امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۷:۳۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12265
    ارسال خبر چاپ خبر
  • می‌خواهیم با تعامل و بدون تنش با فدراسیون پینگ‌پنگ انتخابات هیئت اصفهان را برگزار کنیم. سرپرست هیئت پینگ‌پنگ اصفهان گفت: می‌خواهیم با تعامل و بدون تنش انتخابات هیئت اصفهان را برگزار کنیم و اصلح‌ترین فرد به عنوان رئیس برگزیده شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛افشین ملایی گفت:، در مورد اینکه چه زمانی…

    می‌خواهیم با تعامل و بدون تنش با فدراسیون پینگ‌پنگ انتخابات هیئت اصفهان را برگزار کنیم.
    سرپرست هیئت پینگ‌پنگ اصفهان گفت: می‌خواهیم با تعامل و بدون تنش انتخابات هیئت اصفهان را برگزار کنیم و اصلح‌ترین فرد به عنوان رئیس برگزیده شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛افشین ملایی گفت:، در مورد اینکه چه زمانی انتخابات هیئت پینگ‌پنگ اصفهان برگزار خواهد شد اظهار داشت: طبق برنامه قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، اما به دلیل اینکه فدراسیون موضوع برگزاری اردوهای تیم‌ملی و انتخابی المپیک را مطرح کرد، این انتخابات به زمان دیگری موکول شد. با توجه به اینکه رئیس مجمع هیئت‌ها، رئیس فدراسیون است منتظریم که آنها تاریخ جدیدی را اعلام کنند.
    وی در مورد اینکه برخی‌ها موافق حضور مجدد فرشته سموعی، رئیس برکنار شده این هیئت هستند، گفت: پس از مشکل قانونی که برای این شخص در سمت قائم مقامی باشگاه ذوب‌آهن به وجود آمد، طبیعتاً باید از سمت خود برکنار می‌شد و در حال حاضر هم طبق قانون دیگر نمی‌تواند در این رشته فعالیت کند، اما نمی‌دانیم چرا برخی بی‌خود اصرار دارند که این فرد باز هم بتواند در هیئت حضور داشته باشد و احساسی برخورد می‌کنند. وقتی قانون اجازه نمی‌دهد، نباید با اصرار بیش از حد با آبروی اشخاص بازی کنند.
    سرپرست هیئت تنیس اصفهان عنوان کرد: نیکوکار، تکابی و مختاری  ویک شخص دیگر کاندای احراز پست ریاست هیئت هستند. می‌خواهیم با تعامل با فدراسیون و بدون تنش این انتخابات را برگزار کنیم و اصلح‌ترین فرد به عنوان رئیس برگزیده شود.
    ملایی در پاسخ به این سوال که چرا از این شهر تیمی برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی نکرده است، عنوان کرد: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب پینگ‌پنگ بود که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی که داشت، کناره‌گیری کرد و تاکنون هم تیمی برای حضور در لیگ اعلام حضور نکرده است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مولایی:برخی موافقان رئیس برکنار شده اصرار بی‌خود می‌کنند"
    تازه ترین اخبار