امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۹:۱۰  آخرین بروزرسانی : دی ۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12325
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در رده های نونهالان_ نوجوانان_ جوانان و امید ۱۹ نفر بازیکن وجود دارد که: فارس ۷ بازیکن _ تهران۳ بازیکن_ مازندران۲ بازیکن_همدان ۲ بازیکن_ و اصفهان و البرز و قزوین و خراسان جنوبی ۱ بازیکن در رده بزرگسالان ۵ بازیکن برتر ۳ بازیکن مازندران_ ۱بازیکن گیلان_۱بازیکن تهران در تمام رده های سنی از نونهالا ن…

    در رده های نونهالان_ نوجوانان_ جوانان و امید ۱۹ نفر بازیکن وجود دارد که:
    فارس ۷ بازیکن _ تهران۳ بازیکن_ مازندران۲ بازیکن_همدان ۲ بازیکن_ و اصفهان و البرز و قزوین و خراسان جنوبی ۱ بازیکن
    در رده بزرگسالان ۵ بازیکن برتر ۳ بازیکن مازندران_ ۱بازیکن گیلان_۱بازیکن تهران
    در تمام رده های سنی از نونهالا ن تا بزرگسالان۲ بازیکن
    فارس ۷ تا _ مازندران ۵ تا_ تهران۴تا_همدان ۲تتا_ و گیلان و اصفهان و قروین و خراسان جنوبی هم ۱نفر
    و اگرخردسالان را هم اضافه کنیم کردستان با سه سهمیه به این لیست اضافه میشود
    که نشان میدهد استان فارس و مازندران بهترین بودن بعداز آنها تهران و کردستان و سایر استان های کشور
    نکته جالب این قضیه این است که ۶ بازیکن استان فارس شاگرد میعاد مکیف هستند یعنی بعبارتی حدود یک سوم ۳/۱ بازیکنان تمام رده های سنی ایران بغیر از بزرگسالان و یک چهارم ۴/۱ کل بازیکنان برتر ایران در تمام رده های سنی که شاید حتی یک رکورد باشد که کسی نتواند سالها به آن برسد .
    بخصوص این که این مربی تنها مربی هستش که در ۴ رده سنی بازیکن برتر دار تقدیم تنیس روی میز کرده است. در ردیف دوم و سوم بترتیب حسین عمرانی و رحمت الله عالمیان از مازندران هستند که اینها هم یک رکورد جالب دارند سهم حسین عمرانی ۳ بازیکن در ۲ رده سنی و سهم رحمت الله عالمیان ۲ بازیکن در یک رده سنی هست نکته جالب اینجاست که در تیم ملی بزرگسالان کشور این دو مربی بزرگ بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان که رده اصلی و مهمترین رده در کشور هست را تمرین و پرورش دادند و سه بازیکن اصلی تیم ملی شاگرد این دو مربی هستند اما انگار نه انگار چون فدراسیون اهمیتی به این چیزها نخواهد داد وبقول جناب رئیس کار خودمان را انجام می دهیم!!!
    یعنی اگر بخوایم تیم ملی بزرگسالان را که بهترین رده و مهمترین رده سنی می باشد را در نظر بگیریم بیش از یک دوم ۲/۱ تیم ملی را و حدود ۶۰ درصد تیم ملی بزرگسالا ن را شاگردان رحمت الله عالمیان و حسین عمرانی تشکیل میدهند.
    در ردیف های بعدی هم مربیان دیگر هر کدام با یک بازیکن یا حد اکثر دو بازیکن حضور دارند ضمن اینکه اگر بخوایم خردسالان راهم حساب کنیم چون رده بندی آن هنوز برگزار نشده از قهرمان کشوری آن باید جمیل لطف الله نسبی رو در مکان دوم مشترک با حسین عمرانی به حساب بیاریم با ۳ بازیکن در یک رده سنی و بعدش هم رحمت الله عالمیان و نادر شاملو هر کدوم با دو بازیکن و بقیه با یک بازیکن!!!
