امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۹:۲۴  آخرین بروزرسانی : دی ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۹ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12439
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان گفت: امیدواریم بتوانیم برای اولین بار سهمیه المپیک را کسب کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیما لیموچی درباره حضورش در تیم ملی تنیس روی میز اظهار کرد: من سال‌های زیادی است که در تنیس روی میز حضور دارم و پست‌های مختلفی را هم داشته‌ام و طی یک…

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان گفت: امیدواریم بتوانیم برای اولین بار سهمیه المپیک را کسب کنیم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیما لیموچی درباره حضورش در تیم ملی تنیس روی میز اظهار کرد: من سال‌های زیادی است که در تنیس روی میز حضور دارم و پست‌های مختلفی را هم داشته‌ام و طی یک ماه و نیم گذشته فدراسیون تنیس روی میز هدایت تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان را بر عهده من گذاشت.
    وی در پاسخ به این که حضور همزمان در تیم ملی پینگ پنگ بانوان و تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولان تداخل کاری را برای وی در پی ندارد، گفت: ما تمام تمرین‌ها را برای ملی‌پوشان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و هیچ مشکلی در این‌باره وجود ندارد.
    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان درباره اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان که از شنبه ۱۰ دی در تهران آغاز خواهد شد، گفت: رقابت های انتخابی المپیک از ۱۹ تا ۲۱ ماه جاری برگزار خواهد شد و در این مسابقه‌ها کشورهایی همچون قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و تاجیکستان حضور دارند که کار برای اعضای تیم ملی ما بسیار سخت است و اگر بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم، برای اولین بار اتفاق خواهد افتاد.
    وی حضور در میادین بین‌المللی را برای ارتقای سطح کیفی ملی‌پوشان مهم ارزیابی کرد و افزود: تمرین‌های بدون وقفه و طولانی از اصول مهمی است که در سطح قهرمانی باید به آن توجه شود و حداقل باید بتوانیم هر دو ماه یک بار در میادین بین‌المللی حضور یابیم.
    وی درباره برگزار نشدن لیگ برتر بانوان هم گفت: اگر قرار است لیگ بانوان برگزار شود باید به صورت مستمر ادامه یابد نه اینکه مقطعی و تنها در یک مدت کوتاه برگزار شود. هرچند برگزاری لیگ برای پینگ‌پنگ بانوان بسیار مهم و ارزشمند بود و باید به دنبال پیدا کردن راهکارهایی برای برگزاری لیگ برتر بانوان باشیم.
    لیموچی افزود: لیگ تنها برای حفظ وضعیت فیزیکی و روحیه بازیکنان نیست بلکه یک منبع درآمد برای جامعه پینگ‌پنگ است و نباید به آسانی از آن گذشت.
    وی در ادامه به حضور تیم ملی پینگ‌پنگ جانبازان و معلولان در مسابقه‌های کسب سهمیه پاراالمپیک که چندی پیش در هنگ‌کنگ برگزار شد، اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانستیم نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنیم و تا ماه آینده مشخص می‌شود که سهمیه غیر مستقیم برای حضور در پاراالمپیک توسط ملی‌پوشان به دست آمده یا خیر که در این رابطه شانس نرگس خزایی و مصطفوی بسیار زیاد است.
    لیموچی خاطرنشان کرد: متاسفانه مصطفوی چون کلاس‌بندی نشده بود، به جای آنکه در کلاس ۹ قرار گیرد، در کلاس‌بندی ۱۰ به میدان رفت که این موضوع عادلانه نبود. اما چون جداول مسابقه‌ها کشیده شده بود نتوانستیم کلاس این ملی‌پوش را تغییر دهیم
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی: حضور همزمان در تیم پینگ پنگ بانوان و معلولان مشکل ایجاد نمی‌کند"
    تازه ترین اخبار