امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۵:۰۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۰ | کد خبر : 123
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ساختارو تشکیلات پینگ پنگ کشور بدلیل نداشتن برنامه ریزی مشخص و هدفمندی که بر پایه آن وظایف و مسئولیت ها  ی هر بخش مشخص و تعریف شده باشد در رنج اساسی بسر می برد. مشکلات قبلی کماکان پابرجا و معترضین  به اهداف خود نرسیده و مسئولین نیز کمترین تمکینی از خود نشان نداده اند. میزان…

    ساختارو تشکیلات پینگ پنگ کشور بدلیل نداشتن برنامه ریزی مشخص و هدفمندی که بر پایه آن وظایف و مسئولیت ها  ی هر بخش مشخص و تعریف شده باشد در رنج اساسی بسر می برد.
    مشکلات قبلی کماکان پابرجا و معترضین  به اهداف خود نرسیده و مسئولین نیز کمترین تمکینی از خود نشان نداده اند. میزان صداقت و خداترسی در فضای مدیریت پینگ پنگ کشور به حداقل رسیده به نحوی که بسیاری از انسانهای فرصت طلب و ضعیف دارای نقش های محوری و اساسی  شده اند تاجائیکه متاسفانه این روزها صدای افراد ضعیف و بد سابقه بلندتر ازانسانهای دلسوز،خوشنام ، صاحب تجربه و متخصص در پینگ پنگ شنیده می شود و پر واضح است که در چنین فضایی زمینه برای کارهای علمی و برنامه محور فراهم نیست و با چنین اوضاعی نمی توان به آینده این رشته ورزشی خوشبین بود.
    آیا واقعا گوشی برای شنیدن این حرفها وجود دارد ؟یا اینکه هر کس حرف خودش را میزند؟در حالی این اختلافات و اعتراضات علنی شده و گوش فلک را کر نموده که پینگ پنگ مظلوم کشور نیاز به آرامش  ؛دلسوزی و یک دلی  دارد.
    چیزی که مدتهاست  دلسوزان و ورزشکاران در آرزو وحسرت آن به سر  میبرند.منطق ؛عقل و علم ثابت کرده دریک سیستم جمعی و گروهی  این اکثریت مطلق هستند که کفه ترازو و در نهایت حق   متمایل به آنان است.امروز اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان و قهرمانان و ملی پوشان بهمراه پیشکسوتان و دلسوزان  وهمچنین بیشتر استراتژیست های برجسته  در یک کفه ترازوقرار گرفته  و یک صدا بدنبال احقاق حقوقی هستند که بنظرشان  از آنان تضییع شده  است.
    مگر میشود به اعتراضات ؛خواسته ها ومطالبات منطقی و دلسوزانه  اکثریت قاطع وقدرتمند جامعه پینگ پنگی کشور تا این اندازه بی خیال و محکم ایستادگی نمود؟
    برای روشن شدن استقامت در قبال این خواسته ها لازم است کمی به عقب برگردیم: مسابقات اراک شروع  آتش زیر خاکستری بود که اگرصادقانه و مدبرانه به آن رسیدگی میگردید دامنه آن همه گیر ورسانه ای نمی شد وکار به اینجا ختم نمیگردید!
    وقت بسرعت در حال گذر و فرصت ها در حال سوختن است تا از این دیر تر نشده باید کاری کرد وبهترین و منطقی ترین راه حل تعامل با کاروان معترضین است که از مسئولین و مدیران چیز زیادی نمی خواهند وشاید کمی از آنان جلوتر هستند.آیا این حرفها حرف نا حساب بود؟
    سیدمنصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چند کلمه حرف حساب"
    تازه ترین اخبار