    جالبتر اینکه مکیف لطف الله نسبی عمرانی عالمیان شاملو و بقیه هیچکدوم در تیم ملی در حال حاضر حضور ندارند و فقط هر از گاهی عمرانی همراه بعضی تیمها همسفر می شود وآن هم بیشتر بخاطر فرزندانشان و مربی اصلی که بالای سر تمرینات تیم ملی باشد هیچکدام از اینها نیستند و هیچکدام از این ها حتی در مسابقات دهه فجز که بیشتر از ۲۰ تا بازیکن ایرانی حضور داشتند بعنوان مربی تیم ملی نبودند و همینطور تمرینات تیم ملی زیر نظر این مربیان بزرگ کشور نیست که جای تعجب زیادی دارد وواقعا یعنی رده بندی مربی ها اینجوری میشود که میعاد مکیف با ۶بازیکن در ۴رده سنی _ حسین عمرانی با ۳بازیکن در دو رده _ رحمت عالمیان با ۲بازیکن در یک رده _ جمیل لطف الله نسبی با ۳بازیکن در یک رده _ نادر شاملو با ۲بازیکن _و بقیه مربی ها با یک بازیکن.
    دو تا مسابقه بین المللی هم تو ایران امسال برگزار شده یکی جوانان و نوجوان قزوین و یکی هم بزرگسالان فجر تهران که باز هم اگه نفرات برتر مسابقات رو ببینید باز هم همین مربیان سر دم دار بودن اما استفاده و به کار گرفته نشدند _عالمیان و نوروزی در بزرگسالان اول و سوم شدن و رویین تن و لطفی و عمرانی و ملارجی هم بتتریب اول تا سوم در قزوین شدن_ شما اگه حتی سال گذشته و حتی ۳ – ۴ سال گذشته را هم در نظر بگیرید باز هم تقریبا همین وضعیت با اندکی تغییر بین جایگاه های میانی بوده و چند مربی دیگه هم شاید به این لیست اضافه میشدند اما حتمی این ۵_۶ تا مربی پرافتخارترین مربیای کشور بودن در ۵ سال گذشته و شایدم بیشتر از پنج سال گذشته.
    البته دلیلی ندارد چون اینها بازیکنان خوبی ساختند پس باید مربی تیم ملی هم بشوند و اوآنجا هم نتیجه بگیرند ولی مثلا مکیف و لطف الله نسبی توی تیم ملی هم عملکرد موفقی داشته اند و به نظر میرسد که حضور همچین مربیانی در تیم ملی نیاز بوده و افرادی مثل این مربیان و مربیان دیگر مثل فواد کاسب که نبودش خیلی احساس میشود توی تیم ملی و اقبال لطف الله نسبی و میرالماسی که همه آنان از بهترین مربیان ایران هستند به پینگ پنگ ضربه میزند رجوع کنید.
    با توجه به مصاحبه با نیما عالمیان که صراحتا گفته که سطح کیفی تمرینات تیم ملی افت کرده و تمرینات تیم ملی خوب نیست و دلیلش هم خودش گفته که نبودن مربیان خوب و قویه این تو تمام رده های سنی آن وضعیت همین است پس فدراسیون چیکاره است و دارد چه کاری انجام می دهد؟ شاید فدراسیون به خواب زمستانی رفته  باشد.
    البته در ارتباط با برخی بازیکنان ملی ما  سرمایه گذاری هاوهزینه هایی از  جانب  فدراسیون های قبلی  وفعلی  صورت گرفته است.
    لطفا هرکس مخالف این انالیز بسیار خودمانی و ساده می باشد دیدگاه کارشناسی خودش را در نفی این مطلب ارسال فرماید.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یک آنالیز بسیار خودمانی اما سوز آور…..(به زبان ساده)"
    1. برهان منطقی گفت:

