امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۴:۳۳  آخرین بروزرسانی : دی ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12284
    ارسال خبر چاپ خبر
  • معاون فنی باشگاه ذوب آهن اصفهان، از حضور تیم پینگ پنگ این باشگاه در مسابقه های پینگ پنگ لیگ برتر باشگاه های ایران خبر داد. ‘محمدعلی عسکری’گفت: به رغم مشکلات مالی که گریبانگیر باشگاه ذوب آهن اصفهان شده است اما تیم پینگ پنگ این باشگاه در مسابقه های لیگ برتر باشگاه های ایران در قسمت…

    معاون فنی باشگاه ذوب آهن اصفهان، از حضور تیم پینگ پنگ این باشگاه در مسابقه های پینگ پنگ لیگ برتر باشگاه های ایران خبر داد.
    ‘محمدعلی عسکری’گفت: به رغم مشکلات مالی که گریبانگیر باشگاه ذوب آهن اصفهان شده است اما تیم پینگ پنگ این باشگاه در مسابقه های لیگ برتر باشگاه های ایران در قسمت مردان شرکت می کند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛عسکری اضافه کرد: مسوولان ذوب آهن اصفهان بر حفظ تیم های این باشگاه در رشته های مختلف تاکید دارند و در این راستا، هیات مدیره باشگاه ذوب آهن بر حضور تیم پینگ پنگ این باشگاه در مسابقه های لیگ برتر باشگاه های ایران تاکید کرد.
    معاون فنی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: پس از موافقت و تاکید هیات مدیره باشگاه مبنی بر حضور تیم پینگ پنگ ذوب آهن در لیگ برتر باشگاه های ایران با مسوولان فدراسیون پینگ پنگ مذاکره کرده ایم.
    وی اضافه کرد: مسوولان فدراسیون پینگ پنگ نیز با در نظر گرفتن شرایط این باشگاه به ما فرصت دادند تا تیم خود را تشکیل دهیم.
    عسکری با اشاره به اینکه تیم پینگ پنگ ذوب آهن اصفهان در هفته نخست مسابقه های لیگ برتر باشگاه های ایران حضور نداشت، تصریح کرد: مسوولان فدراسیون پینگ پنگ به برگزاری دیدارهای معوقه تیم ذوب آهن در آینده موافقت کردند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم پینگ پنگ ذوب آهن اصفهان در مسابقات لیگ برتر شرکت می کند"
    1. بازیکن گفت:

      جناب علوی باسلام
      باشگاه ذوب اهن باحذف تیم پینگ پنگ بانوان به دلایلی ناشناخته ضربه بزرگی به انان وارد کردچون باعث شد لیگ هم تشکیل نشود. دیگر بازیکنان انگیزه کافی برای تمرین کردن ندارند.

      • modir گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        دوست گرامی : این تنها باشگاه ذوب آهن نیست که در حوزه بانوان تیم نداده است بلکه اگر به کل مجموعه کشور توجه فرماید با این مشکل دست بگریبان هستند. متاسفانه باشگاه پتروشمی هم به همین مشکل گرفتار است.اگر ذوب آهن هم تیم می داد باز هم لیگ در یطح کشور برای بانوان برگزار نمی شد چون تیمها به حد کافی نبودند.
        با تشکر


    تازه ترین اخبار