امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۷:۱۶  آخرین بروزرسانی : دی ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۹ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12422
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دومین دوره از کلاس توجیهی مربیگری  مربیان استان کردستان در سنندج به مدرسی جمیل لطف الله نسبی برگزار گردید. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور،این کلاسهای توجیهی هر هفته جمعه ها در سنندج مرکز استان کردستان برگزار می شود و با استقبال بسیارخوبی مواجه شده است. در این کلاس مربیان استان کردستان از سرتاسر…

    دومین دوره از کلاس توجیهی مربیگری  مربیان استان کردستان در سنندج به مدرسی جمیل لطف الله نسبی برگزار گردید.
    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور،این کلاسهای توجیهی هر هفته جمعه ها در سنندج مرکز استان کردستان برگزار می شود و با استقبال بسیارخوبی مواجه شده است.
    در این کلاس مربیان استان کردستان از سرتاسر شهرهای دور و نزدیک  آن حضوری فعال داشته  اند.
    امیدواریم این نوع کلاسها بصورت هفتگی ویا ماهانه در بقیه استانهای خوب کشورمان اجرایی شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری کلاس توجیهی مربیگری در استان کردستان"
    1. محمود ساكياني گفت:

      با سلام
      نام آقای جمیل لطف الله نسبی برای تمام دوستداران و علاقمندان به پینگ پنگ در کشور نامی آشنا و با پیشینه بسیار عالیست و احتیاج به معرفی ندارد. از ابتکار پسندیده ایشان و نیز هیات سنندج در به روز رسانی و متمرکز کردن اطلاعات جدید این رشته برای مربیان محترم تشکر کرده و امیدوارم در سراسر کشور شاهد چنین کاری باشیم.

    2. amidi گفت:

      با سلام بروز کردن اطلاعات مربیان با استفاده از مربیان با تجربه کاری ارزشمند است و اصولا این هم اندیشی ها در استانها میتواند در ارتقائ علمی مربیان نقش ارزنده ای ایفائ نماید

    3. بخشنده گفت:

      با سلام حضور آقای جمیل لطف الله نسبی عزیز
      بنده هم به نوبه خود این حرکت زیبا را حضور جنابعالی و دست اندر کاران هیأت محترم کردستان تبریک عرض نموده و انشاالله ما هم در استان خوزستان چنین کاری را شروع خواهیم کرد و امیدوارم مربیان عزیز خوزستانی از آن استقبال نمایند . ضمناً چنانچه مربیان خوب خوزستانی در این زمینه پیشنهادی داشته باشند با کمال میل می پذیریم .


    تازه ترین اخبار