      لطفاً بررسی کنید وببینید آقایانی که همراه تیم ملی به عنوان مربی به سفرهای خارجی اعزام شده اند چه کسانی بوده اند وچه تاثیر ی در پینگ پنگ دیارخود داشته و دارند.مگر می شود کسی مربی تیم ملی بشود ونتواند در حوزه کوچکتری که همان شهرش است بازیکنی تربیت کند؟

    2. fariba -ghavamzadeh گفت:

      ba salam va sepas az pardakhtan shoma be in mozo…be nazar in janeb ke albateh ba amar va khar tahghighi ke dar khosos afrad meli anjam dadeham.tt dar ghahramanan meli ma dar ghesmat aghayan 73darsad va dar bahksh khanoomha 67darsad be shekl khanevadegi montaghel shodeh ast..va va baray entekhab morabian meli behtar ast item ha va factorhay digari niz sanjideh shavad ta az saligheh ei raftar kardan jlogiri shavad..bazikonan ma be komak khanevadeh hay geranmayeh shoro kardand ba 1 risheh khob ke az khanevadeh dashtand va ba emkanat khanevadeh roshd kardand ta be marahel baadi residand. in harf ke chon khanevadeh .. omoman pedar ha sazandeh hastand kami jay fekr darad .. va ta vaghti system hamrah kardan bazikonan tavasot morabi masalan dar 1 safar edameh dashteh bashad va safar ha be onvan padash estefadeh shavand hamingoneh ast.. pas bayad az khanevadeh ha dar jahat rahandazi estefadeh kard va chenanche salahiat morabigari ke motefavet ast ba yar tamrini darand anha ra be clas hay erteghaei ferestadeh shavand va hamin mozo ke bazikonan ma be olia vabasteh bashand khod nashi az nadashtan etelaat kafi olia mibashad ke fekr mikonand bayad ta har ja ke mishavad kenar bachehayeshan bashand.. ama agar anha ba danesh morabigari bishtar ashena bashand midanand ke bazikon vaghei bayad hamisheh va ba sharayet sakht niz tavan jam avari roohi ra dashteh bashad va vabasteh be 1 coach ya pedar…bayad fazay kafi baray ertegha anha eijad kard va har kas dar jaygah khodash be team meli komak konad..entezarat az morabi amozeshi- pishrafteh- meli motefavet ast. va naghsh morabian dar sotoh mokhtalef niz motefavet…negah ghalati ast ke 1 nafar fekr konad man noshad ra sakhtam…. na, in natijeh 1 farayand ast ke jay barrasi elmi teri darad.. ama ghadrdani va estefadeh az olia dar makan monaseb vazifeh 1 fedration aghah,sepasgozar va faal ast.. baz ham mamnoon

      با سلام و سپاس از پرداختن شما به این موضوع… نظر این جانب که البته با آمار و کار تحقیقی که در خصوص افراد ملی انجام داده ام. تنیس روی میز در قهرمانان ملی ما در قسمت آقایان ۷۳درصد و در بخش خانومها ۶۷درصد به شکل خانوادگی منتقل شده است. . و برای انتخاب مربیان ملی بهتر است ایتم ها و فاکترهایی دیگری نیز سنجیده شود تا از سلیقه ای رفتار کردن جلوگیری شود. . بازیکنان ما به کمک خانواده های گرانمایه شروع کردند با ۱ ریشه خوب که از خانواده داشتند و با امکانات خانواده رشد کردند تا به مراحل بادی رسیدند. این حرف که چون خانواده . . عموما پدر ها سازنده هستند کمی جای فکر دارد . . و تا وقتی سیستم همراه کردن بازیکنان توسط مربی مثلا در ۱ سفر ادامه داشته باشد و سفر ها به عنوان پاداش استفاده شوند همین است. . پس باید از خانواده ها در جهت راه اندازی استفاده کرد و چنانچه صلاحیت مربیگری که متفاوت است با یار تمرینی دارند آنها را به کلاس های ارتقایی فرستاده شوند و همین موضوع که بازیکنان ما به اولیا وابسته باشند خود ناشی از نداشتن اطلاعات کافی اولیا میباشد که فکر میکنند باید تا هر جا که میشود کنار بچه هایشان باشند. . اما اگر آنها با دانش مربیگری بیشتر آشنا باشند میدانند که بازیکن واقعی باید همیشه و با شرایط سخت نیز توان جمع آوری روحی را داشته باشد و وابسته به ۱ کوچ یا پدرباید… فضای کافی برای ارتقا آنها ایجاد کرد و هر کس در جایگاه خودش به تیم ملی کمک کند. . انتظارات از مربی آموزشی- پیشرفته- ملی متفاوت است. و نقش مربین در سطوح مختلف نیز متفاوت نگاه… غلطی است که ۱ نفر فکر کند من نوشاد را ساختم…. نه, این نتیجه ۱ فرایند است که جای بررسی علمی تری دارد. . اما قدردانی و استفاده از اولیا در مکان مناسب وظیفه ۱ فدراسیون آگاه, سپاسگزار و فعال است. . باز هم ممنون

      • modir گفت:

