ایم تا در صورت امکان با تشکیل تیم در این رقابت ها شرکت داشته باشند.
    وی افزود: البته ما برای مشارکت بیشتر بخش خصوصی در این مسابقه ها تسهیلاتی نیز در نظر گرفته ایم که متاسفانه این تدابیر تا به امروز اثر بخش نبود.
    عمیدی در خصوص سیاست های حمایتی و تشویقی فدراسیون تنیس روی میز برای مشارکت بخش خصوصی به اعزام تیم های بخش خصوصی به رقابت های برون مرزی اشاره کرد و گفت: تسهیلاتی برای این تیم ها در نظر گرفته ایم، همچنین امکانات مناسب برای تبلیغات در سالن برگزاری مسابقه ها را فراهم می کنیم تا بخش خصوصی بدون دغدغه به تبلیغ در حاشیه زمین بپردازد.
    علاوه بر این و در راستای کمک های تبلیغی به این بخش، موافقت پخش زنده این مسابقه ها را از سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز گرفته ایم.
    وی گفت: در ادامه این تسهیلات از تیم های شرکت کننده بخش خصوصی نیز ورودیه شرکت در مسابقه ها را نخواهیم گرفت تا هزینه های تیم های شرکت کننده کاهش پیدا کند.
    این مسابقه ها،دوشنبه با شرکت پنج تیم آغاز می شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمیدی:بیستمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز با شرکت پنج تیم آغاز می شود"
    1. محمود ساكياني گفت:

      با سلام خدمت جناب آقای عمیدی
      از آنجائیکه سوپر لیگ بزرگسالان باشگاههای کشور حدود ۳ ماه پیش قرعه کشی و بدلایل مختلف برگزار نگردید و قرار است در آینده هم دسته ۱ رابرگزار کنید پیشنهاد می کنم ۱ دوره مسابقه تحت عنوان لیگ باشگاههای کشور با شرکت تیمهای دسته برتر و دسته یک برگزار نمائید. بعید بدانم فدراسیون بتواند و یا وقت کافی تا پایان سال برای برگزاری جداگانه آنها داشته باشد ضمنا بیلان و تراز مالی باشگاههای دولتی تا ۲۵ اسفند بسته خواهد شد و قطعا مشکل آفرین خواهد بود. این را هم در نظر داشته باشیم که دسته برتر جوانان/ امید هم فقط ۲ دور انجام شده و برخی از بازیکنان مشترکا در هر ۲ دسته قرارداد داشته و برای مسابقات لازم است حتما حضور داشته باشند.
      متشکرم

    2. amidi گفت:

      با سلام احتمالا از این هفته تیم ذوب اهن هم به دسته برتر اضافه میشود


    تازه ترین اخبار