امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۰:۳۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1242
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در حالی  وزیر محترم  جدید ورزش وجوانان از مجلس رای اعتماد گرفت که علاوه بر فدراسیون پینگ پنگ؛ بیشتر فدراسیون های  ورزشی کشور  دچار سردرگمی و مشکلات عمده هستند. اختلافات و اعتراضات؛نابسامانی و سردرگمی؛شکستهای عمده  و در نتیجه رسانه ای شدن تمام این موارد روند فعلی ورزش کشور را نشان می دهد.به نظر می رسد…

    در حالی  وزیر محترم  جدید ورزش وجوانان از مجلس رای اعتماد گرفت که علاوه بر فدراسیون پینگ پنگ؛ بیشتر فدراسیون های  ورزشی کشور  دچار سردرگمی و مشکلات عمده هستند.
    اختلافات و اعتراضات؛نابسامانی و سردرگمی؛شکستهای عمده  و در نتیجه رسانه ای شدن تمام این موارد روند فعلی ورزش کشور را نشان می دهد.به نظر می رسد در بین تمام وزیران معرفی شده؛ وزیر محترم ورزش و جوانان از حساس ترین و دشوار ترین شرایط موجود در کشور  برخوردار است چرا که اکثریت جمعیت کشور را جوانان و ورزشکاران یا عموما طرفدارن ورزشی تشکیل می دهند.
    سطح انتظارات فراتر از تمام دورانهای ورزشی کشور است و ایران در اوج رشد و شکوفایی ورزشی قرار دارد.یکی از این فدراسیونهای دچار چالش  فدراسیون پینگ پنگ کشور است.این فدراسیون بصورت مشخص و برجسته چهلمین روز  بروز مشکلات را پشت سر گذاشته است. سر این زخم ظاهرا از مسابقات اراک باز شد و دامنه آن آنقدر گسترش یافت که نقل هر روزنامه و رسانه و سایتهای اینترنتی گردید.
    پینگ پنگ رشته مفرح وجذاب و بدون حاشیه ترین وهمچنین سالم ترین ورزش کشور بوده است که خانواده پبنگ پنگ ایران جزو باسواد ترین و شفاف ترین  در بین ورزشهای کشور هستند که امروزه دچار اختلافات و اعتراضات و همچنین چالشهای  فراوانی است.
    مسلما وزیر محترم ورزش باید اولویت رسیدگی خود را روی این فدراسیون حساس متمرکز نماید و قبل از هر کاری مشکلات بوجود آمده را در حوزه پینگ پنگ  بر طرف نماید.واقعیت در این مجموعه نشان از دلسردی ؛نومیدی ویاس وهمچنین ایجاد شکاف  در بین مسئولین بااکثریت بازیکنان ومربیان و پیشکسوتان دارد .
    وقتی مشکلات بین فدراسیون و جامعه معترضین حل شدنی نیست باید به مرجعی فراتر از فدراسیون جهت رسیدگی و حل اختلاف  رجوع کردو در حال حاضربا آمدن وزیر جدید شرایط برای رسیدگی به حل اختلاف  تاحدودی  فراهم شده است.
    این سایت  از تمامی طیفها و طرفهای درگیر  ومورد اختلاف چه جامعه ارجمند معترضین وچه مسئولان محترم فدراسیون عاجزانه استدعا و تمنا داردکه  بخاطر ورود  به ماه مبارک رمضان  وحرمت آن خویشتن دار تر  وصبور تر از گذشته به کار خود ادامه داده تا انشاالله وزیر محترم ؛کار خود را آغاز نماید. وانتظار دارد اخبار و گزارشها را با اندکی تعدیل وبصورت میانه تر و بدور از هرگونه تندروی در معرض افکار عمومی قرار دهند.
    سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آمدن وزیر…ماه رمضان …دعوت به خویشتن داری!"
    تازه ترین اخبار