        به نام خدا
        سرکارخانم قوام زاده بزرگ
        با سلام و تشکر از دیدگاههای منطقی موشکافانه و کاملا فنی شما
        اینجانب با بیشتر دیدگاهها ونظریات شما موافقم.
        همانگونه که در این آنالیز عنوان شده است رشد وپرورش نوشاد وامثال این قهرمان خوب کشور نتیجه یک فرایند زمان بر و عرقهای ریخته شده فراوانی از قبیل زحمتهای اولیه آقا رحمت؛دیگر مربیان زحمت کش و برجسته وهمچنین سرمایه گذاری های متوالی است. و…
        اما در بخش بانوان وضعیت کاملا متفاوت است.متاسفانه بنا به بسیاری دلایل گویا سیستمهایی سعی کرده اند که بانوان ارزنده و مظلوم ودرنهایت محجوب ما را ضعیف ومحروم نگه دارند.
        وقتی یک هزارم آقایان نشود به مربیان بانوان رسید تا سطح نامحدود آنان که از پتانسیل بینهایتی برخوردار هستند چگونه میتوان انتظار داشت بازیکنان این مربیان از رشد قابل قبول و چشمگیری برخوردارگردند؟
        وقتی با بازیکن هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ سیستماتیک از مربیان خود یا ببخشید برخی مربیان منتخب فدراسیون بالاتر و بهتر باشند چگونه میتوان انتظار رشدو ارتقاء بیشتر بازیکن راداشت؟
        بطور مثال مطمئنا بازیکنی را که من نوعی توانسته ام به این حد برسانم و در منزل یا غیر از اردوی تیم ملی بهترین تمرینات ان هم با خود ما(آقایان) می باشد …آیا بهتر از اردوهای فعلی ملی نیست؟
        با ان قسمت از دیدگاه های شما در ارتباط با استقلال فرزندان کاملا موافقم.
        همیشه پاینده و همواره سربلند باشید
        با تشکر علوی

    3. صادق راستگو گفت:

      حسن آقا سلام
      اینجا جایی است که باید متأسف باشید.

      واما چند بیتی در ذم مربیان بازیکن ناساز خارج رو:

      تامربی می شوم بی کار و بی زحمت چرا
      وقت خودرا صرف کاری اینچنین خاطرکنم
      من که دارم یارِ شاطر در میانِ اهلِ فن
      پس چرا افزون در این ره، بار برخاطر کنم
      گر تو هم خواهی مربی در همین دوران شوی
      من تورا ره می نمایم تا تورا شاکر کنم.
      رو بجوی از دوستان خود یکی سرکرده ای
      تابه گاهِ رفتنِ خارج تورا صادر کنم.
      همچو یک عکاس ماهر در میان کاروان
      چون نگاتیوی بظلمت من تو را ظاهر کنم
      پس چه دارد سود گر سازی یکی بازیکنی
      این رهی باشد که بی زحمت تورا قادر کنم.

    4. حسین گفت:

      با سلام
      من چند بار خط اول و دوم را خواندم اما متوجه نمیشدم اما خط سوم را که خواندم فهمیدم که منظورتان پنج بازیکن برتر در هر رده بوده است بهتر است که خط سوم را به خط اول بیاورید یا حداقل این مورد را یاد آوری کنید

      جالب بود اما عجیب نبود چون همه جای این فدراسیون به همین شکل است
      وقتی رییس در سرجای خودش نیست شما انتظار دارید مربیان در سر جای خودشان باشند حتی این روزها بازیکنان هم سرجای خودشان نیستند و لیگ جای کسان دیگری شده و رییس هم میگوید به من ارتباطی ندارد
      برای تمامی این مربیان خوب کشور و همه پینگ پنگی های خوب ایران دعای خیر دارم
      با تشکر از جناب علوی و آنالیز دقیقشان من با نظر شما موافقم

    5. حسین گفت:

