امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۶:۳۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۹ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12444
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرکار خانم نائب رئیس  بعد از مدتها بی خبری از ایشان  در اظهار نظر جدید خود فرموده اند که :به دلیل فشردگی برنامه های فدراسیون تنیس روی میز برای انتخابی المپیک مسابقات متعدد اردوها و اعزام ها و همچنین استقبال کمرنگ باشگاه ها از لیگ بانوان تصمیم گرفته شد لیگ بانوان را به صورت متمرکز…

    سرکار خانم نائب رئیس  بعد از مدتها بی خبری از ایشان  در اظهار نظر جدید خود فرموده اند که :به دلیل فشردگی برنامه های فدراسیون تنیس روی میز برای انتخابی المپیک مسابقات متعدد اردوها و اعزام ها و همچنین استقبال کمرنگ باشگاه ها از لیگ بانوان تصمیم گرفته شد لیگ بانوان را به صورت متمرکز یک هفته رفت، یک هفته برگشت برگزار کنیم ولی این لیگ را منحل نکرده ایم.
    وی در خصوص استقبال کم باشگاه ها از لیگ بانوان گفت: از نظر جذب اسپانسر مشکل داریم چرا که مسابقات بانوان پخش تلویزیونی ندارد و این مسئله برای ما مشکلاتی بوجود ‌آورده است.
    پوستین دوز ادامه داد: با توجه به اینکه می‌خواستیم تیم های بیشتری در لیگ حضور یابند عنوان کردیم این رقابت ها به صورت متمرکز برگزار می شود و با این شرایط ملی پوشان نیز می‌توانند در تیم های استانی خود حضور یافته و بدین ترتیب شاهد پخش شدن ملی پوشان در تیم های مختلف نیز خواهیم بود این مسئله اختلاف سطح فنی تیم ها را کاهش داده و باعث جذابیت مسابقات می شود.
    نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز در مورد حضور مربی خارجی در ایران عنوان کرد: پیش از این قصد داشتیم از یک مربی خارجی برای هدایت تیم ملی استفاده کنیم ولی بنا به دلایلی تاکنون این امر میسر نشده است اکنون نیز زمان خاصی برای حضور مربی خارجی در ایران تعیین نمی‌کنیم اگر توانستیم مربی خارجی را آوردیم در غیر این صورت از مربیان خوبی که در کشورمان داریم استفاده خواهیم کرد.
    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشتر از یک مربی خارجی به حریف تمرینی خوب نیاز داریم چرا که حریف تمرینی نداریم و باید در این راستا شرایط مناسبی را برای ملی پوشان بوجود ‌‌آوریم البته نمایندگان کشورمان به تازگی از اردوی مجارستان بازگشته اند و این تمرین مشترک برایشان بسیار مفید بوده است.
    پوستین دوز در مورد حضورش در محل فدراسیون تنیس روی میز گفت: هفته ای چهار روز در فدراسیون حضور می‌یابم البته فکر می‌کنم بیشتر از حضور فیزیکی پیش بردن اهداف و کارها مهم است که من نیز سعی می‌کنم در این راستا عملکرد موفقی داشته باشم.
    تحلیل در این ارتباط:
    در ارتبا ط با لیگ بانوان  که از اول معلوم بود برگزار نخواهد شد ودلیل آن فقط اسپانسر و پخش تلویزیونی نیست .مگر در حوزه آقاین چقدر برنامه تلویزیونی پخش می شود؟
    مشکل ضعف مدیریت است نه نداشتن اسپانسر.
    شما همیشه عنوان میکنید قصد داشتیم و نشد! دوست دارید سریالی از قصد داشتن شما و انجام نشدن آن ارائه دهیم؟
    وقتی می فرمایید مشکل ما حریف تمرینی است این یعنی اینکه حرف شما از خودتان نیست و به شما گفته شده است و جهت اطلاع این حرف و نظر شما از اساس غلط اندر غلط است و باید توجه داشته باشید که کسانی در حال  دادن مشاوره غلط به شما هستند.
    طبق نظر شما وقتی مشکل  حریف تمرینی است  یعنی اینکه شما حرفهای خودتان را از اساس نقض کرده اید:
    ۱- اگر بانوان ما حریف تمرینی خوب ندارند یعنی اینکه مربیان خوبی نداشته ونداریم  که بازیکن قوی و مقتدر بسازند ویا اینکه  از رشد وپرورش مربیان خوب کشور جلوگیری کرده ایم.
    ۲-پس با توجه به گفته های شما یک جای کار می لنگد….
    با آن بخش از حرفهای شما موافیم که حضور فیزیکی زیاد اهمیت ندارد چون در مطلب آخر پیشنهاد داده بودم که حضرتعالی وجنای رئیس دوهفته به مرخصی تشریف برده تا ببینید امورات بهتر خواهد شد.
    در ارتباط با اردوی مجارستان که این اردو را خوب و مثبت ارزیابی کرده اید باید منتظر بمانیم تا ببینیم که بانوان خوب اما مظلوم ما سهمیه را کسب میکنند یا خیر در غیر این صورت منتظر انتقادات و مطالب بعدی باشید.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اظهار نظر جدید خانم نائب رئیس+تحلیل کوتاه"
    تازه ترین اخبار