امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۸:۴۰  آخرین بروزرسانی : دی ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۸ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12426
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کاپیتان تیم‌ملی پینگ‌پنگ گفت: با شرایط به وجود آمده و تغییر میزبانی انتخابی المپیک باید به اجبار در تهران بازی کنیم. محمدرضا اخلاق‌پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد اینکه میزبانی انتخابی المپیک دوباره به تهران بازگشته است، اظهار داشت: ما برای نتیجه‌گیری بهتر و اینکه شرایط جزیره کیش بهتر…

    کاپیتان تیم‌ملی پینگ‌پنگ گفت: با شرایط به وجود آمده و تغییر میزبانی انتخابی المپیک باید به اجبار در تهران بازی کنیم.
    محمدرضا اخلاق‌پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد اینکه میزبانی انتخابی المپیک دوباره به تهران بازگشته است، اظهار داشت: ما برای نتیجه‌گیری بهتر و اینکه شرایط جزیره کیش بهتر است از مسئولان فدراسیون خواستیم که آنجا را برای مسابقات انتخابی المپیک در نظر بگیرند و این اتفاق افتاد، اما ظاهراً آن طور که خودشان گفته‌اند برخی تیم‌های خارجی به برگزاری مسابقات در این جزیره اعتراض کرده‌اند و خواستار رقابت در تهران شده‌اند.
    وی در مورد اینکه ملی‌پوشان پیش از این به میزبانی تهران اعتراض داشتند، گفت: دیگر زمانی برای اعتراض نداریم و ۱۰ روز بیشتر تا آغاز مسابقات باقی نمانده است و هر کار کنیم به ضرر خودمان خواهد بود. باید تمام تمرکزمان را برای المپیک بگذاریم و به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنیم. با شرایط به وجود آمده به اجبار هم که شده باید در تهران بازی کنیم.
    ملی‌پوش پینگ‌پنگ گفت: در حوزه بین‌الملل تخصصی ندارم، اما برای تیم‌های خارجی چه فرقی می‌کند که میزبان تهران باشد یا کیش؟ این طور که نمی‌شود. این کار آنها مانند این است که مسابقات در بوسان کره باشد و ما بگوییم که چون پول نداریم تا سئول بیشتر نمی‌توانیم بیاییم. این موضوع که درست نیست.
    رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن در منطقه آسیای میانه که پیش از این قرار بود در جزیره کیش برگزار شود، با اعلام فدراسیون پینگ‌پنگ مبنی بر اینکه تیم‌های خارجی خواستار رقابت در تهران شده‌اند از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه در تهران برگزار خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق‌پسند: به اجبار باید در تهران بازی کنیم/ زمانی برای اعتراض نداریم"
    1. باسلام به خدمت شاهین اخلاق بسند امیدوارم درمسابقات نتیجه لازمو بکیرید موفق باشید


    تازه ترین اخبار