      من الان دیدم

      جناب راستگو مثل همیشه زیبا دلنشین و پر معنا
      مرحبا بر شما و دانش شما

    6. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اولا متاسفم که بارها در رابطه با وضعیت نابسامان اموزش در ۲ دهه اخیر صحبت شده وهنوز فکری برای این عامل نابودکننده نشده است.باید بپذیریم اگر بازیکنانی توسط خانواده ساخته شده اند صد درصد برنامه ریزی و سبک اموزش دهنده از سطح اموزش این کشور بالاتر بوده که موفق شدهاند. نباید از این مهم غافل و با توجیه کردن ارزش کاری انها را از بین برد. بلکه نقاط ضعف امزشی مربیان خود را که بیشتر تربیت مبصر است تا مربی بپذیریم.مورد دوم اگر بازیکنی پیشرفت کرد سازنده او را تشویق و با قدرت اعتراف کنیم نقش اصلی را داشته نه انکه عواملی چون اردو یا مربیهای مقطعی و انهایی که عادت به موج سواری دارند را مطرح نماییم چرا که این شرایط حد اقل وظیفه ایست که به گردن فدراسیون میباشد تا جهت مسابقات ملی از انها استفاده کنند البته در این رابطه هیچکس به جز خود بازیکن نمیتواند قضاوت کند که چه کسی واقعا در پیشرفت او موتر بوده به شرط انکه مبنای استفاده مادی در قضاوت وجود نداشته و این فرهنگ در بازیکنان نهادینه شده باشد.و از طرفی اگر مربی ادعای ساختن بازیکنی را به دلیل کسب منافع مثلا گرفتن جایگاهی در تیم ملی کرد ضعف و کمبود خود را به همان بازیکن نشان داده و عاملی برای معضلات بعدی.حتی اکر حق او باشد چه رسد به متاسفانه هم اکنون که مبصران ما بازیکن به مدارجی که میرسد ۵۰ نفر خود را مربی او معرفی کرده و اعلام میکنند مثال در دوران ابتدائی ایشان را من نوع راکت او را انتخاب کردم پس مربی او هستم و دیگری میگویددر سالنی که تمرین میدادم یک سال او حضور داشته یا من او را از مدرسه به کیک معرفی کردم و. ……مربی کسی بودن را نیز باید تعریف کرده و بهترین قاضی خود بازیکن است. در رابطه با مربی تیم ملی و نحوه گزینش متاسفانه این سمت بیشتر حالت کادو دادن است تا این مهم که گزینش شود چه کسی شرایط این جایگاه را جهت ارتقا و موفقیت در بازیهای بین المللی برای این کشور را داراست دلیل اصلی هم انست که بازیکن تا سطح ملی که رسید فکر میکند انتهای راه است چون هدفی در این رابطه در فدراسیون نمی بیند که اگاه شود تا اینجا ابتدا و هم اکنون او در اول راه ونتیجه گیری و کسب کرسی جهانی انتهای ان.کادوی مربیگری تیم ملی نیز از موفعی باب شد که یک شبه مربی تیم ملی شدند……..و این جایگاه مقدس بی ارزش و نابود شد.با تشکر

    7. حسن گفت:

      با سلام و عزض ادب.مربی خوب موفعی جایگاه مربیگری تیم ملی را باید قبول کند که بداند واقعا تیم ملی به دانش او نیاز دارد پس باید وارد گود شود و دین خود به کشور عزیزش را ادا نه انکه او به کسب این جایگاه نیاز مند.با تشکر

    8. لركي پور گفت:

      با سلام اگر تنیس روی میز با فراهم کردن امکانات در مدارس ابتدایی با جدیت وبابکار گیری مربیان برنامه ریزی واجرا شود میتوان به رشد این رشته در اغلب نقاط کشو امیدوارشویم .

    9. هشیارکاشف گفت:

      جناب علوی سلام
      بنده دراین بخش تحلیلی کرده بودم که هم اکنون نیست.لطفاً توضیح بفرماییدکه چرا تحلیل بنده حذف شده است.
      بسیار ممنونم

    10. هشیارکاشف گفت:

      جناب علوی
      این نام ، نام واقعی بنده است.ضمناًحضرتعالی دراین سایت بارها گفته ایدکه “مبین کِه می گوید ببین چِه می گوید”.
      بعید می دانم حضرتعالی دوستانی داشته باشید که یک تحلیل منطقی وساده را برنمی تابندزیرا این خصلت نیکوی شما که آستانه تحمل بسیار بالایی دارید ًحتماً درآنان نیز متبادر می شد.

    11. هشیارکاشف گفت:

      دوستان ، لطف کنید وتحقیق کنید وببینید مربیان کنونی تیم ملی هر کدام چندبازیکن ملی درسال جاری تحویل رده های ملی داده اند.
      با تشکر

