امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۱:۵۵  آخرین بروزرسانی : دی ۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12335
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن که قرار بود در کیش برگزار شود، در تهران انجام خواهد شد. به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، به نقل از روابط عمومی فدراسیون پینگ‌پنگ، رقابت‌های انتخابی سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن که پیش از این اعلام شده بود در جزیره کیش برگزار خواهد شد پس از در خواست…

    مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن که قرار بود در کیش برگزار شود، در تهران انجام خواهد شد.
    به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، به نقل از روابط عمومی فدراسیون پینگ‌پنگ، رقابت‌های انتخابی سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن که پیش از این اعلام شده بود در جزیره کیش برگزار خواهد شد پس از در خواست کشورهای شرکت کننده و تایید مسئولین کنفدراسیون آسیا به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
    حسینی، سخنگوی فدراسیون در این خصوص اظهار داشت: با توجه به مطلوب بودن شرایط جزیره کیش از لحاظ برگزاری هرچه بهتر این مسابقات فدراسیون تصمیم گرفت تا این دوره از مسابقات انتخابی سهمیه المپیک که در دوره های گذشته هم به میزبانی کشورمان برگزار شده بود را در جزیره کیش برگزار کند.
    وی در ادامه تصریح کرد: پس از اخذ این تصمیم هماهنگی با مسئولین منطقه آزاد و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش جهت برگزاری مسابقات انجام شد و مسئولین کیش هم از برگزاری مسابقات استقبال کردند و هیچ مشکلی برای برگزاری در کیش وجود نداشت. پس از اعلام این مطلب، کشورهای شرکت کننده به دلیل افزایش هزینه‌های تیم‌ها از ایران درخواست کردند تا در صورت امکان با توجه به هزینه زیاد اعزام تیم‌ها به کیش مسابقات در تهران برگزار شود.
    حسینی اعلام کرد: پس از پیگیری‌های گودرزی مسئول روابط بین الملل فدراسیون و انجام مذاکرات با مسئولین کنفدراسیون آسیا و آسیای میانه و با توجه در خواست کشورها در نهایت مقرر شد رقابت های انتخابی سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن منطقه آسیای میانه در دو بخش آقایان و بانوان در تهران برگزار شود.
    وی در پایان اعلام کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان هم که برای حضور در این مسابقات اعلام شده بود در کیش برگزار می شود از شنبه در تهران آغاز خواهد شد.
    این رقابت ها ۱۹ لغایت ۲۱ ماه جاری برگزار خواهد شد
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پس از عدم موافقت تیم‌ها برای حضور در کیش:تهران مجدداً میزبان رقابت‌های پینگ‌پنگ انتخابی سهمیه المپیک شد"
    تازه ترین اخبار