امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۲:۵۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12371
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش پینگ پنگ ایران گفت: فدراسیون به عنوان متولی پینگ پنگ باید از تیم‌ها و بازیکنان ملی‌پوشش حمایت کند و اجازه ندهد که بیرون بمانند. مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص اینکه در این فصل در تیمی حضور ندارد و از لیگ بیرون مانده است، عنوان کرد: مسئولان…

    ملی‌پوش پینگ پنگ ایران گفت: فدراسیون به عنوان متولی پینگ پنگ باید از تیم‌ها و بازیکنان ملی‌پوشش حمایت کند و اجازه ندهد که بیرون بمانند.
    مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص اینکه در این فصل در تیمی حضور ندارد و از لیگ بیرون مانده است، عنوان کرد: مسئولان فدراسیون قول داده‌اند که این موضوع را پیگیری کنند، اما متاسفانه تاکنون خبری نشده است و امیدوار به آینده هستیم.
    وی ادامه داد: به جز من چند ملی‌پوش دیگر هم هستند که بدون تیم‌مانده‌اند. به جز پتروشیمی ماهشهر که تیم خوبی را بسته است، سایر تیم‌ها قدرتمند نیستند و بازیکنان درجه ۲ و سه را به خدمت گرفته‌اند و ملی‌پوش ندارند.
    ملی‌پوش پینگ پنگ در مورد اینکه زارع‌پور، رئیس فدراسیون پس از مسابقات فجر اعلام کرد که وضعیت به همین شکل است و کاری از دست‌مان بر نمی‌آید، گفت: این موضوع توجیه پذیر و منطقی نیست و به خود زارع‌پور هم این را گفتیم. هرکسی وظیفه‌ای دارد. وظیفه من بازی کردن است و فدراسیون هم به عنوان متولی پینگ پنگ باید از تیم‌ها و بازیکنان ملی‌پوشش حمایت کند و اجازه ندهد که بیرون بمانند.
    وی افزود: در تیم‌ملی که چیزی عاید بازیکن نمی‌شود و او باید تمام هزینه‌های خود را از قراردادی که با باشگاه‌ها منعقد می‌کند، تامین کند. به نظر من اگر پینگ به این شکل که تیم‌ها حضور پیدا نمی‌کنند و بازیکنان ملی‌پوش بیرون مانده‌اند، ادامه دهد وضعیتش بدتر خواهد شد و هیچ کس دیگر انگیزه تمرین کردن نخواهد داشت.
    احدی گفت: اینکه فدراسیون دنبال حل مشکل نبوده و پیگیری نکرده است، یا توانایی‌ این کار را ندارد موضوعی است که از آن بی اطلاعم و نمی‌توانم بگویم که کدام درست است، اما سعی می‌کنیم که مثبت به قضیه نگاه کنیم.
    این پینگ پنگ باز در مورد اینکه مسئولان فدراسیون می‌گویند اولین دوره جام فجر بود که به ثبت فدراسیون جهانی رسیده بود، عنوان کرد: تفسیرهای مختلفی در این زمینه می‌شود. ۱۹ دوره قبلی مسابقات جام فجر هم بین‌المللی بوده است و اینکه گفته‌اند برای اولین بار است شاید توجیه خاص خود را دارند و خودشان باید پاسخگو باشند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احدی: فدراسیون باید از ملی‌پوشانش حمایت کند"
    1. باسلام و ضمن تبریک به آقای احدی و هادی که واقعا۰افتخار بزرکی در عرصه تنیس روی میز واسه میانه ای ها آفریدند خیلی واسه یه فدراسیون بده که بازیکن ملی نتونه که دریک تیم بازی کنه اونم لیک …به نظر من باید ریاست محترم فدراسون این موضوع رو باید جدی بکیره

    2. سامان گفت:

      آقای زارع پورمتاسفانه چون ورزشی نیستند نمیدانند جانب عالی وامثال شما چه زحماتی رامتحمل شده وبه این سطح رسیده اید یکی از رسالتهای رییس فدراسیون ارتباط وایجاد فضا مساعد برای حضور تیمها در لیگ باشگاهی است که حامیان ایشان نیز درآن بالاها …. متاسفانه تاکید به این مهم نکرده اند که یکی ازوظایف آقای زارع پور برقرای ارتباط با باشگاههای توانمند وایجاد فضای لازم برای حضور درلیگ میباشد نباید فراموش کرد که ایشان درابتدای حضور درفدراسیون از میزان نفوذ خود درباشگاههای مختلف سخن به میان آورده وخیلی ها را امیدوارکردند اگر دریادتان باشد درسال ۸۹ که ایشان ازسایپاخواستند تیمداری کنند آقای زارع پور با چه مکافاتی وپس از اعتراضات بسیار قرارداد بازیکنان را دادند اگر قرار باشد رییس فدراسیون نفوذ نداشته ومنتظر باشد پول را وزارت ورزش بدهد وایشان خرج کند بسیاری ازافراد خارج از گود هستند که بهتر وبرنامه ریزی شده تر میتوانند هزینه کنند نگاهی به هزینه های گزاف جام فجر توجه بکنید امیدوارم نخبگان اهالی پینگ پنگ به خود آمده ویا علی گفته وچاره ای اساسی بیندیشند


    تازه ترین اخبار