    12. A.Jafaripour گفت:

      ba salam va ehteram:ba hame mehraban bashid ta b donya padeshahi konid….doste besyar azizo arjomandam ba shenakhte

      chandino chan salei k az hazratali D.baid midanam k matalebe shoma ba eghraz va ahdafe khassineveshte shode bashad?aya feker nemikonid to hich jaye donya
      morabi ra ba morabi va bazikun ra ba bazikun moghayese nemikunand,va in amr az didgahe balatarin maraje elmi va morabiane tope donya matrod ast?az morabiane por tlash va vaghean arzandei nam bordid k b hagh az behtarinhaye in reshteand.k in eftekhar ra dashteam k dar borhei az zaman be onvane morabi va bazan be onvane morabiye hamkar dar ordo haye teame melli dar khenare in bozorgvaran bodeam az nazare janab ali bandeye haghir che fakturhai ro k bayad dara bodam nadashteam k in chenin morde kam lotfiye shoma gharar gm.1-tahsilate daneshgahi?2-pas nakardane balatarin sotohe morabigari (3 mah morabigariye pishrafteye beynalmelali dar motabartarin daneshgahe elmiye donyaMajarestan) va tamamiye kelashaye pishrafte dar Iran?tasallout b zabane khareji?bazikun bodan dar sathe teame melli? tajrobeye chandin sal morabbigari va chandin sal bazikun sazi az gharamaniye nonahalan keshvar ta ghahramaniye bozorgsalane keshvar..dar ostane khieli mahrom dar zire pelleha ba 4 miz va ertefae 2/5 metri.va dar arze in 5 sale akhir 2 bar maghame 3wome nonahalane keshvar va hamaknon ham radeye khordsalan va ham nonahalan joze 8 teame bartare keshvar mibashand.teamhaye melli magar na inke bande az tamamiye karshenasasnva morabiane farhikhteye keshvar. darkhaste hamkari va yario hamdeli kardam. .

      با سلام و احترام: با همه مهربان باشید تا بر دنیا پادشاهی کنید…. دوست بسیار عزیزو ارجمندم با شناخت چندین و چند سالی که از حضرتعالی دارم. بعید میدانم که مطالب شما با اغراض و اهداف خاصی نوشته شده باشد؟ آیا فکر نمیکنید تو هیچ جای دنیامربی را با مربی و بازیکن را با بازیکن مقایسه نمیکنند, و این امر از دیدگاه بالاترین مرج علمی و مربیان توپ دنیا مترود است؟ از مربیان پر تلاش و واقعا ارزنده‌ای نام بردید که به حق از بهترین‌های این رشته اند. که این افتخار را داشته‌ام که در برهه‌ای از زمان به عنوان مربی و بازن به عنوان مربی همکار در اردو های تیم ملی در کنار این بزرگواران بوده‌ام از نظر جناب عالی بنده‌ی حقیر چه فاکتورهایی رو که باید دارا بودم نداشته‌ام ک این چنین مورد کم لطفی شما قرار گرفته ام. ۱تحصیلات- دانشگاهی؟ ۲پاس- نکردن بالاترین ستوح مربیگری ۳( ماه مربیگری پیشرفته‌ی بین المللی در معتبرترین دانشگاه علمی دنیای مجارستان) و تمامی کلاسهای پیشرفته در ایران؟ تسلط به زبان خارجی؟ بازیون بودن در سطح تیم ملی؟ تجربه‌ی چندین سال مربیگری و چندین سال بازیون سازی از قرمانی نونهالان کشور تا قهرمانی بزرگسالان کشور. . در استان خیلی محروم در زیر پله‌ها با ۴ میز و ارتفاع ۲۵/ متری. و در عرض این ۵ سال اخیر ۲ بار مقام سوم نونهالان کشور و همچنین هم رده‌ی خردسالان و هم نونهالان جزو ۸ تیم برتر کشور میباشند. تمام‌تیهای ملی مگر نه اینکه بنده از تیمهای کارشناسان و مربیان فرهیخته‌ی کشور. درخواست همکاری و یاری و همدلی کردم .

    13. amidi گفت:

      با سلام .واقعا کدام ادم با انصافی نقش سازندگی اقای جعفرپور را در اموزش قهرمان خوش استیل کشور اقای سیروس وحید نفی میکند اقایان ببردل و امیرذهنی و حاج فلیزاده،شهریاری وحتی تعدادی از قدیمی های کردستان مدیون ایشان هستند.چرا به غلط یک بازیکن را متعلق به یک مربی میدانید در حالیکه ممکن است تعدادزیادی بازیکن ،معلم ،مربی،باشگاه دار،حریفان مسابقاتی و کادر برگذاری در ارتقائ او نقش داشته باشند. احمد اقا مربی باسواد و دلسوزی است اما ممکن است در مقاطعی از زمان در جایگاه تربیت بازیکن نبوده که انهم مسلما دلایل مدیریتی ومالی خارج از توان او داشته است. ایا اگر همانند بازیکنان مربیان هم از محل باشگاهها درامدی داشتند خیلی از مربیان ما سازنده نمی شدند.نمی شود توقع داشت یک مربی بدون دریافت حق الزحمه هر سال به تربیت بازیکن بپردازد.تا کی میتوان با عشق تلاش کرد و با سختی ها مدارا.من از احمد اقا درس انسانیت و مربیگری اموخته ام و همواره مدیون او هستم.البته این به معنی نفی نقش اقا اقبال لطف الله نسبی اولین مربی من نیست .ایشان به گردن تمامی پینگ پنگی های کردستان حق دارند

    14. خسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.متاسفم.

    15. تنیس روی میز یا پینگ پنگ گفت:

      مگر جناب آقای جعفرپور چندسال دارند که آقایان سیروس وحید – امیرذهنی و … باید مدیون ایشان باشند ؟؟!!

    16. برهان منطقی گفت:

      سوال بنده این است که آیا نباید این سوادوتحصیلات وتجربیات مربوط به گذراندن کلاس های سه ماهه و غیره که هم اکنون در رده ملی به کار گرفته می شود در حوزه کوچکتری که همان شهرستان محل اقامت دوستان است در تربیت بازیکن در رده های ملی ، نمود پیدا کند؟
      ضمناً خدمت جناب عمیدی عرض می کنم که همین تصور و پندار نادرست است که همه بازیکنان ومربیان ایران را شاگرد خود می دانید.هیچ کسی نمی تواند نقش قوی و تاثیر مثبت یک مربی خوب را انکار کند هرچندکه ممکن است فلان آنالیزور هم به اندازه سر سوزنی نقش داشته باشد. اگر اینگونه است که شما فکر می کنید که ممکن است داورهم در پیشرفت بازیکن موثر باشد، پس چرا درجایی که مربی خوب نیست بازیکن ساخته نمی شود درحالیکه ممکن است درمحل ، صدها داور خوب وجود داشته باشد؟
      ضمناً تا آنجا که سن بنده قد می دهد آقای سیروس وحید با جناب جعفرپور همبازی بوده اندودوستانی که اسامی آنان را ذکر کرده اید کدامشان بازیکن رده ملی بوده اند؟
      کمرنگ کردن نقش مربی و به حساب آوردن تاثیرات جزئی اطرافیان ظلمی به مربیان خوب این مملکت و بهانه ای برای به کارگیری موج سواران در جایگاه مربیان واقعی است.

    17. A.Jafaripour گفت:

      ba salam va ehteram,doste azizo arjomandam,Aghye B.Manteghi(ba arezoye tole omre ba ezzat)chand sal az bahare omretan ra b salamatio khoshi separi kardeid? ba 40 sal sabegheye bazikardan va morabigaridar in reshte, aslan ba chinin nami dar doran varzeshim eftekhare ashenai nadashteam ,motmaennan az khanevadeye ghadimiye in reshte nistid.chon lahne adabiyate hazrat ali dar ertebate ba 1 morabi kami motavafet ba.pishkesvatan in reshte mibashad.vali khaheshan va lotfan parvandeye 30 saleye in rshte ro b deghat bazbini farmaid,

      باسلام و احترام, دوست عزیزو آرجمندم, آقای ب. منطقی( آرزوی طول عمر با عزت)چند سال از بهار عمرتان را به سلامتی و خوشی سپری کردید؟ با ۴۰ سال سابقه‌ی بازیکردن و مربیگری در این رشته, اصلا با چینین نامی در دوران ورزشیم افتخار آشنایی نداشته‌ام , مطمئنا از خانواده‌ی قدیمی این رشته نیستید. چون لحن ادبیات حضرت عالی در ارتباط با ۱ مربی کمی ممتفاوت با. پیشکسوتان این رشته میباشد. ولی خواهشا و لطفا پرونده‌ی ۳۰ ساله‌ی این رشته را با دقت بازبینی فرماید

    18. برهان منطقی گفت:

      مشغله کاری بنده به حدی است که نمی توانم وقتم را به بطالت بگذرانم.
      ضمناً چون متولد زمستان هستم یک بهار از زمستانهایی که گذرانده ام عقب هستم.
      با تشکر


    تازه ترین اخبار